אבודים ביער ביריה

נפתח ב: 20/08/2011

לא נבחר קבוצה

יוסי הבטיח טיול של הרבה עליות וגם קיים. כמעט 1000 מ' ו 45 ק"מ. והיה נוף מרהיב, ופירות מהעץ, וחזינו בהמראה בדגם מדוייק של F-15 עם מנוע סילוני זעיר אבל רועש!, והיקפנו את אגם דלתון בשביל הדו-קיום (זה לא מה שאתם חושבים, זה דו-קיום בין אופניים למכוניות כפי שתראו בהמשך). ביקרנו בבית כנסת עתיק מהמאה השישית בשם נבוריה (או מה שנשאר ממנו) עוד הוכחה קיימת ליישוב היהודי באיזור באותם ימים, וגם את המעיין ממנו שאבו מים ליישוב הקטן. ראינו מעיין קדוש שלידו צומח עץ פלאי שפירותיו - אופני שטח משוכללים. ואז טיפסנו בכביש לצפת (דו קיום) עד למעיין קטן, מאד נחמד וקרררר בשם עין ליאור. לאחר התרעננות במעיין המשכנו לטפס עד למצודת ביריה, וכאן התחילו הבעיות. הקודקוד שעט קדימה ישר לתוך הסינגל, בלי לעצור (יש מצודה? אני לא ראיתי אותה...) ובאחד העיקולים נעלם לנו. לאחר בירורים מצאנו אותם, אבל אחד הרוכבים (שכחתי מי זה היה) שהמשיך בשביל הלבן יותר מדי נעלם לנו ביער, ויותר לא נמצא עד שהגיע בכוחות עצמו לקבר (סליחה, לא, התכוונתי לקבר יונתן בן עוזיאל שם התחלנו את הטיול). המשכנו בסינגל המדהים, שבחלקו הוא דומה לשבילי הגמלים בנגב - מצד אחד הר, ומצד שני תהום... ביום קיץ חם (34 מעלות) הסינגל וקטעי הקישור הלבנים מעלים הרבה אבק. החלטתי לתפוס קצת מרחק מענן האבק, אבל בקשר עין עם הגב של יגר. לפתע שמתי לב שאין אבק ואין יגר. השביל המשיך לרדת בתלילות וחשבתי שהחברה פשוט תפסו מהירות. אחרי קילומטר, ומאה מטר יותר נמוך, הבנתי שאני לא בכיוון. גם לא נראו עיקבות של אופניים יותר. בדקתי ב- GPS וראיתי שאני צריך לטפס את הקילומטר הזה בחזרה... גנור צילצל, ואמרתי לו שימשיך, אני כבר אמצא את הדרך לקבר. אחרי הרבה עמל וייזע הגעתי חזרה למקום שבו ראיתי את ייגר לאחרונה, ואומנם אחרי חיפוש קצר גיליתי את הסינגל. נכנסתי איליו בחדווה ואז - פק. השרשרת ניתקה. כשמתחילות צרות הן מגיעות בצרורות. בצ'יק צ'ק חיברתי את השרשרת (ערכת חיבור מהיר, לא תסולא בפז) ואז מה גיליתי? גם האוזן התעקמה. משכתי לפה ומשכתי לשם, ואיך שהוא הצלחתי לדווש עם מעביר מקרטע. למזלי, רוב הדרך כבר הייתה בירידה. הגעתי לקבר ומצאתי שם את גנור, שנשאר לבד וכבר חשב שיצטרך לבלות את הלילה בחברתו של הרווק הסגפן יונתן בן עוזיאל...

תוצאות 1-20 מתוך 62

תוצאות 1-20 מתוך 62

נכתב ב - 20/08/2011 12:38:09

תודה ליוסי הצפתי

שהוביל, ולגנור שיזם. זה היה טיול שלא אשכח הרבה זמן.
נכתב ב - 20/08/2011 18:03:48

גדו

גדעון היקר - ואני לא ידעתי בכלל על כל מעלליך בסינגל ביריה. כל הכבוד על התושייה - אני לא הייתי מצליח לעשות כלום שם ביער לבד עם שרשרת היתה ניתקת לי.
ליוסי הצפתי - קצת הפרנו את השלווה הגלילית עם ההמולה מהמרכז אבל ככה אנחנו עושים הרבה רעש אבל בסך הכל אנשים נחמדים - לא לקחת ללב את כל העצבים שחום יולי אוגוסט עושה לאנשים.
איציק - מקווה שהתאוששת ( האיש עם הצב ולא עם הצפרדע) - פעם הבאה נא לישון לפני הרכיבה ולקחת את המתוקים העגולים האלה של האישה - מניסיון - זה נהדר.
נכתב ב - 20/08/2011 18:47:24

מעללי ביריה

גדו, יופי של גלריה וסיפור משעשע... באמת מזל שהגעת לרכב אחרת הייתי צריך להשתטח עבורך על קבר הצדיק יונתן הסגפן ולצת במסע חיפושים נרחב אחריך. בסך הכל הגעת 40 דקות באיחור, לא נורא, בסוף הספקתי בערב והכל הסתדר יופי.

