
148

1685
בולם אוויר עם שלט בכידון זה דבר חשוב וכבודו במקומו...
אני משתמש ברכיבות לנעול ולשחרר בלם אוויר בעזרת השלט ...
בקטעי כביש או שביל קשיח הבולם נעול להגדלת מהירות
בקטעי עלייה הבולם נעול למנוע קפיציות זה משפר את הטיפוס
בירידות תלולות בולם קצר 100 נעול למנוע את תנועת הגוף לנוע לכיוון הכידון
השימוש בבולם באופני זנב קשיח בעיקר בסינגלים ובשבילים משובשים ...
מערכת 12 עם קסטה 10-51 זה שובר שוויון ביחס למערכת 10 או 11
מי שלו רכב במיגוון מסלולים על מערכת 12 לא יודע על מה מדובר
כמו : תפעול פשוט ,העברת הילוכים חלקה כיסוי של לכל הספקטרום .
לא ניתן לעצור את הקדמה ולא ניתן לטשטש אותה ...
אתה יכול לבוא אלי למסלול משולב ולראות הדגמה לשימוש במערכת ...
לרכיבת מהירות , לרכיבות משולבות , טיפוס הכולל תזמון הורדה הילוכים בעליה.
בגלל צפיפות גלגלי השיניים -28-33-39-45-51 - 10-12-14-16-18-21-24-
זה אופרציה אחרת לא נתנת בכלל להשוואה מול מערכת טריפל , ומערכת דאבל
כולל כל קונפיגורציה במערכת 10 או 11 או ( 12 מדור קודם )...
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות