נכתב ב - 22/04/2007 21:53:09
44
318
בסוף חודש נובמבר קניתי בסקוט זוג נעליים ב450 שקל, לאחר 4 חודשי שימוש (ב27/03) בנעל אחת נתלשה הסולייה מהמקום בנעל אחת (שעפה עם קליט שגם הוא יעלה לי כסף אבל זה כבר לא קשור) ובנעל שנייה נקרעו התפרים.
למחרת(ה28/3, הלכתי עם הנעליים לחנות ושם אמרו לי שיטפלו לי בנעליים ויחזירו לי תשובה באחד הימים הקרובים, לאחר שאני מנסה שוב ושוב לגלות מה עלה בגורל הנעליים שלי, הסתבר לי שהבעלים של סקוט לא מוכן לתת לי זיכוי מלא על הסכום/נעליים חדשות אלא רק על 300 שקל, אני רוצה לציין שהיום הוא לא היה מוכן לשוחח עימי כלל ואמר לאחד העובדים שלו שהוא יחזור אליי (זאת בערך הפעם החמישי או השישית שאני שומע שהוא יחזור אליי והוא לא חוזר אליי).
אני רוצה לשמוע מה דעתכם על העניין, אני לא שמח לפנות לפורום ע"מ לפתור את הבעיות שלי אבל הוא לא מוכן לדבר איתי בכלל אז אין לי כל כך ברירה...
נכתב ב - 22/04/2007 22:04:57
14
277
קנית ב450 ש"ח ולאחר 4 חודשים תקבל 300 ש"ח בחזרה? נשמע לי הוגן.
"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand"
Woody allen
נכתב ב - 22/04/2007 22:18:01
100
983
קניתי לפני 8 חודשים נעלי Time ברוזן מינץ בקסטרא בחיפה. אחרי 4 חודשים הסוליה החלה להשתחרר, חזרתי לרון בעל החנות, רון לקח הנעליים, ואחרי שבועיים קיבלתי זיכוי מלא על הנעליים. הייתי אחלה מאושר, כמו באמריקה. אל תוותר !!
נכתב ב - 22/04/2007 22:18:32
100
983
נכתב ב - 22/04/2007 22:18:33
84
1051
היי זיו,
מרבית יצרני הנעליים הנחשבים, מעניקים לנעלים שלהם אחריות מוגבלת לתקופה של 12 חודשים מיום הרכישה. האחריות מתייחסת לתקלות ו\או בעיות בנעל, שהן תוצאה מפגם בייצור - תפרים, הדבקות, בלאי מואץ בסוליה, צבע דוהה. כמובן שאם יש לך מי מהתופעות הנ"ל, אתה צריך "להוכיח" (ולצערי, חלק מהיבואנים/יצרנים בארץ מתייחסים לכך ללא המרכאות...) שהנזק הוא אכן תוצאה של פגם ולא שימוש לא-סביר בנעל. במידה והתקלה אכן כלולה במסגרת האחריות, היבואן/יצרן יכול לפעול בכמה אפשרויות: 1. החלפת הנעל בחדשה. 2. זיכוי חלקי על הנעל (בד"כ לפי הנוסחה של מחיר הרכישה / 12 X מס' החודשים שנותרו לתום שנה מיום הרכישה) במסגרת רכישה של נעל חדשה. 3. החזר כספי עבור הנעל (ע"פ אותה נוסחה). הבעיה הבסיסית היא שבארץ מושג הפיצוי/זיכוי בגין פגמים בייצור לא ממש מפותח. לחנויות והיבואנים קל יותר לגלגל את האחריות לנזק על הלקוח.
אני לא יכול לענות לך באופן ספציפי על הנעליים שרכשת, כיוון שאני לא מכיר את הדגם והיצרן, ולא את היבואן, אבל נעלי רכיבה ייעודיות - שסביר להניח שאתה לא הולך איתן ביום-יום - אין סיבה שיתפרקו אחרי פרק זמן כל כך קצר...
אנו לא נמנעים מלעשות דברים בגלל שהם קשים. הדברים קשים לעשייה מכיוון שאנו נמנעים מלעשותם.
- לוציוס אנאוס סנקה.