תודה ליוסי שהוביל במיומנות בשבילי המגרש הביתי שלו - בסבוב הבא נחסוך את קטע הדו-קיום והכביש לטובת דו-קיום שלנו עם השטח ולא עם האספלט המסוכן (שגם השאיר לי שני חורים גדולים בטיובלס שרק היום סתמתי עם תולעים...איכס (כביש).

תודה לכולם, ולהתראות בסיבוב הבא - בקרוב !
נכתב ב - 20/08/2011 18:48:28

יאיר,

דיי עם הפורנו בגרופי...מה זה שני עגולים ומתוקים אצל האישה... ראש כחול :)
נכתב ב - 20/08/2011 19:01:17

סינגל בירייה

גדו - יופי של תאור ושל גלריה
חזרתי בסינגל לנקודת ההתפצלות, אך היה סרור לי שבאיחור
כל הכבוד על התושייה

נכתב ב - 20/08/2011 21:17:08

לכל המעודדים...

אני אומנם דיי לקחתי ללב את העניין הערות אבל לא עד כדי כך...אבל אני עדיין חושב שאנשים צריכים קצת לעשות חושבים לפני שהם מעירים...
חוץ מזה שבנאדם חכם אמר לי פעם שהדרך הכי קצרה היא הדרך שאני מכיר וכך עשיתי...

לגביי שידור חוזר יהיה בעז"ה לפני שאני מתחיל ללמוד באקדמיה (15.09.11) ואני מבטיח בעזרת התייעצויות עם החברים הנוכחים לשפר במיוחד את נושא הכביש...
נכתב ב - 20/08/2011 21:27:10

לגדעון...

נכתב ב - 20/08/2011 21:29:42

לגדעון..

גדעון אני חייב להגיד שאני מדיע לך!!
לראות אותך כל פעם מחדש רוכב זה מדהים ומעורר השראה...
מצטער שלא ייצא לך לסיים איתנו אבל אני בטו שאת החוויה בתקלות מקוריות בשטח הרווחת בכבוד...

מקווה לזכות לרכב לצידך עוד הרבה...

נ.ב.

like על ה-Santa cruze...
נכתב ב - 20/08/2011 21:33:35

גנור

תשאל את ציקלון על העגולים המתוקים האלה שאשתו מכינה - תאווה לחיך ואם זה פורנו כחול אז כולנו בעד.
גנור - תודה על היוזמה לטיול באזור שטרם הספיקותי לרכוב.
נכתב ב - 20/08/2011 21:54:19

תודה יוסי

התקלות תוקנו. שרשרת חדשה, אוזן חדשה וגם המעביר. הסנטה מוכנים לפעולה. ועצה קטנה לכולם, תחליפו את השרשרת בזמן, כי ניתוק בזמן רכיבה יכול להוביל לעוד תקלות, הרבה יותר קשות לתיקון.
נכתב ב - 20/08/2011 22:24:57

גדו

האמת!

מגיע לך!!

איך ,איך לא שמת לב שהעינינים לא היו רגועים בסוף השיירה

ובכלל לעקוף אותי ככה ועוד בכיוון ההפוך ,
אבל מה יצאת גדול !!(וביננו עם חברים כמונו עדיף להסתדר לבד)

*תודה ליוסי המוביל ולרן המארגן

ולכל הסוסים חחרררררררררר ,היה כייף מיוחד !!
נכתב ב - 20/08/2011 22:30:10

לחן:

מי אמר: "חכם השביל מהרוכב בו"
נכתב ב - 20/08/2011 23:48:09

העגולים המתוקים

לכול פותרי התשבצים שבניינו
בואו ואני אעשה לכם קצת סדר בבלן.
אין מדובר בסקס שביגללו לא נירדמתי אלה קורה לפעמים שאמי לא נירדם אולי זה אחד המתנות של גיל 40. הייתי שמח לבטל את הרכיבה אבל כשאיתי את רשימת ההמתנה ממש לא יוכותי לעשות זאת ועוד בדקה 90
לגבי העיגולום המתוקים מדובר הכדורי תמרים עם כל מיני דברים טובים שמכניסים פנימה מעין חטיף אנרגה שנהיה יותר יותר מבוקש בקרב רוכבים שכבר מכירים את העגולים המתוקים הללו.