מראש העין לת"א על הירקון

זמן לפתיחת הרכיבה
782 צפיות

נקודת המפגש

קניון הסלעים, ראש העין (הסבר למטה)

הסבר הגעה

הנחיות הגעה לנקודת המפגש: נוסעים על כביש 5 לכיוון מזרח במחלף ראש העין מזרח (אחרי מחלף קסם) פונים ימינה ממשיכים בכביש עד לרמזור הראשון ופונים בו ימינה בצומת הראשונה פונים שוב ימינה לדרך הציונות בצומת הראשונה פונים שמאלה ומיד ימינה לרחוב גרניט מול קניון הסלע מחפשים חנייה

מה להביא

מה לקחת לטיול - קסדה - חובה ! - מים ( 2-3 ליטר ) - פנימית רזרבה (רצוי עם ג'יפה) - כלי תיקון (כפות,גוזר שרשרת ) - עזרה ראשונה - בימי הקיץ - קרם הגנה! - טלפון סלולרי - מפת סימון שבילים - חטיפים - מצב רוח טוב +מצלמה

הוסף רכיבה ליומן אישי

תאור הרכיבה

נתחיל מראש העין ונרכב לכיוון ת"א על נחל הירקון , -פארק הירקון-נמל ת"א משם נמשיך ליפו העתיקה, נעצור ננוח ונשתה קפה טוב
נעצור  להפסקה ונחזור דרך בריכת הנופרים- ראש  מגה אנימציות - אוכל
העין- ו...חזרה לרכבים.
המסלול נח אך נדרש נסיון ברכיבה ארוכה. מי שמעונין, ניתן לעשות את המסלול לכיוון אחד בלבד.
רכיבה נעימה ונינוחה מי שלחוץ בחוץ

שאלות ותגובות

נכתב ב - 22/07/2009 20:20:33

שימו לב

שימו לב הרכיבה על האופניים היא מסוכנת, אין לראות בהודעה זו המלצה כל שהוא לחבור אלי לרכיבה, וכל המשתתף/ת עושה זאת על אחריותו/ה הבלעדית כלפיו/ה וכלפי רכושו/ה

עקבות דיונים חוזרים ונשנים בפורום בדבר אחריות "מובילים" ולמרות האמור לעיל אינני "מוביל" הטיול אלא פשוט יוזם יציאה לאזור בזמני החופשי לרכיבה בתקווה שחברים יצטרפו.כמובן שכל מי שמצטרף עושה זאת על דעתו הבלעדית תוך שהוא\היא מודעים לסיכונים הקיימים ייתרום ככל שיוכל,ויהיה שותף להצלחת הטיול -כמו כן אין ולא יהיו לו\לה כל זכות לתביעות,תלונות, מענות וכו' .
הרשמה באתר זה מהווה אסמכתא לוויתור כל זכות לתביעה כלפיי "המוביל".