חגיגת יום הולדת לתמר

נפתח ב: 20/11/2011

לא נבחר קבוצה

יצאנו חבורת מטורפים בשעה 0430 את הבית בגשם זלעפות לחגוג לתמר יום הולדת .ברכיבה שהתחילה מנאות הכיכר שם פגשנו במזג אויר מדהים שמש ,חם והנסיעה הייתה שווה .רכבנו במעלה נחל אמציהו ואחריו לנחל אביה חצינו את הכביש לנחל צין בתקווה לראות מים אך היה יבש כמו שיבש בנגב חזרנו ועברנו את הכביש ירדנו בחוור הלשון בירידה מתונה ומדהימה בנוף מדהים 14 ק"מ של סינגל בתוך החוור עד חזרה לנאות הכיכר ובסיום חגיגת יום ההולדת לתמר בחאן שקדי
תודה לגנור על ההובלה ותמר על הקולינריה והחוויה.

נכתב ב - 20/11/2011 16:00:41

מדהים! מדהים!

אריה היה לי כל כך כייף שבאתם תודה! מקווה שנהנתם! רק לפי הגלריה אפשר לממש את העונג שהעניק לנו המדבר הקסום הזה במיוחד בחריף בחוור
נכתב ב - 20/11/2011 16:57:02

תמר !

האמת שמזמן לא נהנתי כך מרכיבה כנראה שהאוירה היתה מעולה והיה שווה כל ק"מ מהצפון הרחוק . אז בשנית , הרבה מזל טוב בריאות ואושר . אריה תמונות מנצחות .
נכתב ב - 20/11/2011 19:10:50

חגיגה של מזג אוויר

השמים האירו פנים לכבוד יום הולדתה של תמר- אל . יצאנו בגשם זלעפות וחזרנו בגשם שוטף. מה שהיה בין 2 הגשמים יכול רק הטיולדת של תמר לספק . התחזית של רן התגשמה במלואה . שמש מלטפת ליוותה אותנו במסלול הקסום בנוף הירחי של ערבות נאות הכיכר . עוד זכינו להיות עדים לתחרות מטורפת בין משאית דוהרת לאוטובוס שמחפש את כבודו האבוד . הייתה זו אכן חגיגה אמיתית לכולנו וכמובן לתמר החוגגת.
תודה לרן ולתמר על הכול שיהיה רק מזל טוב ! תודה לאריה על הגלריה היפה ועל המאסף . תודה לדוידי מקבוצת שילר שסבל אותי בהלוך וגם בחזור . מחכים לשנה הבאה .
נכתב ב - 20/11/2011 20:05:20

אריה, אחלה גלריה

באמת לא ברור לי למה אתה תמיד מצלם, אבל רק לעיתים מעלה גלריה. לא חבל?
נכתב ב - 20/11/2011 21:36:01

אריה, כיף של גלריה

מסלול משגע, בין היפים שיש בארצנו, במזג אויר כנגד כל התחזיות השחורות והסוערות, חגגנו יום הולדת מושלם לתמר הנהדרת. תודה לרן על האירגון, ההובלה ועל האומץ להוציא את הטיול על אף התחזיות השחורות של מזג האויר , שבזכותו הרווחנו כולנו חוויה מושלמת ומרגשת של רכיבה, טיול וחגיגה תרתי משמע . מזל טוב לתמר המקסימה ותודה לאריה על התיעוד הנהדר!!!
נכתב ב - 21/11/2011 11:36:36

תודה לאל

תודה לאל ולתמראל שהטיול נגמר בשלום והתחזיות לא הגיעו לדרום ושהשיכנועים שלי הוכיחו עצמם כנכונים ובאמת היה טיול מושלם בחריץ ובחריף בחוואר :-)) אריה יופי של גלריה - תודה עליה ועל הקפה !!!