נושא: פרופדל של פוקס מתי להעביר ל ON

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 05/04/2011 17:26:41
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי

מתוך האתר של פוקס על ה  FOX  FLOAT RP23 

החידוש של 2010 הוא ה BOSTVALVE:
מאפשר קשיחות מתחילת הפידול לשיפור הפרו פדל

פעיל בסוף הפידול לצורך המשך התנועה המעגלית

מתוך מה שכתוב על FLOAT RPL
FLOAT RPL מאפשר מעבר מהיר ופשוט מבולם המוכן לספיגת זעזועים לבולם פרו פדל לטיפוסים טכניים
ישנם שלושה מצבים אפשריים: פתוח, בינוני וסגור
ניתן לכוון בקלות את לחץ האוויר בבולם
את מהירות ההחזר ניתן לכוון בקלות באמצעות החוגה מאחורי מנוף ההפעלה של הפרו פדל


נאמר לי שלשיפור יעילות הדיווש מעבירים את ידית הפרו פדאל לON
ז"א נועד לרכיבה רגילה ללא אלמנטים טכניים 

לפי הקטע המודגש בירוק נראה לי שיש סתירה בהוראות השימוש
עניין הפידול העגול והקשיחות מתחילת הפידול נראה די מעורפל 

אשמח אם מישהו שכבר חפר בעניין ישפוך אור על הסוגיות סביב הפרופדל
ואיך טכנית מתבצע הדבר


"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 05/04/2011 18:39:49
תאריך הצטרפות
25/11/2006
נושאים
199
תגובות
2634
מעל 20000 ק'מ בגרופי
אתה רואה מה קרה לך?! בהתחלה רכבת על ברזלית אבל רכבת והנה קרה מה שקרה , השתדרגת והתחלת לחפש הקלות מ/ברכיבה בהצלחה :-)

מי ש תוהה wondering טועה wrong ו תועה lost ט.ל.ח
נכתב ב - 05/04/2011 21:06:41
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
צביקה,

כאשר תעלה לחרמון תעביר ל-ON , בירידה תעביר ל- OFF.

בנתיים תהנה מהאופניים הנהדרות שלך כאשר הידית במצב OFF .

לחופש נולד
נכתב ב - 06/04/2011 21:33:12
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
אתם מדברים בחידות ואני בקושי יודע לקרא  

לאחר 160 ק"מ אני מתחיל לחוש את המערכת ואת הדקויות
כיוונתי לדרגה 3 את הפרופדל , בשביל להרגיש את ההבדלים 
ואני רוכב כמעט כל הזמן עם הפרופדל כי אני רגיש למחלת ים 
ורק בקטעים טכניים שצפויה פעולת בולמים משמעותית אני מבטל אותו 
בכדי למצות את כל יכולת הבולם

עכשיו נשאר לקבל הסבר איך זה עובד טכנית 
ומה פירוש ההסברים המפולפלים של סינגל טרק

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 06/04/2011 22:14:57
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
להרגשתי מדובר בסה"כ בריסון / הקשחה של פעולת הבולם סוג שלמשחק עם תא האויר, לא מאמין בתכונות החכמות שהיצרן מייחס לPP
על איזו רמת סאג אתה נמצא?

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 08/04/2011 21:31:38
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
כמה סאג ??? יש לי מדיד
ראה סירטון 
http://www.youtube.com/watch?v=VGuR7JMQvV8&feature=player_embedded#at=19 

לי זה נראה כאילו בהפעלת הפרופדל הריבאונד פועל גם לכיוון השני כאשר יש 3 דרגות ריסון 
[לעומת הריבאונד שיש בורג עם יותר אפשרויות כיוון]
זה לא גורם להקשחת הבולם אלא להקטנת מהירות ההתכנסות פנימה 

אני ממתין למישהו מוסמך שיאשר את זה אנסה ליצור קשר עם סינגל טרק 
שיכנס לשירשור ויסביר לנו את זה

נמצא עוד ווידאו של צילום הבולם בשני המצבים כשרואים גם את קצב הפידול
לדעתי במצב אין פרופדל הבולם פחות מושפע ממקצב הפידול 
אם כי  תנועת הבולם יותר צנועה בפרופדל לאורך כל הרכיבה 

http://www.youtube.com/watch?v=IcXWkaxfH5U&feature=related

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 09/04/2011 10:40:04
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
תעשה נסיון, שים את הבולם במצב פתוח, נפח עוד 50-70 % לחץ אויר.
 לדעתי תרגיש בדיוק כמו במצב PP.
מה זה המדיד הזה, טרק מעריכה את לקוחותיה כמאותגרי סרגלים?

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 09/04/2011 15:35:06
תאריך הצטרפות
03/11/2005
נושאים
46
תגובות
345
מעל 25000 ק'מ בגרופי
דבר עם החברה מפוקס  בבית אורן והם יסבירו לך הכל
בשיחה איתם הם הסבירו לי שניתן להקשיח את הבולם במצב סגור שממש לא יזוז 
על ידי החלפת קפיץ פנימי ובעלות סבירה.

לרכב לגוף ולנשמה
נכתב ב - 09/04/2011 18:17:45
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
לבולמי הRP של FOX אין קפיץ שניתן להחליף, הקפיץ הינו בוכנת אויר, ניתן להקשיח את הפרופדל ע"י כיוון פנימי, או להקשיח את הבולם ע"י לחץ אויר גבוה.

חתך של RP23 ,למעלה משמאל

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 10/04/2011 11:56:09
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
בשן כנראה התכוון להחלפת קפיץ פיקוד  פנימי  ולא להחליף את הקפיץ  הראשי כמו בוונילה 

אתה מדבר כל הזמן על תוספת אוויר  , אני לא מעוניין  להקשיח את הבולם 

הדיבור הוא על ריסון  לצורך הקטנת בובינג  שזה משהו אחר  

בינתיים מיום ליום אני מרגיש יותר  את הריסון בפרופדל  
המעבר מאפניים סגפניות  לאופניים יותר  גמישות  קצת בילבל אותי בהתחלה 

 אולי אוסיף עוד טיפה לחץ  לסאג  25%

קיוותי שמישהו  יסביר מה שקורה בתוך הבולם 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 10/04/2011 12:25:20
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
צביקה,
כנראה שלא הסברתי את עצמי טוב, הכוונה בתוספת לחץ הייתה כמענה לתהייה שלך לגבי הPP התשובה שלי היא שהPP מרגיש לי כאילו הוספתי עוד לחץ אויר ולא כ מערכת מתוחכמת שמבחינה האם הוקטור מגיע מהקרקע או מהפדלים.
אם אתה מחפש הסבר ממצה ולא ספקולטיבי פנה אל אסף הידע שלו מרשים.

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 10/04/2011 14:19:54
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
צביקה

מסכים עם אדי, זו ההרגשה בהפעלת פרופדל. בפועל לדעתי זה עובד על חריר השמן, בדומה לכפתור compression בבולם הקדמי, המילה פרופדל, מילה מעולם השווק

לחופש נולד