נכתב ב - 22/04/2007 22:18:47
44
318
שמע, זה לא אמור להתפרק אחרי 4 חודשים, מה גם שאם אני רוצה לקנות אצלהם משהו אני צריך להוסיף לפחות 200 שקל (אז קניתי בהנחת סוף עונה), ואם הנעליים שלהם מתפרקות אחרי 4 חודשים והסחורה שהם מספקים לא איכותית והם לא עומדים מאחרי המילה שלהם אני לא רוצה להוסיף עוד כסך לחנות הזו אלא לקבל את מה ששילמתי עליו מלכתחילה - נעליים ובמחיר ששילמתי! נעליים לא אמורות להתפרק אחרי 4 חודשים!!!
נכתב ב - 22/04/2007 22:19:53
44
318
נכתב ב - 23/04/2007 00:32:09
45
951
זכותו לעשות כרצונו אבל הדבר הנכון היה לתת לך זוג חדש
לי היה פגם בעדשה של משקפי הרודי פרוג'קט שלי התחיל להתקלף לה הציפוי אחרי כ8 חודשים של שימוש רגיל משהו שללא ספק לא אמור לקרות. דיברתי עם שרות הלקוחות של היבואן שהזמינו אותי להביאם לחנות. קפצתי לחנות היבואן בכפר נטר היום, לקח בערך דקה עד שהסבירו לי שזה משהו שהם לא נתקלו בו והודיעו לי שהעדשה תוחלף בחדשה. כסף, לא לקחו כמובן
זה לא מובן מאליו בכלל אבל לדעתי ככה יבואן צריך להתנהג!!!
לעניינך, אם זה מה שיבואן הציע לך, זה מה יש ואני לא בטוח כמה יש לך קייס פה אבל בהחלט טוב שיידעת את האנשים פה על השרות שקיבלת. אני בטוח שעלי לפחות זה ישפיע בהחלטה אם לקנות שם נעליים. כשקניתי את המשקפיים שלי, קניתי את היקר ביותר שמצאתי והנה, היבואן הוכיח שזה היה שווה כל גרוש ביחס נפלא כמו שקיבלתי.
בכל מקרה, אתה צודק בהיותך מאוכזב, אין ספק שאפשר לצפות לשרות אחר !
תמיד בוחר בדרך הקשה, או ליתר דיוק התלולה
נכתב ב - 23/04/2007 01:16:54
44
343
אין ספק שזה מקרה מצער... השירות הגרוע שמוענק ע"י עובדי החנות בחשמונאים הוא איך לאמר...? די קר,אנטיפטי, תמיד הרגשתי שם הרגשה של ניכור. יש שם מנהל(עם משקפיים)שהדבר האחרון שמעניין אותו הוא השירות. לא פלא שתמיד היא ריקה מלקוחות. לכן - אין אני מתפלא על כך שקרה. מקווה שהסוגייה הזו תיפתר. בהצלחה!
נכתב ב - 23/04/2007 07:06:14
49
437
זיו
קיבלת 300 תשמח כי יש מצב שהיית מקבל כלום. יותר אל תקנה שם ולא את המותג הזה.
לקראת הפרוייקט שלך שביל ישראל בנשימה אחת שאתה יוזם , תצטרך נעליים טובות אני ממליץ לך ללכת על שימנו יש להם נעליים סוף הדרך נוחות ולא מתבלות.
קח את זה ברגוע תחגוג עצמאות ותהנה מהחיים. חג שמח.
נכתב ב - 23/04/2007 07:22:52
4
218
גם אני עברתי חוויה לא נעימה עם האופניים (סקוט) למנהל החנות זה עם המשקפיים קוראים זאב ושרות ללקוח זה ממנו והלאה תמיד הוא מגלגל את הבעיה ללקוח אצלו הלקוח תמיד אשם לא נורא היום יש ברשותי אופניים אחרות (סנטה קרוז)
נכתב ב - 23/04/2007 07:51:45
14
277
זיו אני לא בא לסנגר על בעל החנות. זה שהוא לא חזר אליך מייד כשביקשת, חמור מאוד בעיניי. אבל- לא אמרת לנו מאיזה חברה הנעליים. אם החנות מיבאת אותם או רק מוכרת אותם, אם קיבלת אחריות במעמד הקניה. בתגובה השניה הוספת שקנית את הנעליים במבצע- אני יודע שכשיש מבצעים בד"כ נהוג שלא מחזירים מוצרים במבצע או שאין אחריות- השאלה אם ידעו אותך על כך. בקיצור- קשה לי לשפוט כשאת העובדות מציג רק צד אחד. מה שבטוח, שאני מבין את עוגמת הנפש שלך. איל
"Having sex is like playing bridge. If you don't have a good partner, you'd better have a good hand"
Woody allen
נכתב ב - 23/04/2007 08:16:14
44
318
חברת הנעליים - סקוט (יצרן יבואן ומשווק)
ממתי אין אחראיות על מוצר במבצע???
