ערב טוב אורח פורח
או

פורום אופניים - כללי - סקוט - חוויה לא נעימה בהחלט

Groopy
Groopy
Groopy
Groopy
Thule-Groopy
 
Groopy Store
Groopy

נושא: סקוט - חוויה לא נעימה בהחלט

תאריך הצטרפות
19/10/2006
נושאים
44
תגובות
318
נכתב ב - 22/04/2007 21:53:09
בסוף חודש נובמבר קניתי בסקוט זוג נעליים ב450 שקל, לאחר 4 חודשי שימוש (ב27/03) בנעל אחת נתלשה הסולייה מהמקום בנעל אחת (שעפה עם קליט שגם הוא יעלה לי כסף אבל זה כבר לא קשור) ובנעל שנייה נקרעו התפרים.

למחרת(ה28/3, הלכתי עם הנעליים לחנות ושם אמרו לי שיטפלו לי בנעליים ויחזירו לי תשובה באחד הימים הקרובים, לאחר שאני מנסה שוב ושוב לגלות מה עלה בגורל הנעליים שלי, הסתבר לי שהבעלים של סקוט לא מוכן לתת לי זיכוי מלא על הסכום/נעליים חדשות אלא רק על 300 שקל, אני רוצה לציין שהיום הוא לא היה מוכן לשוחח עימי כלל ואמר לאחד העובדים שלו שהוא יחזור אליי (זאת בערך הפעם החמישי או השישית שאני שומע שהוא יחזור אליי והוא לא חוזר אליי).

אני רוצה לשמוע מה דעתכם על העניין, אני לא שמח לפנות לפורום ע"מ לפתור את הבעיות שלי אבל הוא לא מוכן לדבר איתי בכלל אז אין לי כל כך ברירה...

חייה ותן לחיות!!
תאריך הצטרפות
17/05/2005
נושאים
14
תגובות
274
נכתב ב - 22/04/2007 22:04:57
קנית ב450 ש"ח ולאחר 4 חודשים תקבל 300 ש"ח בחזרה?
נשמע לי הוגן.

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand" Woody allen
תאריך הצטרפות
20/11/2004
נושאים
99
תגובות
956
מעל 5000 ק'מ בגרופי
נכתב ב - 22/04/2007 22:18:01

קניתי לפני 8 חודשים נעלי Time ברוזן מינץ בקסטרא בחיפה.
אחרי 4 חודשים הסוליה החלה להשתחרר, חזרתי לרון בעל החנות, רון לקח הנעליים, ואחרי שבועיים קיבלתי זיכוי מלא על הנעליים.
הייתי אחלה מאושר, כמו באמריקה.
אל תוותר !!


תאריך הצטרפות
20/11/2004
נושאים
99
תגובות
956
מעל 5000 ק'מ בגרופי
נכתב ב - 22/04/2007 22:18:32
אגב, מחירם היה 550 ש"ח.

תאריך הצטרפות
30/12/2005
נושאים
84
תגובות
1051
מעל 5000 ק'מ בגרופי
נכתב ב - 22/04/2007 22:18:33
היי זיו,

מרבית יצרני הנעליים הנחשבים, מעניקים לנעלים שלהם אחריות מוגבלת לתקופה של 12 חודשים מיום הרכישה.
האחריות מתייחסת לתקלות ו\או בעיות בנעל, שהן תוצאה מפגם בייצור - תפרים, הדבקות, בלאי מואץ בסוליה, צבע דוהה.
כמובן שאם יש לך מי מהתופעות הנ"ל, אתה צריך "להוכיח" (ולצערי, חלק מהיבואנים/יצרנים בארץ מתייחסים לכך ללא המרכאות...) שהנזק הוא אכן תוצאה של פגם ולא שימוש לא-סביר בנעל.
במידה והתקלה אכן כלולה במסגרת האחריות, היבואן/יצרן יכול לפעול בכמה אפשרויות:
1. החלפת הנעל בחדשה.
2. זיכוי חלקי על הנעל (בד"כ לפי הנוסחה של מחיר הרכישה / 12 X מס' החודשים שנותרו לתום שנה מיום הרכישה) במסגרת רכישה של נעל חדשה.
3. החזר כספי עבור הנעל (ע"פ אותה נוסחה).
הבעיה הבסיסית היא שבארץ מושג הפיצוי/זיכוי בגין פגמים בייצור לא ממש מפותח. לחנויות והיבואנים קל יותר לגלגל את האחריות לנזק על הלקוח.

