EZ מתמרת - הר בהרן - עילוט -ציפורי

תמרת ליד הצרכניה

הוסף רכיבה ליומן אישי

תאור הרכיבה

חבורת EZ מזמינה 5 רוכבים נוספים להצטרף לטיול הקבוצה. נפגש ב8.00 לפי השעון החדש. מקום מפגש - תמרת. המסלול בן כ 35 קילומטרים. המסלול ברמת קושי בינונית + מפת סמ"ש מס´ 3 (גליל תחתון, עמקים והגלבוע). איך מגיעים: ההתחלה בתמרת ליד הצרכנייה. מצומת נהלל ממשיכים לכוון נצרת (מזרחה) כקילומטר. פונים שמאלה לכוון תמרת ועולים עם הכביש כמעט לנקודה הגבוהה בתמרת. שם מצד ימין הצרכנייה. בבקשה לחנות במקומות המותרים על הכביש הראשי ולא בחנייות הצמודות לצרכנייה. תאור מסלול: מתמרת נצא לכוון צפון-מזרח, נתחבר לסמ"ש כחול ואחריו אדום להר בהרן וממנו נרד דרך הכפר עילוט לכוון המושב ציפורי. מציפורי ממשיכים לכוון קבר רבי יהודה נשיאה ולשמורת יער הסוללים מצפה ריש-לקיש. שם מקום מתאים להפסקה קצרה. ההמשך לכוון צומת המוביל. בזהירות נחתה את צומת המוביל ונמשיך בשבילים עד הכניסה לישוב הבדווי זרזיר. נעבור דרך זרזיר ודרך השדות ונטפס לתצפית בתל-שימרון. משם דרך בית הקברות של נהלל (נמצאים שם כמה מפורסמים) ועלייה חזרה למכוניות בתמרת. * שינויים קלים אפשריים בתווואי המסלול. ***הערה חשובה!!!*** הטיול הוא בגדר טיול חברים ולא טיול מאורגן. כל המצטרף/ת על אחריותו/ה בלבד. הטיול מתאים לרוכבים/ות בעלי/ות ניסיון ברכיבת שטח ואופניהם במצב מכני תקין. כל המצטרפים/ות נדרשים/ות לחבוש קסדה במשך כל זמן הרכיבה להתראות בשבילים ויקטור http://community.msn.co.il/comm_community_page.asp?CommID=413