נושא: סקוט 2018

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 06/03/2018 19:17:07
תאריך הצטרפות
19/10/2005
נושאים
3
תגובות
5
מעל 10000 ק'מ בגרופי
התחדשתי באופני סקוט מפונפנים קרבון 2018 ושפע מכלולים מפוארים. רכיבת הבכורה הייתה בשישי ומוט הכסא כשל והפסיק לתפקד.
לא נורא קורה...
שמתי פעמי ליבואן סקוט בת"א. עם כניסתי לחנות קיבלו את פניי פנים חמצמצות של מי שהתנהל כמנהל החנות שהבהיר לי שאני הולך לשלם על ההתקנה הלקויה של הנציג שלו באילת, שם נקנו האופניים. לאור התדהמה שנסוכה על פני המשיך והסביר: "קנית באילת, חסכת מעמ, הם לא יודעים לעבוד, אני גם צריך להרוויח, אחייב אותך על העבודה" 
{...☹☹☹}.
עניתי בחוסר שביעות רצון ונענתי בשפה שרוח הדברים בה התמצת ב: "חבוב או שתתחיל להרגיע או שאזרוק אותך מכל המדרגות ותלך לחפש...". {גרם מדרגות תלול נמצא בפתחה של החנות המפוארת}
הבנתי את הרמז  העבה, חנות היבואן, אין לי לאן ללכת מפה...
הורדתי תראש לקבלת כאפה ואישרתי שיבצע את התיקון ואני נכון לשלם.  
לאחר שעה קלה התקלה תוקנה, שילמתי  ויצאתי.
מצטער שבחרתי לקנות סקוט.

נכתב ב - 06/03/2018 20:35:54
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
עדיין נשארת ברווח שקנית באילת !?

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 06/03/2018 20:42:01
תאריך הצטרפות
30/09/2004
נושאים
31
תגובות
118
ממתי המע"מ זה רווח של היבואן?
היבואן אדיש למע"מ
 

נכתב ב - 06/03/2018 21:36:31
תאריך הצטרפות
19/10/2005
נושאים
3
תגובות
5
מעל 10000 ק'מ בגרופי
באילת לא משלמים מעמ. היבואן ציין שכבר הרווחתי מכיוון שלא שילמתי מעמ ...

נכתב ב - 06/03/2018 22:54:18
תאריך הצטרפות
22/05/2006
נושאים
35
תגובות
1462
פתח מעל 600 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
חונך
סקוט אופניים מצויינים, מככבים כמותג מוביל באירופה וארה"ב שנים רבות. בישראל הם בתחתית סולם המכירות עקב שירות לקוי ושווק מתנשא. התקלה בכיסא היא דוגמא נוספת של חוסר שירות בסיסי. עד שסקוט העולמי לא יחליפו יבואן בארץ דגמי סקוט ימשיכו לפגר אחרי כל המותגים האחרים. אני אישית רוכב על סקוט כבר 15 שנה, אך מתחזק את האופניים בעצמי וחלקי חילוף רוכש בחול.

נכתב ב - 07/03/2018 01:21:17
תאריך הצטרפות
01/09/2008
נושאים
40
תגובות
3927
מעל 5000 ק'מ בגרופי
חוצפה.
אולי כדאי לפנות ליצרן בחו"ל
אפשר גם לכתוב בדף הפייסבוק של היבואן בארץ
 

דבר טוב לא מחליפים
נכתב ב - 07/03/2018 09:20:23
תאריך הצטרפות
19/03/2012
נושאים
1
תגובות
163
למה לא פנית לחנות בה רכשת, שהם ייפתרו את סוגיית האחריות מול היבואן?

נכתב ב - 07/03/2018 09:45:39
תאריך הצטרפות
19/10/2005
נושאים
3
תגובות
5
מעל 10000 ק'מ בגרופי
כרגע אני מקווה שלא יהיו בעיות שיאלצו אותי לשוב לבקר בחנות בת"א.
לא לדבר ולא לבקר.

