• Groopy
  • Groopy
  • Groopy
  • Groopy
Groopy

נושא: מוזמנים לרכיבה ביום הבוחר – אני תמיד חוזר לכאן

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 04/04/2019 18:30:47
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
115
תגובות
1246
אל השיפועים התלולים שאין בשום מקום
אני תמיד חוזר לכאן  תמיד נרגש כמעט נפעם
אך מתמזגים ואדי בטבע ומעשה אדם ...

זו טעימה  והזדמנות  לרוכבי כביש שמטפסים לנסות משהו אתגרי  מעבר לסטנדרט המקובל ...
הקיר בתמונה זה הפתיח לעליה התלולה מעלה אבו נופל זה הקטע הדומיננטי
נתוני הקיר כ 200 מ' 25% ממוצע  - השיפוע משתנה ומתגבר עם התקדמות
ההמשך העלייה לרכס עוד כ 1.1 ק"מ אבל מתון יותר כ 13.2% ממוצע  בערך ...
בהמשך נצרף מפה וגרף  גבהים  למסלול ולקטע התלול ...
 
למעוננים מדובר על סיבוב רכיבה קצר וקולע כ 42 ק"מ כמו מרתון ...
יצאה בבוקר  מצ' אלונית  כרכור  דרך ואדי ערה ...
זמן תחילת הרכיבה דרוש עוד תאום עם אחרים - פרטים נוספים ומסלול נכתוב בהמשך  ...

לתאם  054-4868216  אפשר גם להשאיר הודעה בפורום בפרטי .  ,

 אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 06/04/2019 23:32:30
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
115
תגובות
1246
מצורף מפה ותמונה מזווית נוספת המראה את הקיר התלול אבו נופל
נקודת A   תחילת העלייה  
נקודה B   סוף העלייה
 
בנוסף מצורף לינק  לסרטונים  מחו"ל  בנושא טיפוס  תלול ...
שם הנושא מפותח  הרבה יותר מאשר בארץ ....
http://www.lfgss.com/thread36545.html
 
ב 2010  עשיתי  טורניר קטן בעין חוד שבזמנו נחשב - הגיעו מספר מטפסים...
כולם טיפסו מספר פעמים  ואכלו על חשבוני  במסעדת נוף הוואדי בעין חוד
עין חוד זה רק קיר יחסית  קל  כ 230 מ'  עם ממוצע 18% כולל כמה פיקים מעל 25%
בעידן הקומפקט וקסטות גדולות עין חוד כבר לא בעיה לרוב רוכבי הכביש שמטפסים ...

אבו נופל זה קיר אימתני 25% ממוצע  שמשולב בעליה תלולה כהמשך הדרך לרכס
המקום קיים הרבה שנים  רק ב2011  התחלתי לטפס שם  - זה אופרה אחרת  ......
(אפשר לראות במפה שרוב העלייה  הכביש עובר בשטח פתוח  למעט קטע אחרי הקיר)

אריה סדובניק  
 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 08/04/2019 10:29:52
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
115
תגובות
1246
מצרף  מפה כללית למסלול מכרכור והגדלה לחלק הדומיננטי  
יצאה ביום הבוחר  10:00 ארומה מתחם צומת אלונית  ...
 
ציטוט  מכתבה שעשה יותם קופמן בנושא שיפועים  וקירות ...
יותם קופמן  נחשב לרוכב מטפס ברמה בקטגורית הגיל 40-50 עם ניסיון של הרבה שנים...

"אז עומד לו אדם עם אופניו מתחת לרחוב אבו-נופל, ומסתכל למעלה.
הוא רואה פס שחור של אספלט ולא מבין איך אפשר בכלל לחשוב לטפס דבר כזה.
מכיוון שצפיתי הפתעות מעין-אלו, באתי מוכן עם ג'ל. שָׂהֲדִי במרומים שבמשך כל שנותי בכביש
עד לאותו יום לא בא השיקוץ הזה לתוך פי. אבל אבו-נופל ניצח כבר בקרב המקדים"
 
אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 13/09/2019 17:50:44
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
115
תגובות
1246
בקיר של אבו נופל היו ניסיונות טיפוס מתחילת המילניום  ...
אבל חוסר ביחס העברה קל באופני הכביש וחוסר מיומנות  לא אפשרו להצלח בטיפוס
גם  הטובים ביותר נרתעו  תוך כדי הטיפס  או נבלמו בשיפוע ...

רק בסוף 2010 עם טריפל אחרי שקבלתי ביטחון בדיר חנא 
http://www.groopy.co.il/forummessage.aspx?messageid=421681
עם  תשלובת 30-27  גם אבו נופל נכנע ...

בבחירות  2013  בשיא כושר טיפוס תלול  קומפקט 34/28  ...
בבחירות  2015  עם הרבה נסיון מצטבר 39/32  
בבחירות  2019  39/36

הבחירות הגיעו מהר חשבתי שלא נחזור לשם ...
 
אריה סדובניק
 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 20/09/2019 23:15:26
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
115
תגובות
1246
נג"ש  אבו נופל נשמע מצחיק ...
אבל זה קשה בהרבה מהקטע  בהר בנטל  , בהר אדיר ובכל מקום באורך כזה ....
מדדתי  רק את הקטע  הרלוונטי 1230 מטר  מצורף תמונת מסך מאפליקציית GPS בטלפון
הפרש  הגובה  כ  163 מ' =  כ 13.3% ממוצע אבל 200 מ' הראשונים הם 25% ממוצע

זה קיר אימתני ששואב הרבה אנרגיה -  מהירות ממוצעת  לכל הקטע כמעט 7 קמ"ש
הרכיבה באופני קרבון  סורוולו   7.4 ק"ג יחס העברה בקיר 39/36 בהמשך העלייה 39/32
 
הקטע הזה 1.2 ק"מ  גם הרוכבים הטובים מתקשים לטפס בגלל שרובם נעצרים בקיר הפתיח ...
אבל אחרי הקיר זה עוד 1 ק"מ ב 13% זה קשה ותלוי כמה אנרגיה הוצאו בקיר ...

אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
Groopy
Groopy
Groopy