ראש הנקרה,מושב בצת,סינגל יער חניתה

קבוצה

מסלול

לא נבחר מסלול
שבת 6.00 בבוקר חברי קבוצת אח(לה)טיול התכנסנו בחניית חוף בצת . התארגנות קצרה כמה מילים ויוצאים לדרך . אורך המסלול:31 ק"מ גובה מצטבר:582 מטר יצאנו מהחנייה חולפים על פני כפר נופש ראש הנקרה וממשיכים לנוע על כביש 4 נכנסים לקיבוץ ראש הנקרה . מתחילים בטיפוס עד לקצה הבתים האחרונים של הקיבוץ בתקווה שהשער יהיה פתוח ונוכל לעבור דרכו .התאכזבנו השער היה נעול (הייתה עוד תקווה קטנה יצרתי קשר עם חבר שגר בקיבוץ לא ענה לטלפון ). לא הייתה ברירה חזרנו חזרה והתחלנו לטפס דרך כביש 4 עד מצפה ראש הנקרה . עוצרים משלימים דופק מצטלמים וממשיכים בטיפוס דרך ציר רכס הסולם מסלול ג'יפים ( לא היה קל). ממשיכים לנוע על דרך רכס הסולם התחתון למזלנו השער היה פתוח עוברים דרכו ממתינים לאחרונים. ממשיכים בירידה לישוב שלומי עולים על כביש 899 שמוביל אותנו עד מסעף שלומי משם המשכנו לנוע על כביש 8990 לחניית יער חניתה. עוצרים להפסקת בוקר מסורתית לתה ושאר מיני . מתארגנים ויוצאים לבצע את הסינגל . הסינגל זורם בתוך יער מוצל (יש הרבה עבודת רגליים ) שווה כל דיווש. מסיימים את הסינגל ומתחילים לחזור חזרה דרך שלומי ,בצת ,כביש הצפון ולרכבים . בסיום הרכיבה המתין לנו חברנו גיא עם בקבוקי בירה (קורונה) ואבטיח קר .(תודה) ברצוני להודות למומי על מסלול אתגרי וכייפי . להתראות בשבילים