אני לא יכול לענות לך באופן ספציפי על הנעליים שרכשת, כיוון שאני לא מכיר את הדגם והיצרן, ולא את היבואן, אבל נעלי רכיבה ייעודיות - שסביר להניח שאתה לא הולך איתן ביום-יום - אין סיבה שיתפרקו אחרי פרק זמן כל כך קצר...


אנו לא נמנעים מלעשות דברים בגלל שהם קשים. הדברים קשים לעשייה מכיוון שאנו נמנעים מלעשותם. - לוציוס אנאוס סנקה.
תאריך הצטרפות
19/10/2006
נושאים
44
תגובות
318
נכתב ב - 22/04/2007 22:18:47
שמע, זה לא אמור להתפרק אחרי 4 חודשים, מה גם שאם אני רוצה לקנות אצלהם משהו אני צריך להוסיף לפחות 200 שקל (אז קניתי בהנחת סוף עונה), ואם הנעליים שלהם מתפרקות אחרי 4 חודשים והסחורה שהם מספקים לא איכותית והם לא עומדים מאחרי המילה שלהם אני לא רוצה להוסיף עוד כסך לחנות הזו אלא לקבל את מה ששילמתי עליו מלכתחילה - נעליים ובמחיר ששילמתי!
נעליים לא אמורות להתפרק אחרי 4 חודשים!!!

חייה ותן לחיות!!
תאריך הצטרפות
19/10/2006
נושאים
44
תגובות
318
נכתב ב - 22/04/2007 22:19:53
התגובה שלי היא לאופיר

חייה ותן לחיות!!
תאריך הצטרפות
10/05/2006
נושאים
45
תגובות
951
פתח מעל 50 טיולים
נכתב ב - 23/04/2007 00:32:09

זכותו לעשות כרצונו אבל הדבר הנכון היה לתת לך זוג חדש

לי היה פגם בעדשה של משקפי הרודי פרוג'קט שלי
התחיל להתקלף לה הציפוי אחרי כ8 חודשים של שימוש רגיל משהו שללא ספק לא אמור לקרות. דיברתי עם שרות הלקוחות של היבואן שהזמינו אותי להביאם לחנות. קפצתי לחנות היבואן בכפר נטר היום, לקח בערך דקה עד שהסבירו לי שזה משהו שהם לא נתקלו בו והודיעו לי שהעדשה תוחלף בחדשה.
כסף, לא לקחו כמובן

זה לא מובן מאליו בכלל אבל לדעתי 
ככה יבואן צריך להתנהג!!!

לעניינך, אם זה מה שיבואן הציע לך, זה מה יש ואני לא בטוח כמה יש לך קייס פה אבל בהחלט טוב שיידעת את האנשים פה על השרות שקיבלת. אני בטוח שעלי לפחות זה ישפיע בהחלטה אם לקנות שם נעליים. כשקניתי את המשקפיים שלי, קניתי את היקר ביותר שמצאתי והנה, היבואן הוכיח שזה היה שווה כל גרוש ביחס נפלא כמו שקיבלתי.

בכל מקרה, אתה צודק בהיותך מאוכזב, אין ספק שאפשר לצפות לשרות אחר !


תמיד בוחר בדרך הקשה, או ליתר דיוק התלולה
תאריך הצטרפות
21/09/2006
נושאים
44
תגובות
343
נכתב ב - 23/04/2007 01:16:54

אין ספק שזה מקרה מצער...
השירות הגרוע שמוענק ע"י עובדי החנות בחשמונאים הוא איך לאמר...?
די קר,אנטיפטי, תמיד הרגשתי שם הרגשה של ניכור.
יש שם מנהל(עם משקפיים)שהדבר האחרון שמעניין אותו הוא השירות.
לא פלא שתמיד היא ריקה מלקוחות.
לכן - אין אני מתפלא על כך שקרה.
מקווה שהסוגייה הזו תיפתר.
בהצלחה!


תאריך הצטרפות
25/12/2004
נושאים
49
תגובות
437
פתח מעל 150 טיולים
מעל 35000 ק'מ בגרופי
נכתב ב - 23/04/2007 07:06:14

זיו

קיבלת 300 תשמח כי יש מצב שהיית מקבל כלום.
יותר אל תקנה שם ולא את המותג הזה.

לקראת הפרוייקט שלך שביל ישראל בנשימה אחת שאתה יוזם , תצטרך נעליים טובות אני ממליץ לך ללכת על שימנו יש להם נעליים סוף הדרך נוחות ולא מתבלות.

קח את זה ברגוע  תחגוג עצמאות ותהנה מהחיים.
חג שמח.




תאריך הצטרפות
18/07/2005
נושאים
4
תגובות
218
נכתב ב - 23/04/2007 07:22:52

גם אני עברתי חוויה לא נעימה עם האופניים (סקוט) למנהל החנות זה עם המשקפיים קוראים זאב ושרות ללקוח זה ממנו והלאה תמיד הוא מגלגל את הבעיה ללקוח אצלו הלקוח תמיד אשם לא נורא היום יש ברשותי אופניים אחרות (סנטה קרוז)


החיים קצרים
תאריך הצטרפות
17/05/2005
נושאים
14
תגובות
274
נכתב ב - 23/04/2007 07:51:45
זיו
אני לא בא לסנגר על בעל החנות.
זה שהוא לא חזר אליך מייד כשביקשת, חמור מאוד בעיניי.
אבל- לא אמרת לנו מאיזה חברה הנעליים. אם החנות מיבאת אותם או רק מוכרת אותם, אם קיבלת אחריות במעמד הקניה.
בתגובה השניה הוספת שקנית את הנעליים במבצע- אני יודע שכשיש מבצעים בד"כ נהוג שלא מחזירים מוצרים במבצע או שאין אחריות- השאלה אם ידעו אותך על כך.
בקיצור- קשה לי לשפוט כשאת העובדות מציג רק צד אחד.
מה שבטוח, שאני מבין את עוגמת הנפש שלך.
איל

"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand" Woody allen
תאריך הצטרפות
19/10/2006
נושאים
44
תגובות
318
נכתב ב - 23/04/2007 08:16:14
חברת הנעליים - סקוט (יצרן יבואן ומשווק)

ממתי אין אחראיות על מוצר במבצע???

אם קנית אופניים במבצע ב 7000 שקל במקום ב 12000 אז זה אומר שאם השלדה נשברת אתה לבד??? מה הקשר בין העובדה שקניתי את הנעל במבצע ובין הסיפור??

לגבי אחראיות, אני לא זוכר על מה סיכמנו בחנות אבל כל מוכר שרואה סחורה פגומה שלו (ואחרי 4 חודשים) יודע שזה לא תקין, על נעליים נהוג לתת עונה/שנה אחריות (מחוץ לתחום האופניים).

אני אשמח אם הוא ישתתף בדיון או ידבר איתי אבל הוא לא מוכן לדבר איתי לא רק מייד אחרי שביקשתי אלא גם כשהתקשרתי ואמרו לי שהוא שם לא העבירו אותי אליו.

חייה ותן לחיות!!
תאריך הצטרפות
19/10/2006
נושאים
44
תגובות
318
נכתב ב - 23/04/2007 08:16:51
אגב הנעליים אצלהם כבר מה28 לשלישי, אז זה לא שלא היה לו זמן להרים טלפון אליי...

חייה ותן לחיות!!
תאריך הצטרפות
27/01/2006
נושאים
17
תגובות
361
נכתב ב - 23/04/2007 08:35:02
זיו תשמע 
גם אני הגעתי לשם פעם אחת וקיבלתי את השירות ה"מעולה" של הבחור אם המשקפיים, ומאז לא חזרתי.
אני ממליץ לך בחום לגשת לשם ומה לעשות   להרים קצת את הקול ולהגיד לו שזה לא לעניין,  חוץ מזה שאתה יכול לפנות ליבואן עצמו,  נראה לי שהוא יושב בחיפה ולהתלונן.
אתה צריך לקבל את כל הכסף שלך בחזרה כי סוליה לא משנה מה תעשה אם הנעל לא צריכה להתפרק,  אני קיבלתי זיכוי מלא מחנות בנס ציונה על זוג נעלייים שהתפרקו לי.
תיגש לשם בעצמך ותהיה קצת יותר אגרסיבי ובסוף אני מאמין שתקבל את מה שאתה צריך.
לצערנו יש מקומות במדינתו הצנועה שככה צריך להתנהג איתם כדי שיתייחסו אליך.
כמו כן כדי שלפעם הבאה תקבל שירות הרבה יותר טוב אמין ואדיב אני ממליץ בחום על "בייק פלאנט" ביהוד שם יש את רונן וזיו שיתנו לך 100% שירות. 
בדקתי בעצמי

if you want to ride, ride don't talk
תאריך הצטרפות
19/10/2006
נושאים
44
תגובות
318
נכתב ב - 23/04/2007 08:38:47

אני לא מדבר עם החנות בכלל אלא רק עם היבואן, הקטע העצוב הוא שהיבואן לא מכבד את עצמו.


חייה ותן לחיות!!
תאריך הצטרפות
14/10/2006
נושאים
23
תגובות
100
נכתב ב - 23/04/2007 09:49:22
זיו תשמע לדעתי אל תשב בשקט כי נעליים כאילה צריכות להחזיק כמה שנים טובות  סוליה לא אמורה להתפרק גם אחרי שנתיים תעשה קצת בעיות זה לא הוגן וגם הקטע שהם נותנים לך זיכוי בחנות...
כל מוצר שאתה קונה לא משנה מה ואחרי תקופה קצרה כזאת אתה יכול להחזיר והיבואן אמור לקבל את זה ...
ואני אומר לך את זה בתור בעל חנות שעובד עם המון לקחות וחברות ותמיד היבואן מוכן לטפל בבעיה של מוצר פגום...

       .......על תשב בשקט......!!!!!!

רוכב גם בשביל הנופים המדהימים של ארצנו הקטנטונת
תאריך הצטרפות
28/07/2003
נושאים
271
תגובות
5471
פתח מעל 200 טיולים
מעל 40000 ק'מ בגרופי
נכתב ב - 23/04/2007 09:57:14

גם לי הייתה חוויה מאוד מאוד לא נעימה עם אופניי סקוט בכלל ועם מנהל החנות והיבואן בפרט. נשברה לי השילדה לאחר שימוש של חצי שנה.
החברה האלה ניסו לערבב אותי ולמרוח ורק לא לכבד את האחריות. גם שקרים היו שם.
פניתי במייל אל היצרן בארה"ב, וראה איזה פלא, לאחר כשבועיים מתקשר אלי היבואן
ומודיע לי "כי החלק הגיעה". זה היה כבר מאוחר מידי, כי בינתיים הבעיה טופלה ע"י החנות בה קניתי את האופניים.

אז תעלה את הדברים שלך על הכתב באנגלית ושלח לחברת סקוט בארה"ב

הכתובת:
bikesupport@scottusa.com


אני כבר יודע מה אני רוצה להיות כשאהיה גדול..... פנסיונר!
תאריך הצטרפות
31/05/2006
נושאים
158
תגובות
2568
פתח מעל 400 טיולים
מעל 25000 ק'מ בגרופי
נכתב ב - 23/04/2007 09:59:28
מר זיו היקר.
גם אני רכשתי נעלי סקוט מסעדון באשקלון. לאחר חצי שנה היו בעיות בסוליה,ניגשתי לאורן (סעדון) וללא מיצמוץ החליף לנעליים חדשות וטען שהוא יסדר ההדורים מול הספק. טיפול הולם ואחראי לנותן שירות מעולה. כן ירבו כאורן סעדון באשקלון.

רק לידע את כל הרוכבים במדינת ישראל(מאחר שביתי מעצבת נעליים בחברה גדולה בישראל) רב הנעליים מיוצרות בסין  ולא כל המפעלים שם באייכות, אז קחו לצומת ליבכם.

ואתה זיו לא לותר לבעל החנות עד שיתן לך תמורה מלאה לרכישתך.

אל תשתמש בגרזן בכדי לגרש זבוב ממצחו של חברך.
תאריך הצטרפות
30/04/2005
נושאים
114
תגובות
1341
פתח מעל 50 טיולים
מעל 5000 ק'מ בגרופי
נכתב ב - 23/04/2007 10:01:33

...אני רק מקווה שהיבואן של סקוט עובר השרשור הזה ועל השרשור המקביל בתפוז ומחשב כמה אלפי או עשרות אלפי שקלים עלה לו השרות הגרוע.


בקרוב אגיע רחוק
תאריך הצטרפות
30/12/2005
נושאים
84
תגובות
1051
מעל 5000 ק'מ בגרופי
נכתב ב - 23/04/2007 10:31:09
זיו ואיל,

מבלי להביע דעה אישית (לא רכשתי ולא הייתי נוכח ברכישה), באופן עקרוני, מוצר ב"מבצע" הוא דבר מורכב מבחינת האחריות (ושימו-לב לעניין):

1. מבצע לקידום מכירות - המוצר נמצא בקו המוצרים הנוכחי של היצרן, כאשר הוא נמכר ב"מבצע" על מנת לקדם אותו ו\או מוצר אחר (קנה נעליים - קבל אופניים).

2. מבצע ל"מוצר מת" - המוצר נמצא בקו המוצרים הנוכחי, אבל לא זז (לפעמים רק בגלל שהוא בצבע הלא נכון...). המבצע נועד בשלב ראשון להפטר מהמלאי הקיים ואולי גם ליצור עניין (ראיתי אצלך, גם אני רוצה) לעתיד.

3. חיסול מלאי - המוצר יצא מקו המוצרים וייצורו הופסק. המבצע נועד לנקות את המדפים.

בשני המקרים הראשונים, אחריות היצרן היא מלאה (בהתאם לתנאים הרגילים). במקרה האחרון, היצרן/יבואן יכול לבטל את האחריות המלאה ולתת אחריות חלקית/מוגבלת בזמן/ללא אחריות כלל (בעיקר תחת הטיעון של "מוצר ישן שלא מייצרים יותר") - אבל הוא חייב ליידע את הלקוח מראש, לפני ביצוע הרכישה!
אני יוצא מנקודת הנחה שהנעליים נרכשו באחד משני המצבים הראשונים, ואז ל"מחיר המבצע" אין חשיבות בהקשר של אחריות.

אנו לא נמנעים מלעשות דברים בגלל שהם קשים. הדברים קשים לעשייה מכיוון שאנו נמנעים מלעשותם. - לוציוס אנאוס סנקה.
תאריך הצטרפות
10/05/2006
נושאים
45
תגובות
951
פתח מעל 50 טיולים
נכתב ב - 23/04/2007 10:41:16
מצטרף לאריאל
זה מה שהכי לא ברור פה, איך בשביל 200 שקל הם מלכלכים ככה את השם שלהם

תמיד בוחר בדרך הקשה, או ליתר דיוק התלולה
תאריך הצטרפות
10/05/2006
נושאים
45
תגובות
951
פתח מעל 50 טיולים
נכתב ב - 23/04/2007 10:44:43
תיקון, 150 שח

תמיד בוחר בדרך הקשה, או ליתר דיוק התלולה
תאריך הצטרפות
18/07/2005
נושאים
4
תגובות
218
נכתב ב - 23/04/2007 11:15:09
זה לא קשור לסכומים זה ההיתנהלות שלהם בכל בעיה

החיים קצרים
תאריך הצטרפות
31/05/2006
נושאים
158
תגובות
2568
פתח מעל 400 טיולים
מעל 25000 ק'מ בגרופי
נכתב ב - 23/04/2007 11:39:30
למה תיקון ?
רק להחליף.  תיקון שווה לת.........

