תנסה עם משאבה אחרת [אני בסביבה יש לי משאבה רזרבית ברכב]
בכל מקרה שאתה מבריג את המשאבה את תבריג בכח עד הסוף אלא עד שהונטיל נכנס לפעולה
בהוצאת המשאבה אל תישהה בנקודה הקריטית לפי התאוריה האוויר הנפלט בזמן השיחרור הוא האוויר
שבצינור המשאבה , מעשית יכול להיות שרכיב תקול , וודא שמצב הבולם אם זה CTD שיהיה פתוח ב D
עד 4 אתה יכול לקפוץ אלי גם עם האופניים אני בקרית אריה
והגיע הזמן שנרכב קצת
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .