או בקצרה...
מה שחשוב לצרכי המהירות זה לא בהכרח 11 או 12, אלא יחס ההעברה (מס' השיניים באחד חלקי השני) בין מס' השיניים בפלטה הקידמית למס' השיניים בגג"ש הקטן בקסטה. אתה יכול להשוות בין קונפיגורציות שני זוגות האופניים.
הכל עניין של tradeoff בין מהירות לבין כוח. אם תרגיש שקריטי וחסר לך מהירות, ואתה בסדר יחסית עם הכוח בעליות למשל, תוכל בהמשך "לשנות את תחום העבודה" ולהחליף את הפלטה הקידמית באחרת גדולה יותר עם יותר שיניים. כך תוסיף לך יותר מהירות, אך תפסיד מעט בכוח.
כנ"ל להיפך.
באופן יחסי פלטה קידמית טובה אינה זולה.
ייתכן שבמקרה של החלפה תצטרך להוסיף או להוריד חוליה באורך השרשרת לפי העניין.
Tell people an invisible man in the sky created all things, they believe you.
Tell them what you've painted is wet, they have to touch it to believe.