אל תשתמש בגרזן בכדי לגרש זבוב ממצחו של חברך.
תאריך הצטרפות
23/10/2004
נושאים
46
תגובות
130
נכתב ב - 23/04/2007 11:44:11

אפשרות נוספת עומדת בפניך שלא הועלתה בשרשור הזה.
מעל ליבואן יש עוד גוף והוא היצרן, אשר מאד לא ישמח לשמוע איך נציגו מתנהג ויש סיכוי מעל לסביר שתודעת השרות שלהם תגרום לו לשנות את התנהגותו התיחסותו ללקוחותיו.
ואם לא רוצה ללכת כל כך רחוק ישנו משרד מסחר ותעשיה אשר בו יש גוף להגנת הצרכן.
בהצלחה.


No Bike No Life
תאריך הצטרפות
27/01/2006
נושאים
17
תגובות
361
נכתב ב - 23/04/2007 11:54:55
גם אני שלחתי מייל ליבואן בארה"ב על השירות 

ופתאום אחרי יומיים קיבלתי מייל מהיבואן בארץ בשאלה מה היה לא בסדר.

אני מאוד מרוצה מהאופנים שלהם למרות שאני מציע אותם למכירה, אבל לחשמונאים אני לא אתקרב שוב

if you want to ride, ride don't talk
תאריך הצטרפות
03/07/2005
נושאים
26
תגובות
222
נכתב ב - 23/04/2007 19:42:14
רק מייל חריף אאנגלית לשירות הלקוחות של החברה הייצרנית יזיז משהוא
אגב שווה גם לתרגם חלק מהתגובות בשירשור ולשלוח להם

הכול מים... וכל השאר אופניים
תאריך הצטרפות
07/07/2005
נושאים
220
תגובות
1882
מעל 15000 ק'מ בגרופי
נכתב ב - 23/04/2007 20:07:46
אני מעתיק את תגובת היבואן כפי שהובאה בתפוז ואח"כ אוסיף מילה או שתיים:

"תגובת המשרד הראשי: הנעל נבדקה ונמצאה במצב תחזוקתי גרוע ביותר!
למרות זאת, ומבלי להכנס לדיון בעניין אחריות רוכב לציוד שברשותו, הוצע ללקוח להחליף את הנעל בנעל חדשה , ללא עלות! מאחר ואין כרגע במלאי את המידה הנדרשת, על הלקוח להמתין כחדשיים עד להגעת המשלוח החדש. כל האמור לעיל לא נכתב כאן כתוצאה מתלונתו בפורום אלא הוצע לו מלכתחילה."

מהיום אני מתחייב ללטף ולצחצח את נעלי אחרי כל רכיבה ואולי אף לפנק אותן בתרסיסים שונים... אוווופס.... שכחתי... מדובר בנעלי שטח!!!!!!!!!!
וחוץ מזה מה הם מצפים????? שירכב יחף חודשיים או אולי שלא ירכב בכלל????

זאת לא הנעל הראשונה של סקוט שסולייתה מתפרקת אחרי זמן קצר - ראיתי עוד אחת לפחות.

לא נותר אלא "להצביע ברגליים"

חג עצמאות שמח לכולם
נועם

מה?? פה זה לא jdate???
תאריך הצטרפות
25/11/2006
נושאים
199
תגובות
2633
מעל 20000 ק'מ בגרופי
נכתב ב - 23/04/2007 20:34:17
לא מאמין לתגובת היבואן זה נראה רע ושיקרי.
ראו תאריך מסירת הנעליים ותאריך פרסום השרשור, 
כמעט חודש - וואלה יש לך סבלנות עד שפתחת את הפה כאן. 
תודה על המידע .

תועה lost שטועה wrong תוהה wondering ט.ל.ח
תאריך הצטרפות
02/02/2007
נושאים
0
תגובות
5
נכתב ב - 24/04/2007 00:01:13
מאוד מאכזב לשמוע את הסיפור הזה ובמיוחד את התגובות של היבואן / החנות
אם הייתי רואה את זה לפני , לא הייתי רוכש אופני סקוט !! 
אמנם הם מעולים ועד עכשו אני מרוצה , אבל לא חסרים מותגים עם שרות טוב
אני רק מקווה שהחנות תעמוד במבחן ביום הדין.

נוף , אתגר והנאה
תאריך הצטרפות
29/07/2006
נושאים
165
תגובות
1334
פתח מעל 200 טיולים
מעל 15000 ק'מ בגרופי
נכתב ב - 24/04/2007 00:05:05

דרך אגב, עזבו את היבואן הדפוק - אני אשם!
זיו, התנצלותי על שבטיול שלי התאמצת כ"כ עד שפירקת את נעליך מעל לרגליך.
סליחה!!!!


והאמת - גם אתה אשם!
נעלי סקוט נועדו להשמר ולא לההרס - ולכן זו חוסר אחריות ממדרגה ראשונה לצאת איתם לשטח ולנסות לרכב וללכת איתם בשביל ישראל!!!

והיבואן? סתם קורבן של נסיבות.
ואח"כ מתפלאים שאומרים שסקוט(ים) קמצנים.


אם תעשה תמיד את מה שתמיד עשית - תגיע תמיד לאן שתמיד הגעת; ואם תרכב תמיד איך שתמיד רכבת - תיפול תמיד איך שתמיד נפלת. כלל 1: אם אינך יודע היכן אתה - לעולם לא תוכל להגיע לאיבוד. כלל 2: איבוד נמצא תמיד בכיוון הנגדי למגמת הרכיבה שלך. כלל 3: אם רוכבים - לעולם לא הולכים לאיבוד...
תאריך הצטרפות
19/10/2006
נושאים
44
תגובות
318
נכתב ב - 24/04/2007 00:13:01

ערן עזוב שטויות הטיול היה שוה את זה...

שמע אתה צודק, זה כמו לחשוב לרוץ עם נעלי ריצה - מי היה מאמין שמישהו יעז לעשות את זה...


חייה ותן לחיות!!
תאריך הצטרפות
21/09/2006
נושאים
44
תגובות
343
נכתב ב - 24/04/2007 01:29:53

הם פשוט לא נורמאלים הסקוט חשמונאים האלו.
לכן יש צורך לנהוג עימם בהתאם באם הם ימשיכו להתנהג כך.
בארצנו קיים גוף אשר נקרא "הרשות להגנת הצרכן".
הרשות עובדת בהתנדבות למען "האזרח הקטן" ומייצגת אותו בבית המשפט לתביעות קטנות.
בית המשפט לתביעות קטנות ידוע ככזה שמאד הולך לטובת האזרח הקטן שנדפק.
השופטים ממש לא סובלים את העסקים(חנויות וכ'ו)שדופקים את הלקוחות חסרי האונים.
בבקשה - קבל את הלינק(אתר ההסתדרות לה משתייכת הרשות להגנת הצרכן):
http://www.histadrut.org.il/serve/Union/UnionIndex.asp?Father_id=2339&ImgOn=5

יש לך שם המון פרטים,טלפונים,"מדריך לצרכן התובע",טיפים ועוד...
בהצלחה!

נ.ב: יש אגרה, קבל ציטוט מהאתר: 
"צרכן המגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות חייב לשלם אגרה בשווי 1% מערך התביעה. בכל מקרה קיימת אגרת מינימום, שאותה משלמים גם לגבי סכומי תביעה לא גדולים".


תאריך הצטרפות
28/05/2004
נושאים
21
תגובות
184
נכתב ב - 24/04/2007 07:56:46
עורו עורו צרכנים נבונים. זו פעם שלישית שאני שומע את המילה "סקוט" ותמיד משהו לא נעים (פעם הראשונה הייתה בבי"הס משהו שקשור עם הקוטב הצפוני וזה גם לא נעים כי קפוא שם מאד) בקיצור את השרשור הנ"ל יש ליישם בכל תחום צרכני , 
בטוח שבעל החנות חייך לפני שהוא גיהץ את הויזה הוא בטח לא סיפר שהנעל בת כמה שנים  ועוד.....
זו תופעה נפוצה בתחומים אחרים והרשות הגנת הצרכן קורסת ממקרים כאלה

learn from the mistakes of other! you won't live long enough to make them all yourself

המומלצים שלנו

we:Ride - מגזין אופניים חדש

admin | 03/07/2014

מודול מועדונים חדש

Groopy | 20/05/2014
Groopy
Groopy
Groopy