"רוכבים בסבבה" בירושלים רוכבים בסבבה - ירושלים 11.10.12

נפתח ב: 12/10/2012

אז לאחר קצת פקקים שקידמו אותנו משער הגיא, יצאנו באיחור אופנתי של חצי שעה לרכיבה הראשונה של הקבוצה בתוך העיר של ירושלים.

התחלנו ממתחם בית החייל בצמוד לרחוב אגריפס, התחלנו את הרכיבה לכיוון בנייני האומה ומשם לבית המשפט העליון ולגן הורדים. לאחר צילום קבוצתי מתיירים על רקע המנורה שמול הכנסת, המשכנו לאזור עמק המצלבה, לגן סאקר ומשם נכנסו לשכונת אוהל משה וביקרנו בבוסתן הספרדי ומשם קצת עברנו בשוק מחנה יהודה וספגנו את האווירה של יום חמישי בערב.

המשכנו עם רחוב אגריפס ופנינו צפונה לכיוון אזור כיכר השבת ומאה שערים. בעיניי רוב התושבים החרדים הצטיירנו כקבוצה של חייזרים על אופניים שנכנסו לשכונה. המשכנו משם לרחוב יפו, מגרש הרוסים, בית המשפט העליון, כיכר ספרא, עיריית ירושלים,

משם המשכנו על רחוב יפו עד שער יפו של העיר העתיקה. המשכנו על רחוב דוד לאורך השוק עד הקארדו, שם ביקרנו ברחבת בית הכנסת החורבה והמשכנו לתצפית הכותל.

יצאנו מהכותל אל מעלה השלום, עד לכנסיית הדורמציון וקבר דוד שליד שער ציון עד לתצפית על בריכת הסולטן וממול ניתן היה לראות את משכנות שאננים. המשכנו אל משכנות שאננים, ימין משה ואזור טחנת הקמח. משם המשכנו לכיוון תחנת הרכבת הישנה של ירושלים, דרך בית ראש הממשלה ולרחוב קינג ג'ורג' שם קינחו בשווארמה טובה ובחזרה לרכבים.