טיול לחלון האור בהר כרכום

נפתח ב: 23/12/2012

לא נבחר קבוצה
יצאנו בקבוצה של כ20 איש בהנחיית חזי יצחק לכיוון הכרכום. בלילה ישנו לא רחוק מההר, בבוקר עלינו ועוד איך ראינו. על הדרך חזרנו דרך הקניון הלבן, סה,כ 110 ק"מ ראויים לציון במיוחד כי ביום שישי רכבנו בקור וברוח נגדית עזה. היתה חוויה מדהימה. למי שמתעניין בתופעה אפשר לקרוא כאן http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4159846,00.html לוגיסטיקה: 19 רוכבים ועוד רוכבת אחת. רכבים החנינו בשיטים ומשם לדרך. טנדר הליווי אסף פצוע אחד (נפילה לא רצינית אבל יד שבורה/סדוקה ואף פתוח) ודאג לאוכל ללילה ולשבת. הרכיבה בשישי היתה בקצב נמוך של כ8קמ"ש בגלל רוח נגדית מאוד חזקה במסלול שגם כך הוא במגמת עליה ובחצץ של הנחלים. התמקמנו ללינה ב5 בערב. פרשנו מוקדם בגלל הקור. שבת היה יום עם מזג אויר נהדר ובלי טיפת עננות. רוח קלילה דאגה לצנן אותנו. ב9 עלינו לכרכום, סיירנו והגענו לכמה מאתרי ציורי הסלע המעניינים. אחר כך חזרנו לחזות בתופעת חלון האור וב13:00 התחלנו לחזור. עברנו בקניון הלבן, עצרנו לאיזו פריסה אבל שמרנו על קצב גבוה רוב הזמן וב17:05 הגענו לשיטים. (המסלול הזה היה במגמה כללית של ירידה ואורכו כ60ק"מ). היה נפלא.

תוצאות 1-20 מתוך 22

נכתב ב - 26/12/2012 10:04:19

על פי התמונות והכיתוב

נראה שעברתם חוויה מרתקת יפה.