נושא: רכיבה

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 25/03/2019 00:43:59
תאריך הצטרפות
04/01/2019
נושאים
7
תגובות
19
חונך
שלום לכולם 
אני מעוניין לבצע רכיבה כמה שיותר רציפה על כל כביש 90 הייתי שמח אם מי מכם רוצה להיצטרף. ומי שיש לו טיפים ישמח אותי יותר.

"אם רוצים הכל אפשרי מנסיון"
נכתב ב - 25/03/2019 12:43:30
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
כביש 90 ארוך ממטולה לאילת  כ 480 ק"מ וממשיך לטאבה ...
נעשו הרבה רכיבות ממטולה לאילת בקבוצות (רוכב ישראל 2002-12) גם רוכבים בודדים  ביומים עד שלוש ...
אבל במסלול התוואי העובר לאורך כל כביש 90  היו גם רכיבות  ברצף ללא הפסקה  ...

שיא  הזמן מ 2012  הטראטלטים תום מרמרי ושוקה כ 15 שעות ברוטו  עם רכב ליווי ואופני נג"ש ...
היחיד שעשה זאת לבד עם אופני כביש זה בשילוב ריצה ושחיה הטריאתלט אייל מויאל בערך ב2011
רץ ממטולה לטבריה כ 65 ק"מ
שחה מטבריה לעין גב כ 10 ק"מ
רכב  לבד מעין גב לאילת כ 410 ק"מ לבד ב כ 16 שעות  רצה להמשך עד טאבה אבל נעצר במעבר הגבול ...
 
חבר רכב מהקריות עשה ביומים לאילת עם עוד 3 רוכבי כביש נוספים ורכב ליווי  בקצב מהיר ממוצע של 31 קמ"ש...  
הפסקה לשינה בערך באזור מצדה ...

לפי גוגל שנותן הערכת זמן לרכיבה כ 25 שעות להפתעתי הפעם במסלולים ארוכים גוגל די מדויק  בהערכה
זה מתאים  לחתך ממוצע של רוכבי כביש  וגם תואם לזמנים של רוכבי המרחק  רוכבי הברווט ...
רכיבה באופני שטח זה מסורבל ביחס לאופני כביש זה ישפע גם על  זמן הרכיבה שיהיה איטי משמעותית ....  
 
לעניין הרכיבה כמה הערות :
צריך לבוש מתאם כולל  ווסט זוהר נצנצים פנסים וכו'  (3 פנימיות רזרווה כלי תיקון ונפוח בסיסים - בגדים להחלפה )...
צריך לדעת אך לשמור אנרגיה אוכל שתייה כולל לקחת מלאי לקטעים שאין בהם מקום להפסקה ...

כביש 90 מבחינת רכיבה מתחלק ל 3 חלקים  בכללי :
מטולה עד אחרי שדי תרומות וקצת דרומה המחסום- (קטע עם עומס תנועה יחסי תלוי בשעות ובימים )
מהמחסום עד צ' אלמוג זה כ 120 ק"מ בתחום הקו הירוק - (קטע בעיתי מבחינת ביטחון )
מצ' אלמוג לאורך ים המלח והערבה עד אילת-  בעיקר מצ' הערבה דרומה ( קטע בעיתי מבחינת בטיחות ) ...


רכיבה בודדת קשה יותר בהרבה מרכבה עם קבוצה .לכן אני מציע שתייעץ עם רוכבים למרחק..
כמו טל קציר הוא  המומחה מס' 1 לרכיבות ארוכות מצורף לינק לבלוג שלו ...
https://israeli-randonneur.blogspot.com/
יש בבלוג פירוט  מעל 200 רכיבות ארוכות מ 200 ק"מ  עד 1200 ק"מ  וגם יותר  במשך יותר מעשור שנים ...

אני לא רוכב למרחק  אלה רוכב כביש אתגרי ...

הפרסם בפורום בזמן המתאם מסלול רכיבה אתגרי ליום הבחירות לכל המעונינים להצתרף ...

אריה סדובניק
 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 27/03/2019 09:37:49
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
למתעניינים ברכיבות ארוכות בארץ ...

מצורף הרכיבה הארוכה והקשה ביותר בארץ שרשומה בסטראבה  מסוף 2015...
למרות שיש עוד הרבה רכיבות בתחום הטווח  הזה וגם יותר  של רוכבי המרחק ...
הבעיה בתווי הזה שהחלק הקשה הוא בסוף המסלול הטיפוס לרמה ולחרמון ...

המסלול : חרמון אילת ובחזרה לחרמון  בתווי הארוך כ 1120 ק"מ  ...
התווי הזה יותר מקובל אצל רוכבי המרחק ...
בגלל ש
בכביש 90  יש קטעים בעייתים ארוכים מבחינה ביטחונית ובטיחותית ...

לפי הסטרבה  נטו  רכיבה זה כ 50 שעות  מצורף לינק
http://www.strava.com/activities/420706909?fb_acti...
ברוטו רכיבה 3 ימים  76.5  שעות
בחישוב פשוט 26.5 שעות היו עבור הפסקות מנוחה  וגם ביום האחרון שינה לפני הטיפוס לחרמון ...

הרוכב זה אלי קלמן דלאל  רוכב ותיק  בתחום הרכיבות הארוכות ...
לצורך האתגר התאמן כ 10 שעות בשבוע  במכון רכיבה מקצועי עם מאמן ידוע בשיטה ייחודית...
 
אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 02/04/2019 11:04:23
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
לנושא העיקרי כביש 90
" מעוניין לבצע רכיבה כמה שיותר רציפה על כל כביש 90 "
סכנת הבטיחות  שיש בכביש  90  בגלל אורכו , מיעוט מסלולים , והמונוטוניות..
מצורף כתבת סיכום לתאונות רכב  בעשור  האחרון 
https://www.maariv.co.il/news/israel/Article-668311
יש עוד הרבה כתבות  בנושא :

בשנים האחרונות נראה החמרה במצב  התכניות לתוספת נתיבים ל3 = 2+1 עם הפרדה  לסירוגין ...
כנראה יצמצמו את כמות התאונות ...
אבל  זה עוד יותר מסוכן לרוכבי אופנים - יש מחשבות למנוע רכבת אופנים בקטעים שיש מסלול 1
במסלול 1 עם הפרדה  למכניות יש נטייה  לכיוון ימין ...

קבוצות מאורגנות שרכבו מהצפון לרוב נמנעו מהמשך רכיבה ופנו בצ' נווה זהר מערבה למצפה רמון
היו גם שפנו בצ' הערבה  לכיוון מצפה רמון  -  למקום עצירה הפסקה שכוללת שינה ...

בשנים האחרונות רק קבוצות של בודדים עם רכב ליוי לקחו סיכון  והמשכו לאורך הערבה עד אילת
 
אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות