נושא: טיפים לכל מי שמתקשה בעליות מתמשכות

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 26/06/2012 17:01:15
תאריך הצטרפות
04/12/2003
נושאים
244
תגובות
1095
פתח מעל 150 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
עליות מתמשכות
אתם מוזמנים להוסיף טיפים נוספים.

נכתב ב - 26/06/2012 17:08:04
תאריך הצטרפות
08/03/2006
נושאים
54
תגובות
570
מעל 5000 ק'מ בגרופי
אני תמיד מרגיש שישבן וגב מוטים דווקא טיפה קדימה בעליות

When you have to shoot, shoot! Don't talk אופניים זה גלגל החיים שמסובב אותנו...
נכתב ב - 26/06/2012 17:20:09
תאריך הצטרפות
04/12/2003
נושאים
244
תגובות
1095
פתח מעל 150 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
רצוי מאד לדווש בעליות כשהראש מעט מעבר לסתם.
להתחיל את העלייה המתמשכת עם הילוך נוח וכל עשר שניות להעלות הילוך
ולהישאר ב-E3  בלי להגביר את הקדנס ומבלי שהדופק יעלה.
ולמי שיכול רצוי לשבת בקידמת האוכף.

נכתב ב - 26/06/2012 17:39:12
תאריך הצטרפות
28/04/2012
נושאים
111
תגובות
832
חונך
אני בעליות מתחיל בעדינות
על מנת להסתגל לעליה ולמאמץ שיכול או עלול לבוא

תלוי כמובן גם בשיפוע העליה ואם זה כביש או שטח

ברכיבה לרוב אני מגוון בין עמידה על הפדלים וישיבה או ישיבה ועמידה

כמובן שישיבה ארוכה היא יותר קלה אבל רוצים להתקדם לפיכך יש להוסיף מעט עמידה כי היא נותנת טיפה יותר מנוף גבוה ואז עולים יותר בקלות

בנושא הילוכים- הכול תלויברוכב ובמה שהוא דורש מעצמו
מהירות
כוח
או בסתלבט ...
ממליץ להישאר לרוב במהירות קבועה על מנת להיות מרוכזים בעליה ובתוואי

כל יום ללא רכיבה הינו יום מבוזבז.
נכתב ב - 26/06/2012 17:40:34
תאריך הצטרפות
18/05/2006
נושאים
274
תגובות
4783
מעל 5000 ק'מ בגרופי
חונך
הטיפ הכי טוב שאני יכול להציע הוא.
לבחור עליות במגמת ירידה.laugh(או להתפלל, שתגיע כבר הירידה.)

כל אדם (אפילו בחורה) מתחייב בזאת אחרי שהוא קורא את השטויות שאני כותב לחייך ולא לקחת ברצינות שום מילה הנאמרת על ידי :)
נכתב ב - 26/06/2012 17:47:58
תאריך הצטרפות
28/10/2011
נושאים
84
תגובות
1487
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
1. לפדל בקצב קבוע
2. לקשור חוט בין האופניים שלך לאופניים של מי שרוכב לפניך בלי שהוא ירגיש wink

נכתב ב - 26/06/2012 17:51:47
תאריך הצטרפות
12/07/2010
נושאים
6
תגובות
32
אני רוכב כביש.
אצלינו הכל מישור. יש מישור שטוח ויש מישור משופע.
:-)

!Don't dream it! Be it
נכתב ב - 26/06/2012 18:02:46
תאריך הצטרפות
21/06/2005
נושאים
162
תגובות
806
פתח מעל 50 רכיבות
מעל 5000 ק'מ בגרופי
יש הבדל בין רכיבת עליות כחלק ממסלול אפיק לבין רכיבת עליות כחלק מרכיבות סופשבוע\רכיבות האימון, אם ברכיבות האימון  פרט לאינטרוולים אנחנו מתרגלים עליות בהילוכים קשים בעמידה ומשתדלים להלחם על כל מדרגה טכנית הרי שאין לכך מקום ברכיבת אפיק,
 
ברכיבה ארוכה צריך לשים את האגו בצד, זה לא הזמן להלחם, צריך להשתדל לעלות כמה שיותר עם הישבן על האוכף וכמעט לא להתנתק לעמידה ואם כן אז רק במטרים האחרונים לפני הפיק.

יש ללמוד למצוא את המקום החכם (pacing) שבו אנחנו לא עוברים את ה 75-85 אחוז דופק  ומצד שני לשמור את הקדנס על אפקטיביות של 80-90 סיבובים לדקה (כלומר כן יכולים לדבר ולשתות תוך כדי עם תחושה של כאב קל ברגלים), בהבדל מרכיבת כביש או ריצה שמירה על קצב קבוע  הוא לא דבר של מה בכך ברכיבת שטח ויש לתרגל זאת היטב.
 
 
כמו כן יש להקפיד על שפת גוף נכונה ברכיבה, במידה ועלית לעמידה, למרות שראית ביורוספורט הרי שרכיבה תוך נענוע כתפיים מצד לצד מבזבזת כ-10 אחוז מהאנרגיה ולכן צריך להשתדל ולנתק את תנועת הדיווש מהמותניים ומעלה, העכוז, ירכיים ורגליים עובדים ומתאמצים אך פלג הגוף העליון קרי כתפיים, גו, צוואר אמורים להיות רפויים, משוחררים ורגועים, לסובלים מהבעיה מומלץ תוך כדי רכיבה להתבונן על הסטם והצמיג הקדמי ולנסות לשמור על מרווח קבוע בניהם.
 
 
ולמי שבשבילו עליות הן סבל אז הדרך שלי להעביר אותה הוא להתעסק במספרים תוך כדי, לספור אנדרטות בדרומית, לספור משלטים בדיפנבייקר או לספור חביות במעלה העקרבים (מעל 600...).
 
לשים את מצג הגובה המצטבר במד הדופק ולמדוד אחוזים של עליה. הגובה המצטבר מקפץ בקפיצות של חמש וכייף גדול הוא למדוד כמה זמן לוקח לצבור עשר מטר גובה מצטבר ולספור כמה סיבובי רגלים נדרשים לשם כך.
כל המאמר פה

יש בשכונה שלנו אנשים שאין להם שום סיכוי לראות אותי מלפנים...
נכתב ב - 26/06/2012 18:23:58
תאריך הצטרפות
18/05/2006
נושאים
274
תגובות
4783
מעל 5000 ק'מ בגרופי
חונך
עזרא
צודק .אני לדוגמא, כשרכבתי איתך בעליות, ספרתי את מספר השניות שעדיין היית בטווח הראיה שלי. crying

כל אדם (אפילו בחורה) מתחייב בזאת אחרי שהוא קורא את השטויות שאני כותב לחייך ולא לקחת ברצינות שום מילה הנאמרת על ידי :)
נכתב ב - 26/06/2012 20:44:52
תאריך הצטרפות
05/11/2007
נושאים
87
תגובות
1229
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
חונך
לגבי מיקום הגוף בעליות:
אייבי גילת (כותב המאמר) הוא רוכב כביש. מהסוג שמעולם לא עלה על אופני שטח.
כל מה שהוא כותב רלוונטי לרוכבי כביש שלא צריכים להתמודד עם קשיי אחיזה והשיפועים המשתנים ברכיבת שטח.
לכן, כשהוא כותב שיש לקחת את הגוף אחורה הוא מתכוון לרכיבת כביש.
בשטח צריך, כמובן, לשמור שמרכז הכובד של האופניים ישאר במרכז ולשם כך צריך לקחת את הגוף קדימה.

סייקל-פרו - הכי שווה לרוכבי האופניים. http://cycle-pro.co.il
נכתב ב - 26/06/2012 20:53:16
תאריך הצטרפות
28/04/2012
נושאים
111
תגובות
832
חונך
אופיר רק לידיעה
אייבי גילת לאחרונה נוטה לפזול לשטח

אבל זה רק לידיעה .... וזה חם חם מהתנור

הכול בפייס...

כל יום ללא רכיבה הינו יום מבוזבז.
rax
נכתב ב - 26/06/2012 23:42:32
תאריך הצטרפות
14/02/2010
נושאים
34
תגובות
660
קבל טיפ של אלופים:

אתה מתחיל הכי חזק - ואז מגביר בהדרגה...cheeky

נכתב ב - 27/06/2012 00:44:06
תאריך הצטרפות
28/10/2008
נושאים
66
תגובות
364
אל תשען על הכידון, תן לגוף שלך להחזיק את עצמו. בתור תרגיל נסה לרגע להרים ידיים מהכידון מדי פעם וודא שתנוחת גופך לא השתנתה.

נכתב ב - 27/06/2012 07:23:48
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
כשאני  נכנס לעליה  אני חושב  על החוליות החלשות שלי 
לרוב  לב ריאה זו לא חוליה חלשה 
כל כמה דקות אני עושה סבב חשיבה  על כל חוליה חלשה  ומשפר את התנוחה  או הקצב 
בסבב הזה  עוברים כמעט על כל הדברים החשובים ברכיבה ואת חלקם כתבו

להלן סבב חשיבה  לדוגמה
חושב על הצוואר - מרפה  את הראש  ונותן לו לצנוח קלות ולעיתים מזיז קצת את הקסדה אחורה לשדה הראיה
וכך עובר לכתפיים  - מרפה .
לידיים  משפר אחיזה ושומר על זווית שורש כף יד נכונה
עובר לגב  שומר על קימור שמתאים לי ומרפה  וכך עובר מנקודה לנקודה
ובסוף הקליטים חושב על הקליטים והאיזון בין דחיפה למשיכה .

ככל שהריכוז גבוה יותר כך אני  שומר על סבב  החשיבה  הבא  והבא

המשימה להגיע לקצה העליה עם יכולת להמשיך עוד עליה כזו  בלי בעיות

באופניים גיליתי את המושג לשרוף את השרירים  = אסור אסור  = קדנס נכון
האמת חסר לי עליות  sad

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 27/06/2012 09:10:06
תאריך הצטרפות
04/12/2003
נושאים
244
תגובות
1095
פתח מעל 150 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
צביקה קצת מושגי יסוד על קצה המזלג לפני שממשיכים.

פעילות אירובית
פעילות אירובית היא פעילות הכוללת מאמץ גופני תת-מרבי המפעיל קבוצות שרירים גדולות לזמן ממושך. לעוסקים בספורט ולחובבנים קיים מגוון רחב של פעילויות אירוביות כגון: הליכה, ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה, סקי ועוד.

אירובי = אויר


פעילות אנאירובית
פעילות אנאירובית זאת פעילות לטווח קצר בעצמה גבוה, המשתמשת באנרגיה השמורה בשריר בצורה של גליקולן לביצוע הפעולה, ללא צריכת חמצן. פעילות אנאירובית תורמת לחיזוק מסת השריר, משפרת את מהירות התגובה של השריר ומסייעת בצפיפות העצם.

אנאירובי = בלי אויר


נכתב ב - 27/06/2012 09:12:41
תאריך הצטרפות
30/03/2011
נושאים
14
תגובות
93
כשאני נכנס לעליה:
1. המטרה להגיע לסוף העליה ולא ראשון (מנטרל את האגו)
2. קצב פידול ונשימות קבוע (קצב אחיד כמה שניתן )
3. פסכולוגיה בגרוש – מטרות קצרות בעליה ארוכה, כלומר עד לסלע הבא ונחים מגעים, וממשכים עד לסיבוב הבא, וכך הלאה עד הסוף מבלי לעצור

We are men of action, lies do not become us
נכתב ב - 27/06/2012 09:13:10
תאריך הצטרפות
10/05/2011
נושאים
5
תגובות
62
אהבתי את הפתיחה ,
תמיד טוב לקבל טיפים ממומחים בעלי ניסיון בשטח ובכביש,,
הדבר הטוב ביותר שאוכל להמליץ לכם הוא להביא רוכבת עם גוף ונוף, בעלת ניסיון בעליות ופשוט לחשוב שאם היא מגיעה למעלה אין דבר שיעצור אותכם מלהגיע גם...

נכתב ב - 27/06/2012 09:41:11
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
מעוז
 חבל לבלבל שירשור כזה יפה ומוגדר שבעצמך פתחת  עם  נושאים  נוספים .
הרי ברור שבעליה מתמשכת  מדובר בפעילות אירובית  בלבד
ויש להניח שכל מי שמתעניין בנושא כבר נמצא במצב כושר אירובי מעל הסביר !

