נושא: אופני סייקל קרוס דילמה

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 17/09/2017 13:50:22
תאריך הצטרפות
14/01/2016
נושאים
27
תגובות
32
מבקש עזרה \ הארה מבעלי ניסיון

אני נוהג לרכב לעבודה שלי 3 פעמים בשבוע ,כך אני חוסך עליות וגם מתאמן ,האזור הוא נחשון רמלה, בשנה האחרונה בגלל ריבוי המכוניות וגם התחלתי קצת לפחד החלטתי לרכוש אופני סייקלקרוס שבהם אוכל לקצר דרך השדות ועבור קטעים מסוכנים,
המסלול שלי כולל 35 ק"מ כביש ו 5 ק"מ שטח ,
הבעייה היא שאני ממש סובל ברכיבה איתם אין בהם שום דבר כיפי לא בכביש ולא בשטח , היום הגדלתי לעשות ואחרי 5 דקות רכיבה איתם חזרתי הבייתה והחלפתי לאופני כביש שלי,
החלטתי למכור אותם ולקנות אופני כביש פשוטים ב 1200 ש"ח שבהם אני ארכב עד למסלול הכורכר , שם אני יקשור אופני הרים פשוטים ויחליף ביניהם.
כמובן שלפני שקניתי את הסייקל קראתי מבחנים ומשום מה כולם התלהבו מהשילוב המנצח ,הגדיל לעשות אישיות אופניים שכולם מכירים שרכב עם הסייקל עם רוכבי נגש וגם עם רוגבי שטח, והיה מבסוט עג הגג, בכלל שמתי לב שבכל מבחן אופניים הבוחנים רק מהללים ומשבחים כבר אין ביקורת אמיתית,
 

נכתב ב - 17/09/2017 14:21:24
תאריך הצטרפות
02/03/2013
נושאים
295
תגובות
3812
יגנבו אותם. חבל ...
בארץ , המשפט פירצה קוראת לגנב עובד מושלם!

נכתב ב - 17/09/2017 14:46:41
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
פרט מה הבעיה בשטח ומה בכביש

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 17/09/2017 15:36:16
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
אפילו כתבו על זה שיר 
מה שטוב בשבילו רע בשבילי וההפך 
ביקורות זה בערבון מוגבל 

אני למשל הייתי מעדיף אופני שטח קלות עם צמיגים דקים 
איתם הירידה לשולים באופן פתאומי לא בעיתית עליה למדרכה קלי קלות כנ"ל שטחי כורכר ואפילו יותר משובשים  
הנזק כולה תוספת בזמן של עוד דקה שתיים אבל הוורסטיליות מפצה 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 17/09/2017 16:16:52
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
אין בהודעה שלך נתונים על דגם  אופני סייקלקרוס  שלך
אם אתה רגיל לאופני כביש קלות 7 ק"ג .... 
באופני  סייקלקרוס ששוקלות 10-9.5 ק"ג  האפקט ממש אחר במיוחד שהמסלול זה כ 40 ק"מ ...

אני בדקתי אופני גריבל
Merida Ride Disc Adventure 50/42
לינק לדגם שבדקתי אבל בסוף לא קניתי אני ממתין לדגמים קלים יותר  .....
http://www.groopy.co.il/forummessage.aspx?messageid=424169
 
האופנים  היו בסדר עבור התפקד שהם מיועדות  זה ממש לא כמו אופני כביש קלות
בבדיקה במסלול סיבובי כמו קריטריום הרכיבה  בסייקלקרוס יותר אטית משמעותית  ...
 
בקשר לביקורת - לכל מנה מוצרים לא רק אופנים ...
בהרבה מקרים יש אינטרס  של יחצנית  - תשומת הלב היא על החיובי במוצר ...
כול אחד צריך לבדוק ספציפי אם זה מתאם לצרכים של השימוש ...

לגבי אופנים ב 1200 ₪ ביד 2 לא נראה לי שיש מציאות  בדרך כלל זה חתול בשק במחיר כזה
לא שווה לרוב צריך להשקיע בתיקון ושדרוג רק עם זה יד ראשונה מרופא שלא רוכב ...

אריה סדובניק 

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 17/09/2017 16:38:32
תאריך הצטרפות
14/01/2016
נושאים
27
תגובות
32
אני רוכב בכביש על אופני קרבון 7 ק"ג
בשטח אופני זנב קשיח קרבון 10 ק"ג
אופני סייקל אלומיניום 10 ק"ג עם צמיגי 700*32
לפי הניסיון שלי זה לא קשור ל 7 ק"ג או 10 ק"ג 
הבעייה היא בצמיגים שהם לעולם לא יתגלגלו כמו צמיגי אופני כביש של 23 מ"מ
ברגע שאתה קונה אופניים לא משנה מאיזה סוג ואתה לוקח אותם לסיבוב מסביב לחנות למשך 10 דקות זה לא מדמה את הייעוד שלהם,יש הבדל בין סיבוב של כמה דקות לרכיבה של 40 ק"מ.
 

נכתב ב - 17/09/2017 17:08:54
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
בלינק שצרפתי  הגלגלים הם עם צמיג 28  ...

ברור שצמיג משפיע  ...
ברור שגם שרכיבה סביב חנות זה לא ק:מ  אני בדקתי מרחק של כ 30 ק"מ.


לגבי משקל אופנים לדעתי זה משפיע  והסיבה  בגלל שאופנים קלות איכות החלקים טובה יותר משמעותית ובמיוחד הגלגלים....
אחרת לא היה רצון וכדאיות להורד משקל מהאופנים אפילו מתחת לתקן  (במשקל מתחת ל 9 ק"ג  כל 1 ק"ג שווה בזהב ל 10K בערך  ) 

בנוסף גם צריך להשוות גרופ של סייקלו  הכוונה יחס העברה  לבדוק בהשוואה לאופני הכביש  ...

אריה סדובניק 



 
 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 17/09/2017 17:30:32
תאריך הצטרפות
02/03/2013
נושאים
295
תגובות
3812
הפיתרון היחידי שיכיל נוחות, מהירות, שטח וכביש >>>> אופניים חשמליים!

נכתב ב - 17/09/2017 17:36:44
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
אופניים למסלולים עם תוואי משתנה הם אופניי פשרה, תחליט מה יותר חשוב לך, כביש מהיר עם סבל בשטח או כביש איטי עם פינוק בשטח, אופניי CX/גראבל זו פשרה, איטי בשטח ואיטי בכביש, נסבל בכביש ונסבל בשטח.

לחופש נולד
נכתב ב - 18/09/2017 10:39:03
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
כתבת משהו כמו -אחליף אופניים באמצע המסלול, זה מה שאופניים כאלו אמורים לעשות ולעשות טוב לשלב את שני העולמות, אופני CX ייעודיים להיות תחרותיים יותר ואילו אופני גרבל היו מתאימים יותר לשימושך מאחר ונוחות הרכיבה בהם גבוהה יותר.
לדעתי על אף שלא ציינת בדיוק ממה אתה סובל, ניתן לשפר גם את הנוחות של הזוג הקיים שלך ע"י החלפת רכיבי שליטה וצמיגים

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 18/09/2017 13:36:51
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
מה ההבדל בין גראבל לסייקלוקרוס  ...

האופניים הקרובים ביותר במראה לאופני גראבל הם אופני סייקלוקרוס.
למרות המראה הדומה, מדובר באופניים שונים בתכלית.

אופני סייקלוקרוס מיועדים לרכיבה בתחרויות קצרות יחסית  בתנאי בוץ 

זה הכלאה בין אופני מרוץ כביש לאופני שטח ...
שמוש בתחרויות בהן הדגש הוא על מעבר אלמנטים טכניים בהליכה, רכיבה בבוץ ודגש על כוחו המתפרץ של הרוכב..
נוחות הרוכב לאורך זמן מוטלת בספק. כמו כן, היגוי אופני הסייקלוקרוס זריז,
בסיס הגלגלים הקצר והכידון הצר לא מוסיפים לתחושת הביטחון ברכיבה בשטח.
גם מרווח השלדה והמזלג מצומצמים ואינם מאפשרים הרכבת צמיגי שטח רחבים.
 

לעומת זאת הדגש באופני גראבל הוא על נוחות ברכיבות ארוכות.
לאופני גראבל בסיס גלגלים ארוך יחסית, שלדה ומזלג "סופגים", וכידון רחב ומעוקל המאפשר לרוכב לבחור תנוחות ידיים.
הוסיפו לכך בלמי דיסק, צירים מעובים כמו באופני הרים, אוכף נוח וכידון מרופד ...

(מקובל לצייד אופני גראבל גם בחישוקים בקוטר 29 אינצ'ים ולהרכיב צמיגי 29 מהירים ) . 
זה מכונת רכיבה המיועדת לחצות יבשות במהירות ובנוחות  יחסית ...

זה סכום שמצתי  ברשת  שברובו הכתוב מצוטט בתגובה  ...


לרובי סעדון הסיבה שלא נוח לך עם ה סייקלוקרוס  זה יעוד של האופנים , המבנה כפי שמתואר בסכום  ...

אני בדקתי אופני גראבל  שהם נוחות יותר לרכיבה  ודומות לאופני כביש בתצורה  .


Merida Ride Disc Adventure 50/42   - אבל לא מספיק מהירות כמו אופני כביש  ...


אריה סדובניק 
 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות