EZ riders

תוצאות 1-10 מתוך 199

17/12/2011
קבוצה: EZ riders

כמה תמונות משני ימי הרכיבה באיזור הערבה.
יום הראשון, מפריקלס להר צבאים מישור רוטם וצומצ הערבה.
ביום השני, מעלה עקרבים, נחל צין, סינגל חוור, עין תמר.

495
15/02/2010
קבוצה: EZ riders
אם לפני 10 שנים מישהו היה אומר לי שאחגוג את יומהלדתי ה 60 !!! בין הרים וואדיות ברכיבות מאתגרות בין הסכין של הר בוטם ובדרופים ברחם, אי שם בהרי אילת ועוד עם אשתי והבן !!!, הייתי מסתכל עליו וחושב שהוא יי...
676
20/12/2009
קבוצה: EZ riders
אתמול רכבנו באחד המסלולים היפים והמיוחדים שרכבנו מזה זמן רב. התחלנו מההרודיון עד לים המלח (כביש 90) דרך דרך חלחול אל כביר ומצוקי דרגות, . לפני תחילת הרכיבה סיירנו רגלית בחפירות הרודיון. בהזדמנות זו ...
651
01/11/2009
קבוצה: EZ riders
ברכיבת הלילה היה בוצי ודביק. אדמת הלס לא איפשרה לנו לסיים את הטיול כמתוכנן. ברכיבה למחרת , המסלול היה יבש ומזג האוויר נפלא. השהות והלינה בחאן שקדי מאוד נעימה. סה"כ אחלה סופ"ש.
547
04/10/2009
קבוצה: EZ riders
התחלנו במוצא ,טיפסנו לבית זית ומשם לירושלים.דרך קירית משה רכבנו על גשר המיתרים ומשם לשוק 4 המינים שבמחנה יהודה. חזרנו דרך מלחה, קירית יובל, נכנסנו לסינגל עין כרם. בעין כרם שתינו מיץ בריאות (רימונים) ו...
691
26/09/2009
קבוצה: EZ riders
היום ב 7.30 נפגשנו בבית קשת.הצמחיה באיזור הסינגל בתקופה זו מאוד יבשה , השבילים יבשים אבל זורמים. הגיעו לרכיבה, רענן, שלמה, דבל'ה, מוניקה, שבתאי, אופיר, עדי, איתן, רחל, רמי, ארז, זאב, אח של רמי ח...
692
01/08/2009
סוג: טיול בחול
קבוצה: EZ riders
שלום חברים, אנחנו בדרך חזרה הביתה לאחר שבוע רכיבה מהמם בסלובקיה. ארץ יפהפייה ומדהימה. גן עדן לרוכבי אופניים ובכלל. להלן סיכום הרכיבות שביצענו: רכיבת יום הראשון – וינה – ברטיסלאבה לאורך הדנובה. רכי...
101
967
09/05/2009
קבוצה: EZ riders
יצאנו כ- 20 רוכבים ורוכבות לרכיבת מסלול נחל תבור כאשר 2 פרשו בתחילת הרכיבה. היה סינגל מדהים עליות כמו שתריך וגם אחלה ירידה!!! חברה היה כייף לרכב יחד ולהכיר בנוסף חברה חדשים!!! סה"כ סגרנו 39 קילומטר ...
822
נפתח ע"י: Jet Speed
26/04/2009
קבוצה: EZ riders
התחלה ממבוא חורון, 11 קמ' טיפוס להר הרוח וחזרה דרך הסינגל למבוא חורון.
677
13/04/2009
קבוצה: EZ riders
יום שישי. טיפוס משאר ישוב למצפה גולני דרך נחל חרמון, ירידה לכפר סאלד, שדה נחמיה וחזרה לשאר ישוב דרך השביל המקסים של נחל חרמון. יום שבת. כנף - נחל-אל על - נחל סמך - אום אל קנטיר. יום ראשון. סובב יער...