נכתב ב - 07/03/2018 10:52:58
תאריך הצטרפות
22/09/2013
נושאים
9
תגובות
32
היי,
רכשתי אופניי טרק באילת בחנות אמין אופניים. 
במעמד המכירה המוכר הדגיש בפניי כי במידה ואצטרך לתקן את האופניים במסגרת האחריות אז שירות שאקבל בחנות היבואן בת"א תיהיה בתשלום עבור זמן עבודה בלבד (לא יהיה תשלום בגין החלק שהוחלף).
כמובן שאם העבודה תתבצע בחנות בה רכשתי את האופניים (אילת) אז גם לא יהיה חיוב בגין זמן עבודה.

הסדר משונה של היבואנים עם מפיצים שלהם אבל לפחות היה גילוי נאות במעמד הקנייה.

נכתב ב - 07/03/2018 10:53:30
תאריך הצטרפות
22/09/2013
נושאים
9
תגובות
32
היי,
רכשתי אופניי טרק באילת בחנות אמין אופניים. 
במעמד הקניה המוכר הדגיש בפניי כי במידה ואצטרך לתקן את האופניים במסגרת האחריות אז שירות שאקבל בחנות היבואן בת"א תיהיה בתשלום עבור זמן עבודה בלבד (לא יהיה תשלום בגין החלק שהוחלף).
כמובן שאם העבודה תתבצע בחנות בה רכשתי את האופניים (אילת) אז גם לא יהיה חיוב בגין זמן עבודה.

הסדר משונה של היבואנים עם מפיצים שלהם אבל לפחות היה גילוי נאות במעמד הקנייה.

נכתב ב - 07/03/2018 14:44:52
תאריך הצטרפות
26/08/2013
נושאים
6
תגובות
18
בס"ד

רוכב על סקוט כבר 5 שנים ונהנה מכל רגע, קניתי בחנות טובה עם שירות טוב בירושלים וכל בעיה (ולא היו כמעט) נפתרה מיד ללא תשולם ובאדיבות
מסקנה אישית : לא משנה מה המותג הכי חשוב לקנות בחנות מקצועית עם שירות אדיב , ואם חסכון המע"מ הוא השיקול אז צריך לקחת דברים כאלו בחשבון 

נכתב ב - 07/03/2018 14:44:58
תאריך הצטרפות
26/08/2013
נושאים
6
תגובות
18
בס"ד

רוכב על סקוט כבר 5 שנים ונהנה מכל רגע, קניתי בחנות טובה עם שירות טוב בירושלים וכל בעיה (ולא היו כמעט) נפתרה מיד ללא תשולם ובאדיבות
מסקנה אישית : לא משנה מה המותג הכי חשוב לקנות בחנות מקצועית עם שירות אדיב , ואם חסכון המע"מ הוא השיקול אז צריך לקחת דברים כאלו בחשבון 

נכתב ב - 07/03/2018 14:45:34
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
בעבר פטור מע"מ  באילת היה לתיירים ולתושבי אילת  . החוק שונה והיום יש פטור לכולם .

אבל  ברוב המוצרים והשירותים  לא מורגשת ההנחה  אתמול בחדשות דברו על בלון הנחות  המע"מ באילת
בענף המסעדות בתי הקפה  גם של הרשתות כמו ארומה , גרג  וכו'  הגדילו את המחיר וההנחה לא מורגשת
גם בתחום מוצרי החשמל המחשוב הצילום  חלק ממוצרי ההלבשה וחניות הספורט  וכו' ...
אין את אותם הדגמים שיש במרכז הארץ ולא ניתן להשוות  אם יש הנחה  של המע"מ  ...

להפתעתי בחניות הרשת של האופנים  הדגמים שמופעים  באתר היבואן  לא הכול קיים בחניות . רק חלק.

