
148

1685
ההבדל המשמעותי בהפרש הגובה המצטבר - נובע בתרגום דיוק התוכנה עניין של הגדרה בתכנה
בתכנות מסוימות ההגדרה מובנת כבררת מחדל ויש תכנות שמאפשרות לקבוע בקלות הגדרה לפי הצורך
בכביש וגם בשטח יש עליות ,ירידות ,גבהות וקטעים מישורים ,
בנוסף יש גם שינויים קטנים כמו גבשושיות , שקעים ,קפלים במיוחד קטעי מישור ש% השיפוע קטן .
בגרפים של גרמין ותכנות דומות בררת המחדל יוצרת דילוג על השינויים הקטנים .
רצף נקודות הגובה שמחוץ להגדרה בתכנה נחשב כמישור ישר התוצאה מתקבל פחות גובה מצטבר ...
כך במסלול ארוך יכולים להיות הבדלים משמעותיים בגובה במצטבר בין התכנות ...
פרדוקס אורך החוף של בריטניה ומדידת גובה רכיבה מצטבר של החוף ...
חוף הים שזה מישור נמצאו תוצאות שונות מכל סוגי המכשירים
הסיבה העיקרית בגלל הגדרה בתכנות המכשירים
(יש גם סיבות נוספות של דיוק המכשירים , שיטות המדידה אבל השפעתם יחסית משנית ) ...
מצורף תמונה המראה מיקום שינוי ההגדרה בתוכנה שמתרגמת הקלטות או מסלול גוגל מפות
מצורך הסבר גרפי לשינוים הקטנים בכביש / בשטח שגרמין ותכנות נספות לא סופרים אותם
הבדלים לגבי שיטות המדידה של המכשירים ההבדלים בדיוק השיטות
כולל הצורך בחשיבות במדידות גובה מצטבר - לרוכבי אופנים למי, למה , וכמה ...
התייחס בתגובה נוספת בהמשך ...
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות