SYNT - חוגגת לאילן MB בעמק המעיינות והסחנה

נפתח ב: 13/08/2013

YY

לאחר עיכובים וחניות לקפה בדרך הארוכה מהמרכז כאשר אנחנו שומרים על קשר חם ורצוף ב WHATSUP הקבוצתי שהדיר שינה לכמה מחברי הקבוצה בשבוע האחרון ,התכנסנו בחנית הסחנה כ- 25 רוכבות ורוכבים ,לחגוג לאילן MB יום הולדת. לאחר התארגנות ממושכת ופריקת העגלה המפוארת שמאיר הביא ונשאה עמה 6 זוגות יצאנו לרכיבה סוף סוף. רכבנו כ10 דקות והגיע הזמן לטבילה ראשונה בעין מגדל המקסים ושטיח מפואר קידם את פנינו בכניסה למים הטהורים והנעימים מעין זה הוא אחד ממקורות נחל הקיבוצים מעיין נחמד וצלול,חלקו נשאב להשקייה\בריכות דגים משמש לרוב לטבילה של דתיים לאחר טבילה הגונה תוך כדי שהדגים הממזרים חוגגים על כפות רגלינו העדינות. יוצאים לדרך ....הטבילה השנייה במרחק 10 דקות נוספות עין שוקק בריכה גדולה של מים מתוקים, בקוטר כעשרים מטר ובעומק של עד שני מטר, מעולה לשחייה. סביבה עצים גדולים, מבנה בנוי ממערב ושרידי מבנים ממזרח. המעיין.שימש עד 1988 כמי שתייה של בית שאן מסילות רשפים ושלוחות. צילום קבוצתי חלק מהקבוצה כבר פיתח רעב ,ממשיכים ברכיבה של עוד 2 ק"מ על הדרך הסלולה והמשולטת היטב עד לעין מודע מעין שמימיו נסכרו לבריכה. צל, שולחנות ובסך הכל די תיירותי. אפשר לרחוץ במים גם בחורף טמפרטורת המים קבועה 24c. ההגעה מצפון בדרך עפר חסומה לכול רכב ההגעה רגלית בלבד, מגרש חניה סלול וברזי מים. המיקום האמיתי של הברכות הוא במרחק של בערך 500.מטר דרום מזרח ,פה כבר אחרי רכיבה כל כך ממושכת צריךלאכול משהו הגון וכולם הוציאו מהתיקים את מרכולתם לארוחת בוקר אריאל הכין לנו קפה מהביל ,עמית שמזה 8 שנים לא ראינו את זיו פניו כל הזמן שאין משמעת בקבוצה.טבלנו בבריכה מים דלוקס. לאחר דיון וסיעור מוחות הוחלט שחלק מהקבוצה ירכב בהובלת בני לעין הנציב והחלק שדואג לקולינריה יעשה את פניו לאזור המשתה בסחנה. החברה החזקים ממשיכים ברכיבה מאיר ארליך מחליט לחזק את הצוות הקולינרי ,אנחנו פונים דרומה על דרך העפר לאזור המטווחים חולפים בעליה ליד עין רוויה שנוקז בצינורות, במקום חדר מבטון עם קצת מים נזכרנו שעמית אשתאול נכנס בפעם הקודמת וירד למטה.לאחר העליה באה ירידה לכיוון צפון מזרח ,הגענו עד לישוב רוויה ומשם דרך הפרדסים עד לבריכות המדגה שם אבד לנו עלי עם אילנה ודוריס לאחר המתנה בצל הוחלט שלא להמתין יותר ועלי יגיע לעין הנציב עצמאית – טיול בתוך טיול. המשך התיאור

YY
נכתב ב - 13/08/2013 20:35:04

המשך תיאור הטיול .......

חולפים בקיבוץ שלוחות יוצאים לשדות חוצים את כביש 90 ומגיעים לקיבוץ עין הנציב רכבנו רצוף כ-12 ק"מ לא יאומן ,עכשיו צריכים להתרענן השומר בשער קידם את פנינו "חברה גנבו פה 2 זוגות אופנים אתמול- צריך להיזהר.עלי הגיע אפילו לפנינו .
הגענו למעיין והבריכה שהיתה מוצפת המון רב וגם לכלוך .אבל המים היו נהדרים ומרעננים
לאחר שריקה של הנשיא שהיה האות לתזוזה לכיוון חזרה התחלנו לטפס במקביל לכביש תקלה בקרנק באופניים של מאיר ,המתנה בשמש היוקדת ואחריה דילוק לצל.
המשכנו על הכביש עד שלוחות משם לנחל הקיבוצים במקביל ואו על הכביש .
נחל הקיבוצים הומה אדם והמשכנו בחזרה לנקודת היציאה בחנית הסחנה.
שם קידמו את פנינו הצוות הקולינרי שריח המנגל נישא באויר ומבטיח טובות
אילן ואדי טרחו ועבדו קשה קבבים שישליקים וצלעות וכל טוב של סלטים אבטיח נפרסו ונערמו על השולחנות ,טבילה מרעננת בסחנה ,ארוחה מדהימה.
תודות לאילן וישראל המארגנים לעלי על הליווי המסור.
תודה ענקית לאילן על הבשרים – ללקק את האצבעות ולכל החבורה הנהדרת על יום שלישי שהיה טוב במיוחד.
תודה מיוחדת לעלי על הטרמפ.
נכתב ב - 13/08/2013 21:11:41

יפה מאלף ומקסים

גלריה מהנה במיוחד רכיבה וטבילה בארבעה מקומות ולסיום הארוחה המעולה של אילן
תודה ומזל טוב לאילן..
נכתב ב - 13/08/2013 22:03:53

טיול טיול,

יורם,
לזמן יש משמעות רבה, הקבוצה רק השתפרה ב-8 השנים שחלפו.
- בעיקר בקטע הקולינארי.
- במשמעת, אירגון, חברותא טובה וכבוד רב לנשיא שהשתדרג במשרוקית חדישה וזמבורה מ-DX אצל דור ההמשך.