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 27/06/2012 10:09:03
תאריך הצטרפות
10/09/2008
נושאים
38
תגובות
229
טיפ קטן שלי: בעליה קשה, להניח את האגודלים מעל הכידון, זה מבטל את המשיכה הלא רצונית בכידון בהילוכים קשים (למי שיוצאים לו ווילים קטנים או מאבד אחיזה בעליות)  ומבטל את ההשפעה של חלק הגוף העליון(מוריד הרבה בובינג מהמזלג).

חוץ מזה, לפדל עגול ומלא ולמשוך בקליטים , בהילוך קבוע ובלי פצצות כוח.

דרך אגב, ב-29 כבר לא ממש צריך לשבת על השפיץ של האוכף( לא שאני פוסל, כל אחד ומה שכיף לו), מרכז הכובד שונה ואין איבודי אחיזה כמעט.

אם זה לא שבור , אפשר לקום ולהמשיך
נכתב ב - 27/06/2012 10:15:45
תאריך הצטרפות
25/11/2006
נושאים
20
תגובות
11
מעל 5000 ק'מ בגרופי
ואם למרות הכל , זה לא די....אז אולי זה יעזור

מה עושים כאשר לפנינו טיפוס קשה???

מה "לא לעשות".
1. אל תוותרו בטרם אפילו ניסיתם, היו מוכנים .... העבירו מהלך לפני התחלת הטיפוס והחליטו שתגיעו לפסגה.    
    מהירות היא לא העיקר כאן, קחו את זמנכם, תדוושו בסיבובים קלים ותרכבו אל הפסגה.
2. אל תאחזו את הכידון בתפיסה רצחנית, הרפו את אחיזת הידיים, אנחנו צריכים למקד את כל האנרגיות ברגליים.
3. אל תעבירו משקל מצד אל צד בזמן הדיווש, אלא אם אתם חושבים עצמכם לזוכה הטור דה פרנס  .....זה ביזבוז אנרגיה.
4. אל תסתכלו אל הפסגה, זה מדכא,  הסתכלו 5-10 מטרים קדימה וחפשו את המסלול הטוב ביותר בין האבנים.
5. אל תביטו למטה אל הגלגל הקדמי, כך תאבדו שיווי משקל כשפוגעים באבן, מה שיגרום לעצירת מאמציכם להגיע למעלה.
 
מה "כן לעשות":
1.  שבו כשהגוף מוטה קדימה וכופפו פלג הגוף העליון למטה וקדימה יותר מאשר במצב של רכיבה רגילה, ככל שתוכלו.    
2.   מצאו את האיזון כך שהגלגל האחורי לא יחליק והגלגל הקדמי לא יתרומם .
3   זוזו קדימה לקצה המושב, אם העליה תלולה מאד והגלגל הקדמי עדיין מתרומם,... זה אמנם לא נוח, ואף לוקח זמן    
     להתרגל  לתנוחה, אבל אני משתמש בטכניקה זו כל הזמן וזה אכן עוזר לי לטפס במעלה העליות התלולות ביותר.
4. האמינו שאתם מסוגלים לעלות את ההר, תמיד תמצאו כי יש לכם אנרגיה להמשיך עוד קצת.
5. תרגלו טכניקת משיכה של הדוושות, אם אתם משתמשים בקליטים, זה הזמן. טכניקה זו תעניק עוד  20-30%
    אנרגית כוח לדוושות ותאפשר לסירוגין לשרירים מסוימים שלכם לנוח קצת תוך מאמץ של שרירים אחרים.
6. חובה לשמור על דיווש רציף, אם רוכבים באמצעות הפלטה הקטנה (1)- ה- "granny", ועם הפלטה הגדולה בקסטה
    האחורית (1)    ....ברגע שתפסיקו לדווש - האופניים יעצרו .... כי אין יותר מומנטום בתנועה של האופניים.
7. הרגיעו את המחצית העליונה של הגוף, פיתחו המרפקים החוצה (פותח את הריאות) התרכזו ברגליים.....וברגליים בלבד.
8. השתמשו ברוחב השביל,בשביל תלול במיוחד כדי לרכוב בזיג זג ..... זה "ימתן" (מעט) את השיפוע.
9. התרכזו בדיווש. יש למצוא את המהלך הקל ביותר כדי לאפשר מספר סיבובים של בין 65-85 לדקה מבלי לאבד חיכוך            
    ומבלי לאבד מומנטום. יש להתרכז בעלייה ארוכה ואיטית . שילטו על נשימה סדירה ..... אפילו כאשר הדופק מהיר.