אם קנית אופניים במבצע ב 7000 שקל במקום ב 12000 אז זה אומר שאם השלדה נשברת אתה לבד??? מה הקשר בין העובדה שקניתי את הנעל במבצע ובין הסיפור??
לגבי אחראיות, אני לא זוכר על מה סיכמנו בחנות אבל כל מוכר שרואה סחורה פגומה שלו (ואחרי 4 חודשים) יודע שזה לא תקין, על נעליים נהוג לתת עונה/שנה אחריות (מחוץ לתחום האופניים).
אני אשמח אם הוא ישתתף בדיון או ידבר איתי אבל הוא לא מוכן לדבר איתי לא רק מייד אחרי שביקשתי אלא גם כשהתקשרתי ואמרו לי שהוא שם לא העבירו אותי אליו.
נכתב ב - 23/04/2007 08:16:51
44
318
אגב הנעליים אצלהם כבר מה28 לשלישי, אז זה לא שלא היה לו זמן להרים טלפון אליי...
נכתב ב - 23/04/2007 08:35:02
17
361
זיו תשמע גם אני הגעתי לשם פעם אחת וקיבלתי את השירות ה"מעולה" של הבחור אם המשקפיים, ומאז לא חזרתי. אני ממליץ לך בחום לגשת לשם ומה לעשות להרים קצת את הקול ולהגיד לו שזה לא לעניין, חוץ מזה שאתה יכול לפנות ליבואן עצמו, נראה לי שהוא יושב בחיפה ולהתלונן. אתה צריך לקבל את כל הכסף שלך בחזרה כי סוליה לא משנה מה תעשה אם הנעל לא צריכה להתפרק, אני קיבלתי זיכוי מלא מחנות בנס ציונה על זוג נעלייים שהתפרקו לי. תיגש לשם בעצמך ותהיה קצת יותר אגרסיבי ובסוף אני מאמין שתקבל את מה שאתה צריך. לצערנו יש מקומות במדינתו הצנועה שככה צריך להתנהג איתם כדי שיתייחסו אליך. כמו כן כדי שלפעם הבאה תקבל שירות הרבה יותר טוב אמין ואדיב אני ממליץ בחום על "בייק פלאנט" ביהוד שם יש את רונן וזיו שיתנו לך 100% שירות. בדקתי בעצמי
if you want to ride, ride don't talk
נכתב ב - 23/04/2007 08:38:47
44
318
אני לא מדבר עם החנות בכלל אלא רק עם היבואן, הקטע העצוב הוא שהיבואן לא מכבד את עצמו.
נכתב ב - 23/04/2007 09:49:22
23
100
זיו תשמע לדעתי אל תשב בשקט כי נעליים כאילה צריכות להחזיק כמה שנים טובות סוליה לא אמורה להתפרק גם אחרי שנתיים תעשה קצת בעיות זה לא הוגן וגם הקטע שהם נותנים לך זיכוי בחנות... כל מוצר שאתה קונה לא משנה מה ואחרי תקופה קצרה כזאת אתה יכול להחזיר והיבואן אמור לקבל את זה ... ואני אומר לך את זה בתור בעל חנות שעובד עם המון לקחות וחברות ותמיד היבואן מוכן לטפל בבעיה של מוצר פגום...
.......על תשב בשקט......!!!!!!
רוכב גם בשביל הנופים המדהימים של ארצנו הקטנטונת
נכתב ב - 23/04/2007 09:57:14
271
5474
גם לי הייתה חוויה מאוד מאוד לא נעימה עם אופניי סקוט בכלל ועם מנהל החנות והיבואן בפרט. נשברה לי השילדה לאחר שימוש של חצי שנה. החברה האלה ניסו לערבב אותי ולמרוח ורק לא לכבד את האחריות. גם שקרים היו שם. פניתי במייל אל היצרן בארה"ב, וראה איזה פלא, לאחר כשבועיים מתקשר אלי היבואן ומודיע לי "כי החלק הגיעה". זה היה כבר מאוחר מידי, כי בינתיים הבעיה טופלה ע"י החנות בה קניתי את האופניים.
אז תעלה את הדברים שלך על הכתב באנגלית ושלח לחברת סקוט בארה"ב
הכתובת: bikesupport@scottusa.com
אני כבר יודע מה אני רוצה להיות כשאהיה גדול..... פנסיונר!
נכתב ב - 23/04/2007 09:59:28
160
2569
מר זיו היקר. גם אני רכשתי נעלי סקוט מסעדון באשקלון. לאחר חצי שנה היו בעיות בסוליה,ניגשתי לאורן (סעדון) וללא מיצמוץ החליף לנעליים חדשות וטען שהוא יסדר ההדורים מול הספק. טיפול הולם ואחראי לנותן שירות מעולה. כן ירבו כאורן סעדון באשקלון.
רק לידע את כל הרוכבים במדינת ישראל(מאחר שביתי מעצבת נעליים בחברה גדולה בישראל) רב הנעליים מיוצרות בסין ולא כל המפעלים שם באייכות, אז קחו לצומת ליבכם.
ואתה זיו לא לותר לבעל החנות עד שיתן לך תמורה מלאה לרכישתך.
אל תשתמש בגרזן בכדי לגרש זבוב ממצחו של חברך.
נכתב ב - 23/04/2007 10:01:33
116
1358
...אני רק מקווה שהיבואן של סקוט עובר השרשור הזה ועל השרשור המקביל בתפוז ומחשב כמה אלפי או עשרות אלפי שקלים עלה לו השרות הגרוע.
נכתב ב - 23/04/2007 10:31:09
84
1051
זיו ואיל,
מבלי להביע דעה אישית (לא רכשתי ולא הייתי נוכח ברכישה), באופן עקרוני, מוצר ב"מבצע" הוא דבר מורכב מבחינת האחריות (ושימו-לב לעניין):
1. מבצע לקידום מכירות - המוצר נמצא בקו המוצרים הנוכחי של היצרן, כאשר הוא נמכר ב"מבצע" על מנת לקדם אותו ו\או מוצר אחר (קנה נעליים - קבל אופניים).
2. מבצע ל"מוצר מת" - המוצר נמצא בקו המוצרים הנוכחי, אבל לא זז (לפעמים רק בגלל שהוא בצבע הלא נכון...). המבצע נועד בשלב ראשון להפטר מהמלאי הקיים ואולי גם ליצור עניין (ראיתי אצלך, גם אני רוצה) לעתיד.
3. חיסול מלאי - המוצר יצא מקו המוצרים וייצורו הופסק. המבצע נועד לנקות את המדפים.
בשני המקרים הראשונים, אחריות היצרן היא מלאה (בהתאם לתנאים הרגילים). במקרה האחרון, היצרן/יבואן יכול לבטל את האחריות המלאה ולתת אחריות חלקית/מוגבלת בזמן/ללא אחריות כלל (בעיקר תחת הטיעון של "מוצר ישן שלא מייצרים יותר") - אבל הוא חייב ליידע את הלקוח מראש, לפני ביצוע הרכישה! אני יוצא מנקודת הנחה שהנעליים נרכשו באחד משני המצבים הראשונים, ואז ל"מחיר המבצע" אין חשיבות בהקשר של אחריות.
אנו לא נמנעים מלעשות דברים בגלל שהם קשים. הדברים קשים לעשייה מכיוון שאנו נמנעים מלעשותם.
- לוציוס אנאוס סנקה.
נכתב ב - 23/04/2007 10:41:16
45
951
מצטרף לאריאל זה מה שהכי לא ברור פה, איך בשביל 200 שקל הם מלכלכים ככה את השם שלהם
תמיד בוחר בדרך הקשה, או ליתר דיוק התלולה
נכתב ב - 23/04/2007 10:44:43
45
951
תיקון, 150 שח
תמיד בוחר בדרך הקשה, או ליתר דיוק התלולה
נכתב ב - 23/04/2007 11:15:09
4
218
זה לא קשור לסכומים זה ההיתנהלות שלהם בכל בעיה
נכתב ב - 23/04/2007 11:39:30
160
2569
למה תיקון ? רק להחליף. תיקון שווה לת.........
אל תשתמש בגרזן בכדי לגרש זבוב ממצחו של חברך.
נכתב ב - 23/04/2007 11:44:11
47
130
אפשרות נוספת עומדת בפניך שלא הועלתה בשרשור הזה. מעל ליבואן יש עוד גוף והוא היצרן, אשר מאד לא ישמח לשמוע איך נציגו מתנהג ויש סיכוי מעל לסביר שתודעת השרות שלהם תגרום לו לשנות את התנהגותו התיחסותו ללקוחותיו. ואם לא רוצה ללכת כל כך רחוק ישנו משרד מסחר ותעשיה אשר בו יש גוף להגנת הצרכן. בהצלחה.
נכתב ב - 23/04/2007 11:54:55
17
361
גם אני שלחתי מייל ליבואן בארה"ב על השירות
ופתאום אחרי יומיים קיבלתי מייל מהיבואן בארץ בשאלה מה היה לא בסדר.
אני מאוד מרוצה מהאופנים שלהם למרות שאני מציע אותם למכירה, אבל לחשמונאים אני לא אתקרב שוב
if you want to ride, ride don't talk
נכתב ב - 23/04/2007 19:42:14
26
222
רק מייל חריף אאנגלית לשירות הלקוחות של החברה הייצרנית יזיז משהוא אגב שווה גם לתרגם חלק מהתגובות בשירשור ולשלוח להם
הכול מים... וכל השאר אופניים
נכתב ב - 23/04/2007 20:07:46
220
1882
אני מעתיק את תגובת היבואן כפי שהובאה בתפוז ואח"כ אוסיף מילה או שתיים: "תגובת המשרד הראשי: הנעל נבדקה ונמצאה במצב תחזוקתי גרוע ביותר! למרות זאת, ומבלי להכנס לדיון בעניין אחריות רוכב לציוד שברשותו, הוצע ללקוח להחליף את הנעל בנעל חדשה , ללא עלות! מאחר ואין כרגע במלאי את המידה הנדרשת, על הלקוח להמתין כחדשיים עד להגעת המשלוח החדש. כל האמור לעיל לא נכתב כאן כתוצאה מתלונתו בפורום אלא הוצע לו מלכתחילה." מהיום אני מתחייב ללטף ולצחצח את נעלי אחרי כל רכיבה ואולי אף לפנק אותן בתרסיסים שונים... אוווופס.... שכחתי... מדובר בנעלי שטח!!!!!!!!!! וחוץ מזה מה הם מצפים????? שירכב יחף חודשיים או אולי שלא ירכב בכלל???? זאת לא הנעל הראשונה של סקוט שסולייתה מתפרקת אחרי זמן קצר - ראיתי עוד אחת לפחות. לא נותר אלא "להצביע ברגליים" חג עצמאות שמח לכולם נועם
נכתב ב - 23/04/2007 20:34:17
199
2634
לא מאמין לתגובת היבואן זה נראה רע ושיקרי. ראו תאריך מסירת הנעליים ותאריך פרסום השרשור, כמעט חודש - וואלה יש לך סבלנות עד שפתחת את הפה כאן. תודה על המידע .
מי ש תוהה wondering
טועה wrong
ו תועה lost
ט.ל.ח
נכתב ב - 24/04/2007 00:01:13
0
5
מאוד מאכזב לשמוע את הסיפור הזה ובמיוחד את התגובות של היבואן / החנות אם הייתי רואה את זה לפני , לא הייתי רוכש אופני סקוט !! אמנם הם מעולים ועד עכשו אני מרוצה , אבל לא חסרים מותגים עם שרות טוב אני רק מקווה שהחנות תעמוד במבחן ביום הדין.
נכתב ב - 24/04/2007 00:05:05
165
1334
אם תרכב תמיד איך שתמיד רכבת - תיפול תמיד איך שתמיד נפלת.
כלל 1: אם אינך יודע היכן אתה - לעולם לא תוכל להגיע לאיבוד. כלל 2: איבוד נמצא תמיד בכיוון הנגדי למגמת הרכיבה שלך. כלל 3: אם רוכבים - לעולם לא הולכים לאיבוד...
Www.1on1marketing.biz
נכתב ב - 24/04/2007 00:13:01
44
318
ערן עזוב שטויות הטיול היה שוה את זה...
שמע אתה צודק, זה כמו לחשוב לרוץ עם נעלי ריצה - מי היה מאמין שמישהו יעז לעשות את זה...
נכתב ב - 24/04/2007 01:29:53
44
343
הם פשוט לא נורמאלים הסקוט חשמונאים האלו. לכן יש צורך לנהוג עימם בהתאם באם הם ימשיכו להתנהג כך. בארצנו קיים גוף אשר נקרא "הרשות להגנת הצרכן". הרשות עובדת בהתנדבות למען "האזרח הקטן" ומייצגת אותו בבית המשפט לתביעות קטנות. בית המשפט לתביעות קטנות ידוע ככזה שמאד הולך לטובת האזרח הקטן שנדפק. השופטים ממש לא סובלים את העסקים(חנויות וכ'ו)שדופקים את הלקוחות חסרי האונים. בבקשה - קבל את הלינק(אתר ההסתדרות לה משתייכת הרשות להגנת הצרכן): http://www.histadrut.org.il/serve/Union/UnionIndex.asp?Father_id=2339&ImgOn=5
יש לך שם המון פרטים,טלפונים,"מדריך לצרכן התובע",טיפים ועוד... בהצלחה!
נ.ב: יש אגרה, קבל ציטוט מהאתר: "צרכן המגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות חייב לשלם אגרה בשווי 1% מערך התביעה. בכל מקרה קיימת אגרת מינימום, שאותה משלמים גם לגבי סכומי תביעה לא גדולים".
נכתב ב - 24/04/2007 07:56:46
21
184
עורו עורו צרכנים נבונים. זו פעם שלישית שאני שומע את המילה "סקוט" ותמיד משהו לא נעים (פעם הראשונה הייתה בבי"הס משהו שקשור עם הקוטב הצפוני וזה גם לא נעים כי קפוא שם מאד) בקיצור את השרשור הנ"ל יש ליישם בכל תחום צרכני , בטוח שבעל החנות חייך לפני שהוא גיהץ את הויזה הוא בטח לא סיפר שהנעל בת כמה שנים ועוד..... זו תופעה נפוצה בתחומים אחרים והרשות הגנת הצרכן קורסת ממקרים כאלה
learn from the mistakes of other! you won't live long enough to make them all yourself
נכתב ב - 01/06/2017 17:02:55
1
1
החוויה שלי עם סקוט מוכיחה עד כמה איכות השירות קריטית בייחוד במוצרים מיוחדים.
קניתי אופני חדשות, מודל בן 3 שנים -ג'ניוס 2.0 בחנות ביגור.
במישור ליד החנות הם נראו בסדר. בשטח הפדלים היו נמוכים והשליטה בעליות לא טובה. גם נפלתי ונפצעתי. היות שאני לא מנוסה, האמנתי שעלי להתרגל ולכוון. דבר לא עזר עד שנשבר בורג בין לינקים לשוק האחורי. התיקון עלה 1000 שקל, בקבלה לא כתוב שהחליפו בורג אלא שוק אחורי.
כאשר הבורג נשבר שוב לקחתי האופניים לחנות רצינית. הלינקים פגומים (משטחים לא מקבילים), הבושינגים פגומים (מרווח בין הבושינגים ללינקים), והבורג נמצא במאמץ כפיפה ונשבר. אלה פגמים שלא נגרמים מרכיבה!
בקיצור הם לא לוקחים אחריות, ואני לא סומך עליהם כי כשנשבר הבורג, הכסא צונח ואני מאבד שיווי משקל ברכיבה-מסוכן. הגוויה של האופניים במחסן, ואני זועם.
הם לא מוכנים שאתקן בחנות אחרת ודורשים כסף על הצעת מחיר לחלקים!
חוסר מקצועיות מזעזע, תחמנות במכירת אופניים פגומות, שקרים ללא סוף (צריך להחליף הבולם האחורי כל שנה, אי תיקון אמיתי, נסיונות למכור לי אופניים אחרות בהוספת סכומי ענק).
כל מה שהיו צריכים זה להחזיר האופניים ליצרן!
נכתב ב - 01/06/2017 17:56:33
35
1462
קשה מתוך הכתוב להבין מה בדיוק היתה התקלה, כנראה שלחנות יש דברים אחרים להגיד בענין.
בכל אופן, סקוט אופניים מצויינים, שרות היבואן בישראל דפוק לגמרי מלווה בזלזול והתנשאות
נכתב ב - 01/06/2017 23:43:16
131
430
איך הצלחתם לשרשר פוסט מלפני 10 שנים? וואו!
נכתב ב - 04/06/2017 00:04:01
94
511
מכונת זמן
השביל אל האושר - https://drive.google.com/folderview?id=0B7Ul7A1GBdI3eWZyRlNwZ1pSdW8&usp
|