• Groopy
  • Groopy
  • Groopy
  • Groopy
Groopy

נושא: מאוחר מידיי , שימנו

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 04/07/2018 22:55:31
תאריך הצטרפות
27/10/2015
נושאים
29
תגובות
43
שימנו איחרו את הרכבת . המערכת הילוכים החדשה  שהכריזו והציגו נקראת XTR 9100 
ומה מכילה המערכת הנ״ל 12 הילוכים ( קסטה 10-51 ) וקראנק 32 שיניים . נשמע לכם מוכר ?
בוודאי.sram , עשו זאת קודם לכן ולמעשה כבשו את השוק עם התצורה 1+ 12 ( מערכת xx1 למשל )
כלומר , שימנו שהיו מובילים בתחום , הפכו למובלים .
לא לעולם חוסן .

נכתב ב - 05/07/2018 12:55:45
תאריך הצטרפות
22/05/2006
נושאים
35
תגובות
1443
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 20000 ק'מ בגרופי
חונך
ב 9100 יש גם אפשרות ל 30 שיניים בקראנק להגברת הטיפוסים

נכתב ב - 05/07/2018 20:49:40
תאריך הצטרפות
11/06/2009
נושאים
20
תגובות
2440
חונך
אל תשכח ששימנו מוכרת בעיקר מוצרי OEM והפיתוח הנ״ל נעשה בלחץ הלקוחות שלהם (כלומר יצרניות האופניים). אל תדאגו נתח השוק שלהם מובטח.

נכתב ב - 05/07/2018 22:41:40
תאריך הצטרפות
27/10/2015
נושאים
29
תגובות
43
שרגא , תודה לך על הפרט שהוספת .
Design , לקח לי קצת זמן ונבירה בגוגל , להבין את הפירוש של המושג oem . אם הבנתי נכון , אתה מכוון לכך ששימנו הם יצרנים מקוריים ולכן הנתח שלהם בשוק נשאר גדול , אבל ראוי לציין שבשנת 2018 מרבית יצרני האופניים הגדולים בעולם עברו להשתמש במערכת של sram והעדיפו אותה על shimano 
אתה יכול לבדוק את המפרטים שלהם באתרי הבית שלהם .

נכתב ב - 06/07/2018 18:31:15
תאריך הצטרפות
11/06/2009
נושאים
20
תגובות
2440
חונך
בגדול אתה צודק אבל לשימנו יש הרבה כח בשוק מול הייצרנים ובמסגרת חבילות האבזור שימכרו לייצרנים הם כבר ידחפו להם גם את מערכות ההינע שלהם.
OEM הכוונה למוצר שנמכר ישירות לייצרן במקום ללקוחות הקצה (כלומר לרוכבים)

נכתב ב - 07/07/2018 21:37:24
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
24
תגובות
1320
נו באמת סראם לא מדגדגים את שימנו. הניסיון של סראם לצאת מידי פעם עם איזה מצר שאף אחד לא צריך, לא גורם לשימנו אפילו לתקוע נפיחה. שימנו שולטים לחלוטין בברקסים, גם במחיר וגם באיכות. שימנו שולטים לחלוטין בתחום הגירים האחוריים. לדוגמה לפני שנתיים הם הוציאו סדרת דרליאורים אחוריים ברמת acera, יותר טובים מרמת xt ששווקו כמה שנים קודם לכן במחירים של לפחות פי 5. אני קניתי את הסדרה החדשה הזאת ב60 שח. אף אחד לא נכול להתחרות איתם. הדבר היחיד של סראם שרץ איתי שנים, אלא השרשראות שלהם, שעולים בכמה רמות על שימנו. את השרשראות של שימנו עושים kmc בטאיואן. ואילו את השרשראות של סראם עושים בפורטוגל. כאמור השרשראות של סראם ליגה אחרת.מעבר לזה לא רואה סיבה לקנות את הצעצועים גימיקים של סראם. אני משתמש בשרשרת סראם 951 כבר 17 שנה. שום דבר לא מתקרב לשרשרת הזאת.
אגב, שימנו מידי פעם נגררים אחרי הגימיקים של סראם. אבל בגדול סראם לא מגרדים להם את קצה הזנב.
ובכלל שוק החלקים באופניים די מיצה את עצמו מבחינת חידושים. למעט הברקסים המעולים. והזולים ששימנו הוציאו. הכל זה גימחקים. שום דבר חדש כבר מעל עשר שנים.

