מסיבת שאנטי במדבר סופשבוע בעזוז

נפתח ב: 03/05/2010

לא נבחר קבוצה

מסיבה מדהימה בהשתתפות 1200 איש עם "ראש טוב" בחאן בארותיים במדבר בעיזוז (סוף העולם שמאלה...אחרי ניצנה). אמנם הקבוצה היתה קטנה, מה שאיפשר רכיבות מהירות ללא עיכובים, ומפגש עם המון (א)נשים נחמדים(ות) שבאו לעשות רק טוב ולהנות, המוזיקה המשובחת בהפקת מערכת סאונד אדירה ובניצוחה של DJ אורלי ישראלי... זו הפעם הראשונה שא ני נהנה ממוסיקה וריקודים בלי ליידי גאגא, בלק אייפיז ומדונה .... פשוט תענוג ! מה שהיה זה שנסענו, הגענו, פרקנו, הקמנו, התמקמנו, התלבשנו, יצאנו, רכבנו, טבלתי, טבלתי, טבלתי... רכבנו, טיפסנו, חזרנו, הסתלבטנו, בישלנו, מינגלנו, אכלנו, שתינו, רקדנו, רקדנו, רקדנו עד 3 בבוקר. (רפי תקן אותי אם שחכתי משהו או לא ברור בדיוק מה עשינו....) בשבת כמעט ולא ישנו... ב6 כבר הילדים התחילו לשחק באינדיאנים ורופא ואחות והאוהלים כידוע עשויים מפלסטיק שלא מבודד רעש ולא שמש.... אז אכלנו, שתינו , שתינו, נהננו, התחרדנו , נפרדנו, התנשקנו, חיבקנו, יצאנו לשדה בוקר. משדה בוקר המסלול הרגיל של עין עקב, לא מאכזב עם המון מיים וכמובן טבילות (אפילו אלי טבל !!) חזרנו לשדה בוקר ובדיוק כשנכנסנו לרכבים נפתחו ארובות השמיים בגשם חזק, ואנחנו יבשים ומחוייכים ורחוצים (מהטבילה) המשכנו לארוחת גבינות ויוגורט במיי ורדים (רותי) בחוות קורנמל (ותודה לזוהר שגילה לי...) סוף שבוע נפלא, כל כך הצטערתי שלא יכולתי להצטרף לסיבוב שלישי של 4 פסגות עם שימנו והחברות (נו טוב, והחברים), אבל במחשבה שנייה ושלישית אני חושב שהבחירה שלי היתה "לא רעה" :-))) אחרי סוכות יש עוד מסיבה, נראה מי יעיז הפעם לפספס.... ועכשיו לתמונות.... חבל שהן בלי מוזיקה.... אבל גם ככה תיהנו !!

נכתב ב - 03/05/2010 22:24:59

אחלה תמונות!! :))

נכתב ב - 03/05/2010 23:51:22

אז ככה,

ראיתי ראיתי דיפדפתי דיפדפתי התרשמתי התרשמתי רקדתם רקדתם טבלתם טבלתם ואני לא.
נכתב ב - 04/05/2010 08:32:15

יופי של תמונות נראה

שעשיתם חיים וכייף שם. איך לא? המקום מיוחד במינו
נכתב ב - 04/05/2010 09:23:39

יופי של מסיבה

נכתב ב - 04/05/2010 22:33:07

שמח שנהינתם ....

ניראה שבאמת כייפתם שם והיה שמח .
גנור תמשיך לבלות עד אין קץ .