נושא: קסטה 12 הילוכים מבית Sunrace

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 21/10/2017 15:18:26
תאריך הצטרפות
21/09/2013
נושאים
11
תגובות
42
Sunrace  הוציאו קסטה 12 הילוכים 11-50
• A7075 42T-50T Sprocket
• Alloy Spiders, Lockring & Spacers
• 11-50T [WA5]
• Finish - O [Black Chrome] / X [Metallic Silver]
• Weight - 586g 
11-13-15-17-19-21-24-28-32-36-42-50
מחיר אטרקטיבי ביותר, יותר משל קסטה GX Eagle
כל שנותר הוא לחכות לבאנדלים
http://www.sunrace.com/en/products/detail/csmz90

https://www.bike-discount.de/en/buy/sunrace-mz90-12-speed-cassette-11-50-673901

 

נכתב ב - 22/10/2017 10:16:26
תאריך הצטרפות
01/09/2008
נושאים
40
תגובות
3927
מעל 5000 ק'מ בגרופי
הדגם שהוא תחליפי ל EAGLE ונאבה XD הוא ה 10-50 שגם יצא עכשיו.
ה 11-50 מיועדים כרגע ככל הנראה לנאבה סטנדרטית עם שיפטרים ומעבירים 12 הילוכים של סראם.
יש הרבה דיבורים על כך וגם סביר ששימאנו גם יוציאו בקרוב מערכות 12 הילוכים לשטח וזה אמור להתאים.

דבר טוב לא מחליפים
נכתב ב - 22/10/2017 21:08:20
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
אל תאכלו תחרא שמלשלשת עליכם תעשיית האופניים. הוספת גלגשים זה שנמוך ולא שדרוג. הורדת מספר הגלגשים לתשע או שמונה או שבע, זה השדרוג האמיתי.הסיבות: משקל כולל יותר נמוך. שרשרת הרבה יותר עמידה, וכמובן המחיר.
הוספת גלגשים זה שנמוך משמעותי. חד וחלק.
לדוגמה אני רוכב על אופניים שבניתי לפני שלוש שנים, ואני עדיין עם השרשרת והקסטה הראשונים. כעת כבר 20 אלף קמ. (כרגע נמצא עדיין עם האופניים האלה במסע אופניים באירופה (כעת מטפס בחדווה בהרי כרתים) שהתחיל אי שם ביחודש יולי. השרשרת והקסטה לא מראים שום סימני חולשה ( מערכת תשע גלגשים).
לסיכום, רוצים לשדרג תורידו הקסטה לשמונה גלגשים. לשמונה יש מספיק חלקים איכותיים בשוק. לשבע הרבה יותר קשה למצוא חלקים איכותיים. אבל בהחלט ניתן למצוא אם מחפשים היטב, ובעיקר אם מכירים את התחום בצורה טובה. בשמונה לא צריך מתאם לקסטה, אבל בשבע צריך טבעת מתאמת.
בהצלחה למשדרגים על באמת.
דורון

נכתב ב - 23/10/2017 12:15:57
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
לאופנוחן
המשמעות לשדרוג מערכת או קנית מערכת חדשה ומודרנית
זה להתקדם עם הקדמה  של השנים  ...
שדרוג לא אומר שזה יותר אמין  מבחינת  אורך חיים  ומחזיק יותר קילומטרים ....

( גם המכונית וולוו משנות ה70-60 והסוברו לאונה של שנות ה80- 90 היו אמינות  והחזיקו כפול קילומטרים .)

לך מתאם  לאופי הרכיבות קסטה ישנה  של 7-9 גלגלי שניים עם כנראה קראנק טריפל שזה גרופ פשוט ואמין .

היום אמינות ועמידות ומחיר זול - לא קריטריון  לשדרוג  או להחלפה לחדש .
 
למרות שאנני רוכב שטח את ההיסטוריה אני מכיר טוב בשטח  תמיד היה יחס העברה קל  
 
מגרסה של קראנק  טריפל 42/32/22  בקסטות הגל"ש הגדול היה 34
גם בגרסה של קראנק  42/34/24  בקסטות הגל"ש הגדול היה  36
בשלב מסוים בשטח עברו לקראנק לדאבל 34/24  עדין נשארו עם קסטה 36-  או התאמה לקסטה  ל  40/11

לפני כמה שנים נכנס קראנק בודד 32 , 30  וכו' זה  נהפך לסטנדרט החדש
היה צורך להגדיל את הגל"ש בקסטה ל 42- 46  כלומר קסטות 11-46  והיום גם יש גל"ש.  50 
שיניים ...
 
בנושא משקל אני ממש לא בטוח  עם קראנק טריפל וקסטה של 9 הילוכים שוקל פחות
מקראנק  בודד 32 וקסטה 11-50 מהדור החדש  ...
 
בגדול בשטח אין שינוי ביחסי העברה  הקל בכול התצורות שהיו משווקות
השינוי הוא  בשיטה  נעשה יותר פשוט לתפעול  בהחלפת ההילוכים ...
ויזואלית נוצר מצב הפוך  קראנק קטן  וקסטה גדולה  ...

לדעתי גם בכביש וגם בשטח .
אם השדרוג או החלפה מתאם ותורם לרוכב מבחינת נוחיות  חדשנות אפילו הרגשה טובה אם יש כסף למה לא ...

שדרוג זה לא מעשה מגונה ....

ספציפית לשאלת הקסטה 11-50
והתאמה לאופנים אנני מבין בזה

 אבל אני סומך בדרך כלל על פירמות יותר ידועות כמו שימנו או סראם ...

אריה סדובניק 

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות