דרך נוף רמות יששכר -רמת צבאים ,רמת צבי ונחל חרוד

מתאים לליל ירח: לא

נפתח על ידי

נקודת יציאה והסבר הגעה

בחניה של פארק תעשיה צבאים (המבנה האחרון) לפני הכניסה לדרך הנוף יש לפנות מכביש מס' 71 (כביש בית השיטה) שמאלה לכיוון קיבוץ שדה נחום (לא להיכנס לקיבוץ!) לאחר הפניה יש להמשיך בעליה עם הכביש המתעקל כ 4 ק"מ עד לפארק תעשיה רמת צבאים.יש להחנות את הרכבים בחניות שליד המבנה האחרון בכביש - ממש לפני הכניסה לשביל נוף יששכר (הכביש מסתיים בכיכר)

מקום מומלץ לחניית רכבים

ממש בתחילת המסלול,ברמת צבאים,יש מבנה גדול מאוד,שלצידו-לאורכו-ניתן להחנות את הרכבים.

אטרקציות

גשר הקנטארה את העצירה לקפה/תה ממליץ לעשות בתל יוסף הישנה. הגעה-לאחר שהקפתם את כלא שאטה ורכבתם עם השביל במגמת רכיבה-מול הר הגלבוע,בשלב מסויים יש לבחור שמאלה או ימינה.שמאלה-זה המשך המסלול. אך אם רוכבים ימינה,בערך 700 מטר-מגיעים לחורשה קטנה,מוצלת עם מס' שולחנות ישיבה מעץ,פח אשפה,ממש שווה. לאחר ההפסקה חוזרים בחזרה,כאמור,וממשיכים לכיוון הקנטארה.

עונות השנה המומלצות למסלול זה

אביב,אביב,אביב חורף-יום אחד לאחר גשם. סתיו

טיפים למסלול

מי שרגיש לעקיצות יתושים,כדאי שיצטייד בתכשיר הגנה (עוברים ליד בריכות דגים)

תאור המסלול

מתחילים ברכיבה את דרך הנוף המהממת ברמת צבאים,רוכבים לאורכה כ-18 ק"מ,ולפני שמגיעים לרמת צבי (לכביש),פונים שמאלה בדרך עפר ויורדים ברכיבה מהירה ומהנה בתוך שדות ופרדסים עד כביש 71-מול כלא שאטה. חוצים את הכביש ורוכבים אל מאחורי בית הכלא ומתחברים לשביל נחל חרוד(לצד שמאל,יש שילוט).
בהמשך הדרך יש הכוונה לגשר הקנטארה-ממשיכים לפי השילוט,ורוכבים לאורך הנחל עד שמגיעים לשילוט שרשום עליו:שביל להולכי רגל-המוביל ישירות לגשר הקנטארה,עושים עצירה בגשר העתיק וממשיכים -דרך השדות במגמת "שבירה" לכיוון כביש 71-חזרה לתחנת הדלק של שדה נחום,עולים בכביש של קיבוץ שדה נחום עד למעלה חזרה לרכבים או דרך הכביש (ביום שבת כמעט שאין רכבים),או בדרך השטח הצמודה לכביש ולקיבוץ.
תהנו-הנאה מובטחת!!!

מפות למסלול

גלריות שנפתחו למסלול

טיולים שנעשו על המסלול

תאריךזמןיוםשם הטיולשם המובילמרחקסוגמכסימום נירשמיםמס רשומים
30/09/2011 08:30 ו דרך נוף רמות יששכר -רמת צבאים ,רמת צבי ונחל חרוד ROISOL1 35 XC אין הגבלה 4