נכתב ב - 08/07/2018 19:54:17
תאריך הצטרפות
11/06/2009
נושאים
20
תגובות
2440
חונך
אופנוחן
אני ממליץ לך לבדוק את עצמך. נכנסתי לאתרים של שלושת הענקים, ספשלייזד, טרק וג׳יאנט לבדוק איזה בלמים מורכבים על האופניים שלהם.
עשיתי בדיקה מדגמית של כמה זוגות אופניים מדגמים שונים של אותו ייצרן ואלו התוצאות:
בספשלייזד מותקנים בלמים של סראם ברוב המוחלט של הזוגות מרמת אבזור בינונית ומעלה. ברמת אבזור נמוכה יותר מותקנים בלמים של שימנו SLX.
בטרק, גם כאן רוב הזוגות ברמת אבזור בינונית ומעלה בלמים של סראם אבל ניתן למצוא לא מעט זוגות עם בלמים של שימנו לרוב מדגם SLX. ברמות נמוכות יותר ניתן למצוא גם בלמים של טקטרו.
בג׳יאנט יש רוב ברור יותר לבלמים של סראם, כאשר ברמות אבזור גבוהות יש שליטה מוחלטת של סראם ברמות נמוכות יותר זה חצי, חצי וברמת כניסה זה בעיקר שימנו.
בקיצור שימנו רחוקים מאוד מלשלוט בשוק, בוא נאמר שיש להם נוכחות נאה.
אגב לי באופן אישי יש בלמים של שימנו על שני הזוגות ואם יש מותג שמכה גלים כרגע זה דווקא מגורה MT7 

נכתב ב - 08/07/2018 21:42:20
תאריך הצטרפות
23/01/2009
נושאים
47
תגובות
468
נניח שסראם שולטים היום ברוב הנתח בשוק,
אז לרוץ לקנות רק את החלקים שלהם?

נכתב ב - 08/07/2018 22:42:39
תאריך הצטרפות
11/06/2009
נושאים
20
תגובות
2440
חונך
כל אחד צריך לקנות רק מה שמתאים לו באופן אישי. מה זה משנה למי יש נתח שוק יותר גדול?

נכתב ב - 09/07/2018 09:33:05
תאריך הצטרפות
27/10/2015
נושאים
29
תגובות
43
הלל שלום רב לך !

העליתי את הפוסט , לא בשביל קניות , ממש לא . אני התייחסתי לכך שחברת sram . גרמו לשינוי תפיסה ובכך הפכו למובילים בשוק , על חשבון חברת שימנו 
התפיסה של sram שעברו למערכות 1x, היא שגרמה למפנה ולהובלה בתחום . כלומר אם תלך לרכוש אופניים חדשים ( בעיקר שיכוך מלא ) ברמה בינונית ומעלה , קרוב לוודאי שיחידת ההניע תיהיה של חברת sram ולא של שימנו . 

נכתב ב - 09/07/2018 13:58:26
תאריך הצטרפות
23/01/2009
נושאים
47
תגובות
468
כל הכבוד לסראם.
הלאה שימנו.
smiley

נכתב ב - 09/07/2018 15:23:06
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
24
תגובות
1320
איזו חברה יכולה להתחרות ביחס עלות מחיר למוצרים האלה:

https://m.ebay.com/itm/NEW-Shimano-M390-RD-M390-Rear-Derailleur-9S-MTB-Rear-Derailleur-for-Acera-/253318290243?nav=SEARCH

https://m.ebay.com/itm/Shimano-M355-Hydraulic-Disc-Brake-set-2pcs-Free-AVID-G3-160mm-Brake-Rotors-Tool-/292495223255?nav=SEARCH


שימנו חתכו תמחירים שלהם בשנים האחרונות, וגם שיפרו מאוד את הומוצרים בדרג הביניים לרמה של xt מלפני מספר שנים. הם מציפים את השוק במוצרים מעולים ובמחירים מגוחכים. ברור שסראם וחברות אחרות מטאיואן גרמו להם לחתוך מחירים ולשפר מוצרים. אם לא היתה תחרות, הם לא היו מתאמצים כל כך. ברם לא רואה איך מישהו מתחרה איתם בתוצאה הסופית המגיעה לצרכן.
הבאתי רק שני מוצרים כדוגמה, אבל יש להם הרבה ליינים חדשים משנת 2017 שנכנסו. שני המוצרים לעיל נכנסו כבר ב2016. די קשה לעבוד עם טבלט מחול ,עדיין בסרביה(שמורת TÀRA במערב סרביה, חפשו בגוגל תמונות- מקום מדהים), אז אסתפק בזה.

נכתב ב - 10/07/2018 04:13:19
תאריך הצטרפות
19/03/2012
נושאים
1
תגובות
146
קודם כל, תיקון טעות: OEM זה מוצר שלא נמכר לצרכן אלא לצד ג', תחת המותג של צד ג' ולא של היצרן המקורי.

לגבי סראם מול שימאנו, שימאנו גדולה מסראם בערך פי 3.5.
מבחינת איכות המוצר, באמת שהילוכים כבר שנים זה מוצר שפשוט עובד, וזה הדבר האחרון שמעניין אותי כשאני קונה אופניים (כל זמן שיחסי ההעברה מתאימים, פחות או יותר).

נכתב ב - 10/07/2018 10:12:03
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
426
תגובות
11083
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 35000 ק'מ בגרופי
אף אחד מהנוכחים לא ראה את ספרי החשבונות של שימנו מול סראם  
כל מה שאנחנו רואים זה את הדגמים הנוצצים הנמכרים בחנויות וככל הנראה נפח המכירות בדגמים הנוצצים
לא כמו נפח המכירות של כלל הדגמים שככל הנראה בעלי נפח עצום 
ליד שימנו סראם זה יצרן בוטיק די מצליח אבל התשתית של שימנו רחבה מסורתית ועמוקה 
שימנו מייצרים גם לענפים אחרים כמו דייג ואילו סראם בכדי לשרוד חייבים להשיג את שימנו בחדשנות ,
ואת זה הם עושים יפה .
אני עדיין רוכב עם שימנו דאבל XT עם אילתור של קסטה 11-46 שזה נותן לי טווח הילוכים גדול מאשר האיגל המהולל
וכנראה הוצאות תחזוקה פחות גבוהים משמעותית מאשר סראם
חלק גדול מנאמני שימנו ימתינו לדגם התשובה של שימנו , בעולם השפוי בו מחליפים אופניים לא כל שנתיים כמו אצלינו 
ההמתנה לדגמים החדשניים של שימנו לא קטלנית 
אל תשכחו שאנחנו חיים בחברה שמשדרגת את עצמה לדעת  

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 10/07/2018 11:58:12
תאריך הצטרפות
10/04/2011
נושאים
97
תגובות
1221
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 15000 ק'מ בגרופי
אכן צודק צביקה, נאמני שימנו יחכו בסבלנות עד ששימנו יצאו עם תשובה הולמת ולו רק
בגלל שכל הכלים שלי מיועדים לתיקון של חלקי שימנו ולא בא לי להחזיק שני סטים.

אני רוכב על 11*42 ובדרך כלל שמח בחלקי, אבל האפשרות של 10*50 (של שימנו כמובן)
מתחילה לדגדג לי את העניין.

שלושה הם עיקרי האושר: משהו לעשות, מישהו לאהוב ומשהו לצפות לו .
נכתב ב - 10/07/2018 14:42:02
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
78
תגובות
837
לגבי אופני כביש  השוואה בשימוש בין שימנו לסרם  וקומפניולו

השימוש שעשו הקבוצות בטור דפרנס  2014  סוג האופנים  המערכת וכל שאר החלקים ....
8 דגמים לפי שימנו
4 דגמים לפי סרם
5 דגמים לפי קומפניולו  

עם השנים היו שינוים סרם תפס כל שנה עוד נתח בשילוב המערכת בדגמי אופני הכביש .

לגבי המצב ב 2018  לא מצאתי נתונים  


מצורף 2 לינקים  מכתבות מפורטות מ 2014 לגבי שימוש שעשות הקבוצות בטור בדגמי אופנים 
 
http://www.shvoong.co.il/%D7%9C%D7%A7%D7%A8%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%93%D7%94-%D7%A4%D7%A8%D7%90%D7%A0%D7%A1-%D7%A2%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%9C%D7%95-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A8/43614/
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
http://www.shvoong.co.il/%D7%9C%D7%A7%D7%A8%D7%90%D7%AA-%D7%94%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%93%D7%94-%D7%A4%D7%A8%D7%90%D7%A0%D7%A1-2014-%D7%A2%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%9C%D7%95-%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A8/43646/

אני אישית באופני כביש יותר מתחבר לשימנו ...
בין שימנו לסרם בחלק מחלקים באופני כביש ניתן לעשות חתונות ( קסטות , קראנק , מעבירים  )


בעבר היה לי גם קומפניולו מערכת רקורד  טובה ואמינה מאוד  .


אריה סדובניק
 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 10/07/2018 15:35:03
תאריך הצטרפות
27/10/2015
נושאים
29
תגובות
43
לצביקה ורחי היקרים שלום לכם !

