הטיול שלא ישכח לעולם: מפסגת מירון לנחל עמוד

נפתח ב: 20/05/2006

לא נבחר קבוצה

ההתחלה נראתה שגרתית ומבטיחה: נפגשנו לפנות בוקר בסינמה סיטי ויצאנו עם אוטובוס לכיוון הר מירון. כשהגענו וירדנו מהאוטובוס זכינו לצפות בנוף עוצר נשימה, והתחלנו לדווש... או שלא: רגע לפני היציאה גילינו שאורנה לא יכולה לרכב עקב תקלה באופניים. אך הנהג שלנו (חברמן) הסיע אותה לחנות אופניים באיזור לצורך תיקון וחבירה בהמשך. מגמת המסלול הייתה ירידה (כ-1,400) עד לסופו. התחלנו לדווש בירידות, שהיו טכניות ומאתגרות, אבל זאביק לא וויתר לאף אבן שעמדה בדרכה במסלול. ירדנו לכביש התלול, שחיבר אותנו לכניסה למושב אמירים, שם המתנו כדי לחבור עם אורנה. ניצלנו את הזמן כדי לאכול ולנוח מעט (מהירידות כמובן...). לאחר מכן המשכנו לדווש, התברברנו מעט עם גדר תיל במסלול, שלא אפשרה לנו להמשיך... ואחורה פנה. המשכנו לרדת בירידות הטכניות, חצינו גדרות, ועוד גדררות... כיף לא רגיל. בשלב מסוים, שאינו היה מתוכנן במסלול, כמובן, הגענו ונכנסנו לנחל עמוד. ההתחלה נראתה מאתגרת (כמו סינגלים בג'ונגל, כמה קוצים!!), אך בשלב מסויים הסיום לא נראה באופק. את ההמשך כולכם כבר שמעתם... אין מים אין עבודה! אך אל דאגה: צוות חילוץ גולן, בראשותו של זאביק וחברי גרופי נוספים באו לעזור, ולמזלנו ספגנו רק מעט מזמן החשיכה בסיום. שלמים (וכמעט בריאים.... שי היה כבר בפוריה) פרסנו ארוחת ערב בסמוך לישוב עמוד וסיכמנו את היום על בירה. 12 שעות של דיווש,הליכה ושכרון חושים. במילה אחת: חוויה. תודה והערכה לאבי מור על הארגון וההובלה, ועל שלא איבד לרגע קור רוח, ועשה את מה שהיה צריך לעשות ברגע הכי נכון. וכמובן לזאביק, לבובי, לסימונה ולכל מי שבא לעזור בחילוץ. וכמובן תודה לכולם על החוויה המדהימה. ניפגש בטיול הבא (אבי, הבטחת טיול נקמה, אנחנו לא שוכחים). אפי.

תוצאות 1-20 מתוך 41

החילוץ הגיע!!
והביא לנו מים...

תוצאות 1-20 מתוך 41

נכתב ב - 20/05/2006 12:35:05

בובי

תאור כזה לא צריך עיתונים/אינטרנט, תיעוד יפה.
אפשר לחלק את הטיול ל- 2 חלק א' אופטימי,
חלק ב' עדיין לא מצאתי את המילה המתאימה,
תמונות יפות מקווה להשלים את החצי השני של הגלריה.
נכתב ב - 20/05/2006 15:10:23

ללא מילים מיותרות...

בוקר/צהריים טובים
זאביק - תמצתת בצורה מדהימה וזה בדיוק המקום לשלוח לך נשיקות חיבוקים ותודה ענקית על העזרה הגדולה שנתת בטיול ושכללה בתוכה עוד 6 ק"מ יותר מהשאר... "הצלת" אותנו בדיוק בזמן
זה גם המקום להגיד תודה לעוד אנשים מקסימים שבלעדייהם החוויה הזו, בלשון המעטה, היתה נראית אחרת...
ניבה וסימונה המדהימות-תודה על הדאגה והחזרה לעזור, ובענק... (ניבה עד עדיין הפתעת הטיול עבורי)
בובי-תודה על העזרה והמורל הגבוה, מה הייתי עושה בלעדיו (עיין ערך רמי ורד)
ערן-תודה על העזרה מכל הלב
וילו-על המעט מים שנשארו לך וחלקת עם כולנו (ולא אין איידס, זה גם לא עובר ברוק ולא בנשיקות צרפתיות למיניהן וסוגיהן)
תודה לכל המטלפנים,הדואגים והחוששים (מירב, שלי EREZ4U ועוד הרבה אנשים מקסימים...)
ותודה ענקית לאבי שבלעדיו לא היתה לי כזו חוויה - אבי ברור שהמחשבה היתה להוצא טיול בכייף אבל לפעמים קורים דברים לא צפויים...
הכי חשוב לקחת את הכל ברוח טובה, במצב רוח מרומם ולזרום...
לקחת על עצמך המון אחריות מארגון הטיול ועד הזמנת המחלצים ללא כל היסוס ברגע הנכון ועל כל זה תודה ענקית.
אין לי בכלל ספק שנפגש בעוד טיולים כי את שלך אני לא מפספסת.
שתהיה אחלה שבת ואיחולי הבראה לשי שגם ברגעי המשבר היה אופטימי (עד שהחליט להשאיר את האופניים במתנה לנחל עמוד ולחזור בלעדייהם), אל דאגה-ממתינות לך אצלי בבית ובקרוב ישובו לבעלייהם.
ולא-בסוף לא דיוושתי לרבנות, העדיפו לרחם עליי...
שתהיה שבת מדהימה
לימור

נכתב ב - 20/05/2006 21:25:39

מהר מרון

תמונות יפות מטיול שבודאי לא ישכח.