יער עופר כרם מהרל ונחל תות

נפתח ב: 04/11/2006

לא נבחר קבוצה

נפגשנו בבוקר יום שבת בהיר ומקסים בכניסה לעין איילה למרגלות מורדות הכרמל הדרומי, כולם הגיעו חוץ מ....גל והחבורה הירושלמית שהתברברו להם בדרך עם המנשא של האופניים.... באיחור קל ולאחר התברברות נוספת במחצבה, עלינו על דרך המלך והתחלנו לדווש, האמת היא שהיה אחלה מסלול חוץ מפה ושם שפתאום נגמר השביל או ההר... הנופים היו מדהימים ומזג האויר היה לטובתנו (גל, יש לך מזל!!!) ובכן, טיפסנו לכיוון יער עופר, עברנו בדרך ליד בית הבד של מקורה ושם אודי הפליא בתרגילי free ride על גרם המדרגות הקדמוני (רון תיעד), משם המשכנו לכיוון כרם מהרל ואפילו חצינו שטח אש של בסיס אליקים לאחר שגלי חטף תקר בגלגל ואנחנו חטפנו משהו לאכול המשכנו לכיוון נחל תות (לא היו תותים..)ומשם חזרה.. יסלחו לי כל החברים אם היה איזה אירוע ששכחתי להזכיר (תוסיפו בתגובות..) סה"כ היה פצצה של טיול ותודה גדולה לגלי על ההובלה באיזור חדש ולא מוכר להתראות בשבילים : )

תוצאות 1-18 מתוך 18

נכתב ב - 04/11/2006 22:20:24

היה מצויין

ומאוד נהננו. הילדים קראו לנו לבוא - אז חתכנו ישירות לרכבים בלי לעבור שוב במחצבה - ופספסנו את הקרמבולות. בפעם הבאה!!
נכתב ב - 04/11/2006 22:39:21

שאלה

לצערנו חתכנו באליקים כי היתה תחושה שהטיול לא הגמר עד בשעה 12,היה לנו פס קצר מהמשפחה השבת.
מתי נגמר הטיול? רק כדאי להרגיש שעשינו את הדבר נכון.