נושא: איך גורמים לביטול BIDS (הצעת מכירה פומבית) ב EBAY

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 02/07/2013 21:38:51
תאריך הצטרפות
24/10/2012
נושאים
59
תגובות
530
נכנסתי לרכוש פנס לאופניים. הצבתי הצעה הגיונית למחיר ו.. פתאום אני רואה למטה 42 דולר דמי משלוח על פנס שהביד שלו הוא 15 דולר! 
המכירה לא הסתיימה נותרו עוד שעתיים וחצי ואני ה'בידר' המוביל והיחיד.
פניתי לאיביי וניסיתי למשוך את ההצעה, אבל נכשלתי מאחר וההצעה ניתנה 4 שעות לפני סגירת הביד (אני הקונה היחידי)  ואני לא יכול לבטל בגלל שהמדיניות לביטול ביד מוגבלת ל- 12 שעות.

כתבתי הן למוכר, והן לאיביי.אני ממש לא רוצה לקנות את זה במחיר השערורייתי הזה.

מה הצעדים הבאים? 


איך יוצאים מהסיפור הזה ומה המדיניות במקרים אלו? 

תודה!

"יושב על האוכף רגל פה רגל שם..."
נכתב ב - 02/07/2013 21:40:46
תאריך הצטרפות
17/05/2013
נושאים
2
תגובות
47
תנסה לדבר עם המוכר ותסביר שלא שמת לב לעלויות המשלוח הגבוהות.
בד"כ המוכרים נחמדים ומבטלים.

נכתב ב - 02/07/2013 21:42:48
תאריך הצטרפות
05/09/2011
נושאים
148
תגובות
1524
במידה ותזכה אתה צריך שהמוכר יוותר לך על הקנייה, אם הוא לא אתה בבעיה ואז אתה פונה לebay לראות אם הם מסכימים לעזור.

תמיד אתה יכול לא לשלם, אבל אז ebay לא יאהב אותך ויתכן ותחסם.

נכתב ב - 02/07/2013 21:47:44
תאריך הצטרפות
28/04/2012
נושאים
34
תגובות
212

1. לשים לב להבא. לא לקנות לפני שאתה מוודא את מחיר המשלוח.
2. לבקש מהמוכר לבטל את הרכישה כי לא שמת לב לעלות דמי המשלוח. פנה אליו כבר עכשיו. לא בטוח שהוא יסכים לבוא לקראתך.
3. לא לשלם, ואז זה ירשם לרעתך באיביי. לא תחסם עבור רק פעם אחת שקרה לך דבר כזה.

נכתב ב - 02/07/2013 21:51:27
תאריך הצטרפות
24/10/2012
נושאים
59
תגובות
530
זה כל כך מוזר..
בפעם הראשונה בה אני הולך לכיוון של מ. פומביות ואני מקבל כזה דרעק. 
במחשבה לאחור אני מבין שזו מלכודת דבש של טריק "האותיות הקטנות" הזכור לשמצה.

בינתיים הסיני לא מגיב לי חרף הודעותיי. 

פניתי לאיביי וגם שם לא ממהרים לחזור.
אני באמת לא מתכוון לשלם סכום מופקע כ"כ על שליחות ועל הפנס. אנסה לנהל מו"מ בנוגע למחיר הכללי שיצא סביר והגיוני. אם המו"מ יעלה על שרטון אני לא הולך לשלם, ושיעשו מה שבא להם! 

"יושב על האוכף רגל פה רגל שם..."
נכתב ב - 02/07/2013 21:58:27
תאריך הצטרפות
31/01/2011
נושאים
121
תגובות
1339
חונך
עידו, היאזר בסבלנות. ייתכן שהסיני פשוט לא ראה את ההודעה שלך עדיין.
קח בחשבון שסין מזרחית לנו והשעה שם היא שלוש לפנות בוקר.
רוב המוכרים שיש להם דירוג בריא הם דווקא מאוד הוגנים בנושא, למרות שמדובר בשגיאה קלאסית של חדשים באיביי.

"וְאַתָּה אֶת-בְּרִיתִי תִשְׁמֹר" גל אליה לוי, מוהל ומתגלגל.
נכתב ב - 02/07/2013 22:08:31
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
הצעה שלי:
לא לשלם!!!
EBAY לא יזרקו אותך על פעם אחת שלא תשלם. אם הם ייפנו אליך, תסביר להם מה הסיבה, והם לא ייתעסקו איתך. בעיקרון אין להם כל דרך לחייב אותך לשלם. המכירה מתבצעת אך ורק אם אתם משלם. לא שילמת- אין עסקה. גם שלטונות EBAY יודעים זאת. בסופו של דבר אתה הלקוח, והלקוח תמיד צודק.
הקיצר: לא להיכנס ללחץ, ולא לשלם

נכתב ב - 02/07/2013 22:19:43
תאריך הצטרפות
24/10/2012
נושאים
59
תגובות
530
תודה על ההרגעות, העצות ועל המידע.
נמתין ונראה- אעדכן בסיום. 

"יושב על האוכף רגל פה רגל שם..."
נכתב ב - 02/07/2013 22:27:12
תאריך הצטרפות
21/05/2012
נושאים
167
תגובות
1836
פתח מעל 50 רכיבות
מעל 5000 ק'מ בגרופי
קח בחשבון שב EBAY ההסטוריה שלך היא כל מה שאתה. אם לא תשלם מוכרים עתידיים לא ישושו למכור לך גם אם לא תחסם. לגבי הפנס, יש לפעמים מוצרים במחיר זול מאוד בגלל דמי משלוח יקרים, כך לפעמים הסינים מפתים אנשים לקנות מוצר של נגיד 50$ רק ב15 אבל גובים הרבה עבור המשלוח. לא פירטת איזה פנס אז קשה להבין אם זה המקרה. אני מבכל מקרה מציע לך לעשות בדיוק ההיפך, שלם וקח את זה כשכר לימוד. 

Aut viam inveniam aut faciam
נכתב ב - 02/07/2013 23:00:18
תאריך הצטרפות
27/09/2012
נושאים
19
תגובות
208
אהלן עידו,
זה טריק שהוא באמת מאוד נפוץ. גם אני כמעט נפלתי בפח כמה פעמים.
אני יכול לספר לך שפעם חיפשתי דבר מה באיביי, והסכום למשלוח לא היה ברור. אז חשבתי לתומי שלאחר שאלחץ לגשת לקנייה, אוכל לראות את הסכום הכולל לתשלום. מה שקרה הוא שברגע הלחיצה, מבחינת איביי השלמתי את העיסקה ועכשיו כל שנותר הוא להעביר את הכסף. 
היום, אגב, יש חלון ביניים שמפרט את סכום המוצר ומהו המשלוח.
בחזרה לאותו מקרה, שלחתי מייל לאיביי ולבעל המוצר. בעל המוצר אמר שהוא לא יכול לבטל את העיסקה היות והיא כבר הועברה לאיביי (או משהו בסגנון).
סירבתי לשלם וזהו. לא קיבלתי שום מכתב מאיביי, שום הודעה, לא חסמו אותי ולא כלום. פשוט צריך ללמוד מהמקרה ולבדוק טוב לפני שמאשרים את ההזמנה.

נכתב ב - 03/07/2013 00:53:17
תאריך הצטרפות
24/10/2012
נושאים
59
תגובות
530
טוב, המכירה הסתיימה ולמרות המוני הקופצים שצבאו על המכירה הזו "זכיתי" בפנס סיני למהדרין עם תחזיקו חזק.. 5000 לומנס כשרים כדת וכדין.smiley

אני כמובן לא מתכוון לשלם על הפנס את דמי המשלוח המופקעים בסך של 150 ש"ח כשהפנס עצמו עולה רק 33 ש"ח.  

נאמן לעצותיכם, אני החל מרגע זה נוקט בשיטת "אנא כורדי" - לא מבין, לא שומע וגם לא משלם... והיה אם המוכר יפנה אלי, אנהל איתו מו"מ קשוח ולא מתפשר.
מה יקרה אם איביי יחסמו אותי? שוין.. אשתמש בחשבון אחר.

בהתייחס להערתו של רונן לפיה משוב שלילי יוכל להרתיע מוכרים אחרים מלמכור לי, אז כיום יש לי 100% - 15 משובים. בכמה ירד לי הדירוג אם הוא ירד נמוך וילכלך? 

 

"יושב על האוכף רגל פה רגל שם..."
נכתב ב - 03/07/2013 01:03:03
תאריך הצטרפות
27/09/2012
נושאים
19
תגובות
208
אני לא בטוח, אך זכור לי שמוכר לא יכול להשאיר פידבק שלילי לקונה. אם הוא משאיר פידבק אז הוא בהכרח חיובי.
בדקתי אצלי ואכן כל הפידבקים היו חיוביים.
תקנו אותי אם אני טועה.

נכתב ב - 03/07/2013 01:22:47
תאריך הצטרפות
24/10/2012
נושאים
59
תגובות
530
אתה כנראה לא טועה.
בדקתי והנה התגובה מפורום איביי בתפוז באדיבותו של noam weissman

"קונה לא יכול לקבל פידבק שלילי !...  מוכר יכול לתת לקונה פידבק חיובי או כלום.
במידה ולא תשלם, לא תתקשר עם המוכר והמוכר יפתח לך קייס על אי תשלום אתה עלול לקבל סטרייק.
3 סטרייקים ואיביי יחסמו אותך לצמיתות. מכיוון שסטרייק שמים רק למי שלא מתקשר ולא מגיב במקרה שלך לא אמורה להיות בעיה.
בהצלחה."

"יושב על האוכף רגל פה רגל שם..."
נכתב ב - 03/07/2013 06:26:57
תאריך הצטרפות
21/05/2012
נושאים
167
תגובות
1836
פתח מעל 50 רכיבות
מעל 5000 ק'מ בגרופי
אתה יכול לשים לינק לפריט?

Aut viam inveniam aut faciam
נכתב ב - 03/07/2013 08:01:42
תאריך הצטרפות
18/02/2013
נושאים
0
תגובות
5
תיצור חשבון נוסף שיהיה לך לכאלה מקרים.
על תקשר אותו לPAYPAL
תשתמש בו.

לא לשלם יכול ליגרום לבעיות...
 

נכתב ב - 03/07/2013 08:24:58
תאריך הצטרפות
09/02/2004
נושאים
20
תגובות
172
העלות הגבוהה של המשלוח אופיינית בד"כ למוכרים מארה"ב(אלו שמוכנים לשלוח מחוץ לארה"ב...). לאחרונה קרו לי שני מקרים דומים שבהם ברשימת החיפוש הופיע מחיר מסויים למשלוח, וכאשר נכנסתי למוצר כדי לקנות אותו הופיע מחיר גבוה יותר!
במקרה הראשון הבחנתי בכך רק לאחר שבצעתי את הרכישה.
חשוב לציין שבזמן החיפוש הייתי כבר בתוך החשבון שלי, שם מוגדר משלוח לישראל.
בגלל הבלאגן הכרוך בביטול או שינוי מחיר משלוח(ראו שרשור זה...) החלטתי לספוג את ההפרש.

נכתב ב - 03/07/2013 12:02:45
תאריך הצטרפות
24/10/2012
נושאים
59
תגובות
530
קיבלתי הרגע תגובה מהמוכר בלשון קצרה ותמציתית : OK DONE 
הוא פתח קייס לביטול, אני אישרתי ו..זהו זה נגמר.

ככה פשוט- ככה מקומם. 

רונן, הנה הקישור למכירה. כמובן שכשאתה קונה דמי המשלוח מופיעים בקטן ובפונט אפור עמום שנבלע ברקע הדף יחד עם הרבה מאד פרטים. 

אסף, אתה צודק. המשלוחים היקרים מגיעים בד"כ מארה"ב\ אנגליה. אתמול קיבלתי משלוח יחסית גדול. וניהלתי עם המוכר של החנות טרם הרכישה מו"מ של כמה ימים בנוגע לדמי המשלוח, לאיחוד חבילות ומשקלים וכו' אפילו דיסקסנו על נושא המיסוי. בסופה של קניה התייצבנו על מחיר הוגן לרווחת כולם, ואני גמלתי לו בכך שאני חוזר וקונה אצלו בקיצור: זו זירת מסחר לכל דבר ועניין, ולא צריך לקחת את הכיתוב השרירותי של דמי משלוח כתורה למשה מסיני. 


 

"יושב על האוכף רגל פה רגל שם..."
Loading...