היופי הטבעי של ארצנו הקטנה – 4.4.2021

נפתח ב: 04/04/2021

כולנו יודעים שהעולם סביבנו מלא בבעלי חיים מיוחדים, נופים נהדרים ושלל תופעות שמזכירות לנו כמה בני האדם קטנים וחלשים בהשוואה לאיתני הטבע. עדיין יש משהו מפתיע ומרגש במדינתנו הקטנה, ואם לדרך אין מוצא, מה נשאר בטוח. עוד שנה חלפה עברה כמו סופה, החיים כמו ריצה מנוחה ושוב קפיצה, עוד שנה טרופה נגמרת, עוד עונה עוד שנה, והאהבה לעולם נשארת. 2020 הייתה אמורה להיות אחרת, שנה של תקווה והזדמנויות, אך מגפת הקורונה הגיעה ושינתה הכל מקצה לקצה, אני חוזר לכל התמונות המרגשות, המפתיעות והמעניינות מהשנה שחלפה. הגענו לרגע הזה - השנה סוף סוף נגמרה. 2020 הרוויחה את מקומה בהיסטוריה כשנה הכי ארוכה שידענו והיא בטח מתמודדת מובילה על תואר השנה הכי שנואה. זו הייתה שנה עטופה במעטה של פחד, כאב ואומללות. אבל היו בה גם ניצחונות קטנים, הישגים גדולים ואפילו קצת אחווה. זו הייתה שנה שהתחלנו עם מערכת בחירות ועדיין לא סיימנו. בחירות שלישיות היא החדשה מבניהן, ועדיין אין ממשלה. שנה שבה איבדנו אמון במנהיגים שלנו, אך מצאנו את הקול שלנו. זו הייתה שנה של כל כך הרבה הפגנות וכל כך הרבה תקווה, למרות הכל. עד שנגשים את החלום להיות עם חופשי בארצנו, חופשיים מן האדם רב הזכויות בארץ, שהפך לעריץ הזורה הרס, המשסה איש באחיו, המשעבד את כל יצירתנו, כספינו ועתידנו למען כסות מעלליו. חופשיים ממשלתו ומשטרתו. "מאחלת לכולם, שבוע מקסים, חג פסחא שמח לחוגגים חגי נוצריים". פיירו קישור מצורף לגלריה:

נכתב ב - 04/04/2021 15:50:03

היופי הטבעי של ארצנו הקטנה – 4.4.2021

סיפור רכיבת הבוקר:

השכם בבוקר יצאתי להתבונן, פוקח את העיניים, מסתכל על העולם, העולם מלא ביופי, והיופי חינם, תענוג להסתכל! איזה יופי לעיניים אם יודעים להסתכל החיים יפים כפליים! אז מי שלא מביט מפסיד את כל היופי.

פוקח את העיניים, מסתכל על העולם, העולם מלא ביופי, והיופי חינם, תענוג להסתכל! איזה יופי לעיניים אם יודעים להסתכל החיים יפים כפלים! אז מי שלא מביט מפסיד את כל היופי.

אני רוצה תמיד עיניים כדי לראות את יופי העולם, להלל את היופי המופלא הזה שאין בו דופי, להלל את מי שעשה אותו כל כך יפה.
אינני רוצה להיות עיוור ליופי העולם כל עוד אני חי. אני אוותר על דברים אחרים אבל לא אומר די לראות את היופי הזה שבו אני חי.

חזרתי הביתה, נהניתי ממזג האוויר הקריר של שעות הבוקר, אידיאלי לרכיבה, והחוויה מאתגרת, ומרתקת.
• זמן רכיבה: (3:46) שלוש שעות, ארבעים ושישה דקות בלבד.
• תוספת של עוד כמה ק"מ לרפרטואר: 44:02 קילומטר.
• עלייה - טיפוס מצטבר: 260 מטר.
• ירידה - טיפוס מצטבר: 260 מטר.
"מאחלת לכולם, שבוע מקסים, חג פסחא שמח לחוגגים חגי נוצריים".