אבל יש אופציה להזמין  דגם מסוים של אופנים  שקיים במלאי של היבואן בחניות הרשת בארץ
להמתין כשבועיים בערך לרדת לחופשה באילת  ולקנות את האופנים הספציפיות שהוזמנו במיוחד .
עם כל ההנחות של מבצעים מועדון  וגם ממש הנחת מע"מ  אמיתית שזה סכום מכובד .

ספציפי לנושא הפוסט 
יש אחריות של היבואן  בארץ לתיקון  בכל חניות הרשת בהסתייגות.
תיקון בחנות באילת  שנקנה האופנים זה ללא חיוב . 
אבל תיקון  של חלק למרות שהוא באחריות  
בחנות רשת אחרת במרכז הארץ  החיוב יהיה רק על העבודה ...
 .
בעיה נוספת כדי שהמע"מ יהיה הנחה חוקית  -  צריך להראות שימוש באופנים באילת שיראו כמשומשים .
לקחת הביתה  לא באריזה  אלה על מתקן ברכב או  לשים אותם באופן חופשי בתא  המטען באוטובוס ...


אריה סדובניק 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 09/03/2018 04:39:56
תאריך הצטרפות
30/01/2010
נושאים
45
תגובות
925
פתח מעל 500 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
אם התקלה קרתה בגלל התקנה לקויה בחנות בה קנית אז הגיוני שהיבואן לא ייספוג את עלות העבודה על עצמו.
אם התקלה קרתה בגלל פגם במוצר אשר שווק על ידי סוכן שקנה את המוצר מהיבואן, אז במקרה זה אין הצדקה לתשלום על העבודה.
בכל הסיפור שלך, לא כתבת מה הייתה התקלה.

נכתב ב - 09/03/2018 08:52:48
תאריך הצטרפות
06/06/2006
נושאים
40
תגובות
571
המותג שבחרת ממש לא חשוב.
הדבר שהכי חשוב בקנית אופניים הוא לקנות מחנות טובה ונגישה ,אני קונה מעל 25 שנה באותה חנות ,לפעמים מתפשר על המותג ,אבל מקבל שירות הכי טוב שיכול להיות,לא מכיר את היצרן ןלא את היבואן ולא רוצה להכיר אותם,הם לא במשוואה שלי ,החנות ורק החנות וזה הכי חשוב.
 

נכתב ב - 09/03/2018 17:35:47
תאריך הצטרפות
19/10/2005
נושאים
3
תגובות
5
מעל 10000 ק'מ בגרופי
רוכבים יקרים אתחיל מהסוף - שיהיה לכולם שבת שלום ושהאפניים יהיו הצרות שלנו.
מסכים עם גיל1 ומספר תגובות נוספות - החנות/ המכנופאן/ היבואן חשובים לא פחות מרמת האפניים.
כשמפקירים עשרות אלפי שקלים על זוג - מקבלים סחורה משובחה בכל חנות בחשמונאים.
סימן-4: אם היו מסבירים לי באדיבות, בזמן אמת, שאלה כללי המשחק ועלי לשלם על העבודה - לא הייתי אוהב את זה אבל הייתי מקבל וזורם.
היחס בבית החדש אליו נכנסתי היה מאכזב מאוד ולזה אין שום צידוק.
מכיוון ששאלת על מהות התקלה: המכנופאן עבד שעה ארוכה ואני מדי פעם הצצתי. להבנתי, בית הכבל של המוט כסא (פוקס) הותקן כך שידית הבלם נתקעה בו מדי פעם עד שהמוט הפסיק לתפקד לחלוטין. היה צריך להתקין מחדש, כבל חדש והחלפת אחד הברגים שנחרשו. באפניים בהם החיווט הוא פנימי - לא כל כך פשוט. במהלך העבודה הכידון נשרט במספר מקומות.

נכתב ב - 11/03/2018 09:37:01
תאריך הצטרפות
19/03/2012
נושאים
1
תגובות
163
את הדבר היחיד שמתבקש לא עשית, ליצור קשר עם החנות המוכרת, שייקחו אחריות על הנזק.