רוכבים עם הרכבת-אופקים-נחל הבשור

נפתח ב: 15/01/2016

טיול לאופקים ונחל הבשור: הפעם יצאנו לתחנת אופקים שזה מקום די רחוק בדרום, אחרי נתיבות ושדרות. לרכבת זה לוקח מרחובות בערך שעה ושלושת רבעי להגיע. כבר כשהגענו לנתיבות הודיעו שרכבת משא תקועה על הפסים ועלינו לרדת בנתיבות ולהמשיך ברכבת הבאה לאופקים- מה שיצר 35 דקות איחור בזמן היציאה לרכיבה. יצאנו לרכיבה בסביבות 8:00 עוברים את העיר אופקים ורחוב "חנית קיקוס" . הגענו לשדות כשפעמנו אל סינגל הבשור- שביל אופניים צר לרוכב יחיד הסובב את נחל הבשור. רכבנו די הרבה זמן, עד שהגענו לחירבת חשיף. חירבה די קטנה שהיתה מוקפת בלהקת דיות שארבו לעכברי השדה מסביב. אבי, כמובן, התעכב לקחת נוצה לאוסף. המשכנו לרכב (לצערי הספידומטר שלי התקלקל-אז אין לי מושג כמה רכבנו) והגענו לפרדס עם אשכוליות דם. שם עשינו עצירה. (אני אגב מצאתי תרמילי קליעים של מקלע) המשכנו לסינגל הבשור - סינגל מקסים מוקף פריחה של כלניות, חרציות ראיתי גם דם המכבים יבש ועוד. הסינגל זורם וכייפי. עפ עליות קטנות, ועליות גדולות. רכבנו כ-12 ק"מ. עד שבגלל שהייתי צריכה להספיק לעבודה, יצאנו מוקדם אני ותל-אביבי- נפרדנו מהקבוצה וניסינו להתפצל לשביל הכחול ולקצר כדי להספיק את הרכבת. נתקענו במים בגובה חצי מטר בנחל ולא הצלחנו לעבור. לבסוף המשכנו בדרך המלך. רכבנו עד היציאה מהפארק (פארק אשכול- כמובן, שעשינו גם את הגשר התלוי) ומשם לאופקים. במזל הגענו עד הרכבת כשאנו פוגשים את האחרים שם. רכבנו כ- 52 ק"מ היה לא קל אבל כייף. מצ"ב תמונות-יש גם כלנית! אגב ברכבת התכבדנו בקוקוס שאבי הביא וגם נזכרתי בטיול שעשיתי עם חברת ילדות (הילה את זוכרת?) לפני 15 שנה לפארק הזה. אי אפשר לפספס את הפסל שם של הטבעת!

תוצאות 1-20 מתוך 24

נכתב ב - 15/01/2016 08:07:49

נחמד רונית

לא פורשים מהעדר. העדר תמיד כשהוא מגיע הוא הראשון, גם ניר נכנס אחרון לרכבת.
נכתב ב - 15/01/2016 10:47:33

חחח.. ברקאי..

אנחנו הסתבכנו בנחל, אז זה לא חוכמה. אבל היה כייף!
נכתב ב - 15/01/2016 16:18:28

תאור מאלף

מרגיש כאילו רכבתי עמכם. ברקאי בנוגע לפרישה מהעדר אתה צודק. זכור לי בעבר שרכבנו ברכיבה שיצאה מחמי יואב באמצע פרשת וכשהיגענו לא היית. היגעת חצי שעה אחרינו. אז הכלל שצוין לעיל נכון לאמיתה. מהעדר לא פורשים.
נכתב ב - 16/01/2016 18:36:43

מיטרני...

...ואני גם זוכר שאתה היחידי שחיכית לי...