סינגלים אלון הגליל ושמשית

מתאים לליל ירח: לא

נפתח על ידי

נקודת יציאה והסבר הגעה

מרכז שטח אלון הגליל הסבר הגעה 500 מ' מערבה מצומת המוביל פונים שמאלה (דרומה) למושב אלון הגליל. בקצה העלייה, לפני תחנת דלק זעירה של אלון הגליל, פונים ימינה (מערבה) כ-200 מ' ושמאלה ל"מרכז שטח אלון הגליל".

אבני דרך במסלול

בגלריה שיצרתי ישנם תמונות מיפוי נוספות http://www.groopy.co.il/galleryinfo.aspx?gaid=18657

תאור המסלול

שילוב הסינגלים אלון הגליל 10ק"מ ושמשית 12 ק"מ יוצרים רצף של מסלול מהנה ביותר.
הסימון בשני הסינגלים מצוין וניכר שהשקיעו הרבה מחשבה וזיעה על מנת שאנחנו נהנה מהרכיבה במקומות אלה.

מידע על הסינגלים ומה שביניהם.

החניה במתחם של מרכז שטח אלון הגליל.לבאים לפני פתיחת המקום ניתן להחנות גם מחוץ למתחם.
מול פתח החנות ישנם שלטים עם המפות של הסינגלים ותוספות של מסלולים למי שמעוניין.
מידע על המסלולים ניתן לקבל מאנשי המרכז ומגיע להם קרדיט על המעורבות ביצירת
הסינגל (אלון הגליל).
תמונות-1-2-3 נמצאות בגלריה
התחלת הסינגל היא בקצה הכביש שעולה לישוב לפני תחנת הדלק ממש מול הפנייה של שביל העפר שמגיע למרכז (תמונה-1).
סיומו של סינגל אלון הגליל הוא בקצה הדרומי מערבי של המרכז.
מי שמעוניין לשלב את שני הסינגלים מגיע לאחר כ 2 ק"מ באלון הגליל לשביל עפר רחב בנקודה זאת יש שלט גת חצבים (תמונה-2) בקטע זה צריך לצאת מהסינגל (עוד נחזור אליו) ולרדת שמאלה בשביל הרחב עד מפגש עם השביל הכחול.ממשיכים על השביל הכחול דרומה ולאחר מכן הוא מתעקל שמאלה מזרחה לכיוון מעבר מתחת לכביש 77.לאחר המעבר פונים שמאלה ולאחר כ 400 מטר ימינה עם השביל הכחול.ממשיכים 400 מטר מזרחה ושם ניתן לצאת מהשביל הכחול ולפנות שמאלה ולעבור דרך שער ברזל קטן (תמונה-3) להיכנס לסינגל סוללים שמגיע עד לכביש שמשית. ניתן להמשיך גם על השביל הכחול שמקביל לשדות עד לכביש כניסה של שמשית.ההחלטה היא שלכם.
במידה וירדו גשמים עדיף להישאר על שביל השדות ולא להיכנס לבוץ של הסוללים.
לאחר הסיבוב של סינגל שמשית חוזרים לפי תאור מסלול ההגעה לכוון אלון הגליל בדרך שעברנו בה כבר אך הפעם בעליה, עד לשלט גת חצבים נכנסים לשביל כדי להשלים את סינגל אלון הגליל, וזהו עברו להם 30 ק"מ של הנאה צרופה.
תודה לקק"ל,לדרור בר ושלמה רוזן ממרכז השטח אלון הגליל,ולקהילת רוכבי האופניים אריות שמשית.
על הרעיון העשייה והתוצאה המדהימה.

מפת מסלול כללית

נכתב ב - 10/03/2010 21:53:21

הקלטת מסלול

אשמח לקבל הקלטת מסלול ובה חיבור שני הסינגלים (שמשית ואלון הגליל)