לעולם ....אבל לעולם, אל תתאמצו יותר מדי. הקשיבו לגוף שלכם. אם צריך, יש לעצור, לנוח ואז להמשיך הלאה.       מיצאו את הנקודה הבאה בה אתם יכולים לעלות על האופניים בבטחה ולהמשיך בעלייה.

כאשר מגיעים לפסגה, לאחר מאמץ רב, יש לרדת מהאופניים ולהמשיך בהליכה רגלית, עד שהדופק חוזר לקצב סביר בטרם חזרה לרכיבה (או להמשיך לרכוב אבל בקצב שלא מעלה את דופק הלב).

My kingdom for a bike.....
נכתב ב - 27/06/2012 11:43:13
תאריך הצטרפות
13/02/2009
נושאים
31
תגובות
698
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 30000 ק'מ בגרופי
חונך
כולם צודקים.
1. ללגונה יש נקודת אור, לכן גם היא צודקת!!
2. הכי חשוב ... הילוכים!! לרכוב בהילוך שאינו דורש מאמץ יתר ומאפשר קצב נשימות שפוי.
3. נשימות... ללמוד לנשום נכון וליישר דופק.
4. עזרא הטיפים שלך מצויינים, אינני בטוח שמתאימים לתוואי עליות טכניות.
5. עזרא, תרכוב עם ביבי, יהיה לך מה להוסיף לפוסט...
6. ליהנות, זה נשמע הזוי, אבל אם תביטו בעלייה ותגידו לעצמכם שאתם מסוגלים... ההוכחה תהיה קלה יותר.
7. לרכוב הרבה עליות, עם הזמן הן מסתיימות מהר יותר והופכות לקלות.
8. לא לרכוב עליות בחברת ביבי, כי מהר מאוד אנו נשארים לבד וזה קצת מיאש לדעת שלפני גיל שישים ושתיים לא נגיע לכושר הזה   surprise

heart


כבד ואהוב את הזולת וחיה את היום כאילו אין מחר!!
נכתב ב - 27/06/2012 12:40:13
תאריך הצטרפות
18/05/2006
נושאים
274
תגובות
4783
מעל 5000 ק'מ בגרופי
חונך
לגונה צודקת לחלוטין!!!
  גם "הנוף" מדרבן ,ויותר הפדיחה, שבחורה מאכילה אותך אבק.indecision
רק חבל, שלאט לאט כל "הנוף" עובר לכביש.crying

כל אדם (אפילו בחורה) מתחייב בזאת אחרי שהוא קורא את השטויות שאני כותב לחייך ולא לקחת ברצינות שום מילה הנאמרת על ידי :)
נכתב ב - 27/06/2012 16:50:34
תאריך הצטרפות
04/12/2003
נושאים
244
תגובות
1095
פתח מעל 150 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
כל מילה בסלע מי שרוכב מלפנים לא יראה את הרוכבות מאחור.

מה זה אנאירובי אלקטי ? 

נכתב ב - 28/06/2012 10:10:20
תאריך הצטרפות
15/02/2006
נושאים
124
תגובות
544
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 30000 ק'מ בגרופי
מעניין שאף אחד עדיין לא הזכיר,את הדבר הכי מפורסם .
"חוק ניוטון בעליות"-הילוך הכי נמוך, במהירות הכי נמוכה שאתה יכול להשאר על האופניים. ואין לך גבול.

את זה לימר אותי כמובן נמרוד(ניוטון כמובן) באחת מהרכיבות הראשונות שלי,ותמיד מכיר לו טובה ומודה ומברך.

כמים פנים אל פנים כן לב האדם אל רעהו
נכתב ב - 28/06/2012 21:48:21
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
לפי התאור שלך  אתה רוכב עם ציידנית מלאה ארטיקים ומחלק
לחברה פיצוי על ההמתנה הממושכת  

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 29/06/2012 13:03:49
תאריך הצטרפות
04/12/2003
נושאים
244
תגובות
1095
פתח מעל 150 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
ברקאי , אתה בר מזל שזיכית לרכב עם ניוטון , ועוד יותר שהטיפים שלו עובדים
עליך.
אני לא רוצה לחשוב מה יקרה אם תרכב עם איינשטיין או לאונרדו .