ראשית , אני רוצה לחדד את המסר הראשוני שהעליתי בפוסט . אני טענתי שחברת sram , הביאו את התפיסה של 1x , והצליחו לרתום את יצרני האופניים לאמץ את התפיסה הזו ולרכוש את המערכת שלהם , על פני שימנו . לקח לחברת שימנו כמעט שנה להגיב ואז הם הוציאו את הדגם 9100 כמענה . אבל למיטב הבנתי , בתחרות על תיעדוף יצרני האופניים , ידם של sram , בשלב זה , על העליונה .
שנית , אני לא התייחסתי בפוסט  לגודל של החברות ולקשת המוצרים שהם מייצרים . אין לי מספיק ידע , אפילו להגיב לטיעונכם בסוגיה זו .
שלישית , מכיוון ששניכם בערך בגילי ( פחות או יותר ) אני מרשה לעצמי לומר לכם שלפעמים גודל של חברות , אינה  ערובה להצלחה בעתיד .
דוגמאות אינם חסרות . מספיק להזכיר לכם את הפריצה של אפל לשוק הסלולר עם האיפון החדשני שלה , כנגד נוקיה ששלטה בשוק הזה כמעט באופן מוחלט , לפני שאפל הציגה את את האיפון שלה ואיפה נמצאת כיום נוקיה ?  כמעט התרסקה לחלוטין .
ובסוף דבר , אני מודה לכם על תגובתכם המלומדת והמנומקת ועל תשומת לבכם לפוסט .
תודה רבה לכם 

נכתב ב - 11/07/2018 05:52:50
תאריך הצטרפות
19/03/2012
נושאים
1
תגובות
146
בהסתכלות עסקית טהורה, נתח שוק מנבא הצלחה יותר טוב ממוצר עדיף טכנולוגית. 
נוקיה נפלה כי המוצר אותה ייצרה הוחלף במוצר אחר. הטלפון הסלולרי הוחלף במחשב לוח נייד וקטן, שהיה בנוסף גם מכשיר טלפון. 
סראם לא הביאה מוצר מהפכני לשוק, היא שינתה קצת מוצר קיים, שרלוונטי רק לאחוז קטן מהאופניים המיוצרים בעולם (מערכת 1X12). זה יפה ל-PR, זה לא מספיק כדי להשפיע על השוק.

נכתב ב - 11/07/2018 09:05:01
תאריך הצטרפות
05/05/2017
נושאים
16
תגובות
67
בשימנו אפשר לשים 2 פלטות קידמיות במערכת 12

נכתב ב - 11/07/2018 16:19:16
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
78
תגובות
837
למרות שאנני רוכב שטח  את ההיסטוריה אני מכיר טוב

בגדול באופני שטח אין שינוי ביחסי העברה  הקל - בכול התצורות שהיו משווקות .

השינוי הוא  בשיטה  נעשה יותר פשוט לתפעול  בהחלפת ההילוכים במעבר לקראנק בודד
ויזואלית נוצר מצב הפוך  קראנק קטן  וקסטה גדולה .

חברת סרם  בתחום המכני של מערכת הילוכים   תמיד הייתה ראשונה בחדשנות  גם לאופני כביש
 
לפני כמה שנים נכנס קראנק בודד 32 , 30  וכו' . זה  נהפך לסטנדרט החדש מאז זה הכיוון
בהתאם לזאת היה צורך להגדיל את הגל"ש בקסטה ל 42- 46  בקסטה 10 וגם קסטה 11 היו חורים בצפיפות

הפואנטה של קסטה 12  (50- 10) לנסות לסגור את כל החורים  כדי לתת מענה לכל הצרכים
  SRAM GX Eagle 12-speed Cassette 10-50  
כרגע היא התשובה שנותנת כיסוי לכל הספקטרום  בשימוש בקראק בודד .

מצורף טבלה המראה את יחס העברה בכל מצב  מול פלטה 32 או פלטה 34  -  נותן כיסוי כמעט לכל הספקטרום
 
ימים יגידו עם זה יגרום לשימנו ואחרים  לפיתרון דומה שישליך על כל ענף אופני השטח להמשך השנים ...
או עד שימצאו משהוא אחר ...
 
גם באופני כביש סרם  הכינה קסטה 11-42 שעובדת על שיטה של קראנק בודד
זה עדין לא נכנס לאופני כביש אני מניח בגלל חורים ..
אבל לתחום הנג"ש ובעיקר לסייקלוקרוס  כבר עבורו לקראנק בודד ...
 
 אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 11/07/2018 18:21:12
תאריך הצטרפות
27/10/2015
נושאים
29
תגובות
43
אריה רב תודות 
על שהעשרת אותנו במידע נוסף 

Groopy
Groopy
Groopy