OffCourse

תוצאות 1-10 מתוך 13

10/08/2014
קבוצה: OffCourse
יש חלומות שכיף להגשים אותם.... ויש חלומות שהמושג "כיף" מקבל זווית קצת שונה. יצאנו לרכיבה קשה מאד שהתחילה במצפה דני והסתיימה במצוקי דרגות כמעט 70 ק"מ של סינגלים מטריפים.... כמעט 1600 עליות.... בסינגל...
1312
26/03/2014
קבוצה: OffCourse
יצאנו לתפור סוףסוף את הכל, שלושה רוכבים.... מדבר אחד ... כמעט 60 ק"מ ..... מסלול מפרך ומתגמל מאד... טכניקה לרוב, עליות לרוב ונופים מארץ לעולם לא!!!.... המסלול: מצפה יריחו - רכס דרומי - סינגל ...
1385
05/01/2014
קבוצה: OffCourse
נסיון מוצלח במיוחד לשלב את ואדי קלט עם מרחב הסוכר ..... ואפילו לג'בל חרמון הגענו. אילתורים כמיטב המסורת, עליות מפנקות.... ולגים טכניים על אמת.... כמו שאנחנו אוהבים .... החיוך.... צריך לתחזק את החיוך...
893
14/12/2013
קבוצה: OffCourse
כשהכל התחיל אנחנו היינו שם.... חמישי ערב.... בהלוך חיפשנו שלג (ומצאנו טונות בגן סאקר), בחזור הזדרזנו שלא ניתקע בירושלים.... (ואם היינו מתעכבים 5 דקות היינו יורדים למצפה יריחו על האופניים... באמת) הי...
1104
16/11/2013
קבוצה: OffCourse
יצאנו, 15 מלחי או מלכי הארץ, תחליטו אתם לאחד האזורים המעניינים והפחות מתויירים של מדבר יהודה ובכלל. כרגיל היה כיף גדול, כרגיל קצת הלכנו ברגל, כרגיל קצת רכבנו במקום חדש... היה כיף אדיר למרות הפנצ'רים: ...
104
1665
נפתח ע"י: RonenB1
15/11/2013
קבוצה: OffCourse
מה יש להגיד שלא אמרנו... היה מדהים,היה נפלא מזג אויר מושלם ומסלול שכל פעם מפתיע מחדש באיכויות שלו, קבלו את......... השלוחה שממול!!!!
1158
09/11/2013
רכיבה: בר בשטח
רכיבת "בר בשטח" ... הפעם חגיגת סינגלים מושלמת ממש מתחת לאף: קידר - מונטר - מבואות הורקניה - ראס מועכף - ג'בל חרמון - אוג - אלמוג.... משהו כמו 45 קילו עם נוף תמידי של מרחבי אין סוף מדבריים, עם סינגל...
790
05/10/2013
קבוצה: OffCourse
אז המשלחת לחיפוש חלמוניות יצאה לקבל את חודש חשון בצפון מדבר יהודה... הפעם יצאנו לחקור את שפך ה..... ו.... אוי ....מה שמצאנו..... מצאנו.... אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל..... מסלול מגוון עשיר מא...
1971
22/09/2013
קבוצה: OffCourse
חגיגת סתיו אמיתית - פתיחת עונת מדבר חלומית ..... טוב .. לא בדיוק פתיחה.... המשך עונה יהיה יותר מדויק . אחרי ששאול מנשה הדליק אותנו על המסלול , זה היה ברור שבהזדמנות ראשונה נקפוץ על זה בזרועות פתוח...
2281
30/08/2013
קבוצה: OffCourse
את הסיפור המלא נשאיר לרונן.... יצאנו עם שחר... למרחב מזרחית למצפה דני, עיקר התכנית לבחון תוספות ושיפורים ללג הראשון של ה"שלוחה ממול".... שוטטנו על שפת המכוך, בצד הדרומי, ביקרנו במפל הנהדר של "או...