בייקמור בנחל כסלון

נפתח ב: 27/04/2005

בייק מור בנחל כסלון עוד טיול נפח מדהים של 50 ק"מ בהרי ירושלים, מבית היוצר בייקמור הטיול בא במקום חוצה ישראל שלא יצא לצערי לפועל עקב מחסור ברוכבים. התייצבו לרכיבה הזאת 6 רוכבים והם: יוסי חסן, אורן , בני משפחת דגני מבני דרור עמית ורוני יוסי הראל ובייקמור. הטיול התחיל באיחור של שעה בשעה 9:00 בגלל תקלה בגלגל השיניים של אופני הגרי פישר של בייקמור , הפיירלוף נשחק לאחר 2020 ק"מ , הטיול הסתיים בדיוק בשעה 17:00. אז מה היה לנו בטיול הזה , צעדת לטרון דוכני צבא הרבה מטיילים עליות של שביל ישראל דרך בורמה , נופי שוויץ , מעיינות , קונצרט טבע לרוכבי אופניים , ארוחות שתיה חמה ירידות מעולות והכי חשוב אוירת חג שמח. תיאור המסלול את המסלול התחלנו בתחנת הדלק אלון שבצומת לטרון. רכבנו לכוון המנזר לשביל ישראל .התחברנו למושב נווה שלום ומשם לדרך בורמה .רכבו את שביל ישראל עד כביש 38 . חצינו את הכביש על שביל אדום דרך הגיפים 9351 עד לבית מאיר עליה מתונה עד קשה. . רכבנו לשביל שחור 9344 דרך נופית משגעת שוויץ בהרי ירושלים. המשכנו ברכיבה עד למפגש השביל הירוק שמחבר אותנו שוב לשביל ישראל ומשם עצרנו בעין לימון . התכבדנו ממטעמי המנגליסטים שחגגו בעין לימון. יצאנו לקניות במכולת של עין ראפה וחזרנו לעין לימון לארוחת הצוהרים. בדרך פגשנו 2 נערות חמד שנגנו עברו בחלילים קונצרט בטבע לרוכבי אופניים, לאחר הארוחה והקונצרט ירדנו אצ השביל האדום של נחל כסלון במהירות ממוצעת של 33 ק"מש. הגענו למערת בני ברית ומשם יצאנו לכביש 38. החלטה הייתה לחזור דרך השביל המקביל לכביש 38 והשביל המקביל ל כביש מס 1. סיכום אורך המסע 50 ק"מ זמן 8 שעות עליות מצטבר 800 מטר דרגת קושי – קשה.