מושגי יסוד בפזיולוגיה של המאמץ.

נכתב ב - 29/06/2012 13:29:50
תאריך הצטרפות
15/02/2006
נושאים
124
תגובות
544
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 30000 ק'מ בגרופי
אם תשימו לב לתמונה שהעליתי.
גילה, הגדולה בעליות. אחריה , ניוטון, על דעת כולם מהגדולים. ואני מטר מאחריו. נוווווו.

כמים פנים אל פנים כן לב האדם אל רעהו
נכתב ב - 29/06/2012 13:38:03
נכתב ב - 30/06/2012 13:15:21
תאריך הצטרפות
17/02/2011
נושאים
0
תגובות
41
גם אני רכבתי עם ניוטון (נמרוד)
והגענו למסקנה אחרת מריך לשים הילוך קשה ולפדל מהר ,ככה העליה נגמרת מהר ולפעמים אפילו מרגישה כמו ירידה!

נכתב ב - 30/06/2012 14:10:22
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
ניוטון אדם חכם 
לבעיה אחת היו לו כמה תשובות
כל תשובה מתאימה אישית לשואל
מה שמוכיח שוב ושוב שהכל יחסי

אז מישהו אמר עליה קשה 
כאילו כמה קשה  ?
כמו ביצה קשה ?
אבל פיתרונות יש 
לאחד הילוך איטי ולשני הילוך מהיר
ולהפתעתי שניהם מגיעים יחד  הביתה
כי אחד לוקח את השני  טרמפ במכונית

הכל מדעי

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 30/06/2012 14:28:05
תאריך הצטרפות
04/12/2003
נושאים
244
תגובות
1095
פתח מעל 150 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
אני ממש לא בטוח שמי מהקוראים הבין את הטיפ.
"הטיפוס הארוך מתחיל בהילוך נוח להרגיל את הגוף , ולאט כל 10 שניות מעלים הילוך בלי להגביר קדנס ובלי להעלות את הדופק .
רק כך ניתן  לסיים עליות ארוכות בלי לחזור מותשים ומתוסכלים.
כך לא מגיעים  לסף האנאירובי .

נסו ובהצלחה.

נכתב ב - 07/07/2012 20:53:48
תאריך הצטרפות
22/02/2012
נושאים
1
תגובות
10
קראתי באחד מירחוני אופניים על קבוצה שרכבה באקוודור במגת ירידה מגובה 3500 מ' עדל גובה 4000 מ', מישהו יכול להסביר לי את זה?

נכתב ב - 07/07/2012 21:51:13
תאריך הצטרפות
06/09/2008
נושאים
89
תגובות
449
א. אם אתה רוצה, תעלה! זה חוק ברזל/פלדה ETC !!!

ב. "עושים עליה" לצורך עליה. זה אומר: פעם ראשונה, עולים לצורך "כיבוש"
במיוחד לרוכבים מתחילים, כדי לקבל ביטחון שהכל אפשרי.
 לפיכך עולים בהילוכים הכי קלים שמתאימים ספציפית לרוכב המסויים.
בפעמים הבאות, זה כבר יזרום סבבה, והמהירות תעלה וכו' לפי דרגת המזוכיזם האישית.

ג. לא לשכוח להנות מהרכיבה.........!

פתאום, כביש, זה לא רק אספלט!
נכתב ב - 08/07/2012 09:17:36
תאריך הצטרפות
10/05/2011
נושאים
5
תגובות
62
הי חברים,
אתמול ניסיתי את כל חוקי העליות ,האמת זה כבר היה סוף הטיול ונגמרתי חוץ מזה שהייתי תחת השפעת "שפעת" כן באמצע הקיץ  היה חם ,השמש היכתה בי אבל כל הזמן זכרתי מה שאייבי הגדול לימד אותי ..רק הרגליים מדוושות וכשהרגשתי שאין לי לב ורק דופק אכן עשיתי הפסקה לאור העובדה שאני שומעת על מקרים של צעירים וחזקים שלוקים בליבם..זה קצת מלחיץ לראות יותר מידי חדשות בפייס..כשחזרתי להרגיש את הלב ,חזרתי לרכיבה חזקה יותר ,אל תדאגו לא עצרתי להסתכל על הנוף כי לא היה :( מה ???גם לנשים מותר!