• Groopy
  • Groopy
  • CaravanZ
  • Groopy
Groopy

נושא: צמיג לדרדרת

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 04/10/2020 16:18:49
תאריך הצטרפות
14/05/2005
נושאים
47
תגובות
227
היי,
רוכב עם צמיגי maxxis icon 29 והגלגל האחורי כל הזמן מחליק בשטח לא מהודק ודרדרת.
המלצה על צמיגים טובים בדרדרת ?

נכתב ב - 04/10/2020 20:48:46
תאריך הצטרפות
27/04/2019
נושאים
4
תגובות
29
לדרדרת זה קצת בעיה, בארץ בקיץ למשל באמת שאין כמעט צמיגים שאוחזים טוב בדרדרת אבל מניח שמקסיס minion לסוגיו כן יתאים.
אני רכבתי תקופה עם מקסים ארדנט והוא אחז מעולה מבחינתי, בדרדרת הוא סבבה רק צריך קצת טכניקה ואומץ

נכתב ב - 05/10/2020 14:22:04
תאריך הצטרפות
07/03/2004
נושאים
53
תגובות
695
נתת רק את שם הצמיג, הצמיג מגיע במספר מידות רוחב ויש לכך השפעה.
ללא קשר, לפי הגדרת סוג הצמיג, הוא לא האידיאלי לדרדרת (אני אישית לא רכבתי עליו)

The Ikon is for riders looking for a true lightweight race tire. Its high-volume casing and fast-rolling tread design

ד"א, המיניון שהוזכר הינו בקטגוריית DH, כך שברור שיתאים יותר 

נכתב ב - 05/10/2020 16:38:29
תאריך הצטרפות
04/06/2020
נושאים
0
תגובות
1
ישנה משמעות רבה לטכניקה כולל שימוש בבלמים וחלוקת משקל נכונים.
ישנה משמעות לסוג הצמיג הקדמי והאחורי (קדמי לאחיזה ואחורי לגלגול).
לכל צמיג יש את ה- TRADE OFF שלו בקטע של אחיזה/גלגול/משקל צמיג/עמידות.
ולכן אין תשובה נכונה או לא נכונה או שימוש בצמיג כזה או אחר.
 

נכתב ב - 05/10/2020 20:29:38
תאריך הצטרפות
28/10/2011
נושאים
84
תגובות
1445
פתח מעל 50 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
איפה אתה רוכב?
מה רוחב הצמיג?
מתי הרכבת אותו?
מה לחץ האויר שאתה משתמש?

קח בחשבון שעוד מעט חורף והדרדרת תעלם

נכתב ב - 11/10/2020 18:48:16
תאריך הצטרפות
13/09/2008
נושאים
15
תגובות
197
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 50000 ק'מ בגרופי
בשנים האחרונות אני רוכב עם ארדנט קדימה ואחורה-אני מרוצה

בטלן
נכתב ב - 14/10/2020 17:37:02
תאריך הצטרפות
03/02/2018
נושאים
13
תגובות
68
יש הרבה מאד דברים שמשפרים את האחיזה, צמיג עם קוביות גבוהות ומרווחים גדולים, וצמיג רחב. מבחינת זה הארדנט ומניון מעולים, כמובן ברוחב המתאים (לטעמי לפחות 2.25 ). שיכוך מלא עם כיונונים קצת יותר רכים, משפר את העקיבה אחרי הקרקע ובהתאמה את האחיזה. גם לחץ נמוך (אבל לא מוגזם, בהתחשב בהפחתת יעילות דיווש, חשש לסנייק בייט,ופנצ'רים) מועיל מאד. אבל אחרי הכל הרבה מאד זה הרוכב והטכניקה: בקצרצרה: בעליה - דיווש עגול (כמובן יתרון בקליטים), קדנס גבוה יחסית, מהירות קבועה (וככל שיותר מהר יותר אחיזה), העברת משקל אחורנית (בלי להגזים, זהירות מהתהפכות אחורנית), הילוך לא נמוך מידי (או יותר נכון, הכי גבוה שאתה מסוגל). בירידה - גם כאן העברת משקל אחורה לשיפור היציבות ויכולת בלימה (אך לא יותר מידי לשמירה על יכולת היגוי של הקדמי), מרכז כובד נמוך (במיוחד בסיבובים), שימוש נכון בבלמים, (ליטוף ומודלוציה ולא נעילה), ככל הניתן לא להטות את האופנים, גם לא בסיבובים.
בכל מקרה, אחרי הגשם הראשון בתקוה שיבוא עלינו מהרה, הכל משתנה, אז אולי תמתין טיפה, ובכל מקרה לפני שאתה משקיע בצמיגים חדשים, נסה לשפר את כל אלה.  

CaravanZ
Groopy
Groopy