רכיבת שבילים נחל דליה ,עמק אלונה ,עמיקם, נחל תנינים ,גלעד, עין השופט

קבוצה

מסלול

לא נבחר מסלול
שבת עם בוקר נפגשנו חברי קבוצת אח(לה)טיול במגרש החנייה שליד קיבוץ עין השופט. מתארגנים כמה מילים מהמוביל מומי ויוצאים לדרך . אורך המסלול:34 ק"מ גובה מצטבר:570 מטר. יצאנו מהחנייה עוברים דרך כביש 6953 ומיד נכנסים לשבילים לבנים עוקפים את בית ספר מגידו נעים דרך שדות חיטה שזה אתה קוצרים אותם משם יורדים בירידה עד מפגש כביש 672 נכנסים לקיבוץ דליה עוברים בין בתי התושבים עד ליציאה לכיוון שמורת טבע נחל דליה ויובליו עוברים דרך עין מחוללים . על הדרך עוברים מתחת לגשר כביש חוצה ישראל ושוב חוצים מעבר תחתי לכביש 6 עוברים מעל גשר אירי שעובר מתחתו נחל תנינים ממשיכים לנוע עד גבעת ניל"י להפסקת בוקר לתה נשנושים ושאר מיני . מתארגנים וממשיכים לנוע על כביש 6533 עד מפגש שביל שמוביל אותנו לעמק אלונה ומשם בטיפוס מתמשך עד לקיבוץ גלעד . נכנסים לקיבוץ חוצים וממשיכים לנוע פונים לשביל סמ"ש ירוק מטפסים עד גבעת אבן יצחק זוהי נקודת העלייה לקרקע של קיבוץ גלעד (שנקרא בעבר אבן-יצחק) ובה הקימו החברים גלעד צנוע למקימי הקיבוץ. עוצרים להסדיר דופק ומשם בטיפוס מתמשך בשבילים לבנים עד לקיבוץ עין השופט ולרכבים. בסיום הרכיבה העמסנו את האופניים על הרכבים ונסענו בשיירה לביג יוקנעם . חברינו לרכיבה ניצן פתח לנו שולחן כיד המלך גלידות, שתייה, עוגיות ועוד המון הפתעות . ברצוני להודות למומי על רכיבה כיפית . לשמעון רוזן מאחל החלמה מהירה והמון בריאות . ולכם החברותא היה כיף לרכב לציידכם. להתראות בשבילים