נושא: גמל אדום רכיבת מחאה

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 27/02/2010 23:31:23
תאריך הצטרפות
30/05/2006
נושאים
35
תגובות
425
מעל 10000 ק'מ בגרופי
חברים, 
" בגמל אדום - לא נידום " 
נוכח מעללי הרט"ג
ניפתח טיול מחאה ב 2/4 . הכוונה להגיע ל 100 
רוכבים לפחות . נא הרשמו  כי מי שמגיע משפיע .  

אפשר לחיות , רק שיתנו .
נכתב ב - 27/02/2010 23:49:05
תאריך הצטרפות
04/12/2008
נושאים
227
תגובות
5840
פתח מעל 600 רכיבות
מעל 35000 ק'מ בגרופי
מצד אחד זה הזוי מכדי להיות אמיתי.

מצד שני להיות באותו צד של אחיותנו השומרות במחסומי ווטש עושה לי חלחלה בכל הגוף.

מצד שלישי יש כאן איזה עניין לא סגור בין גמל לפרה..

אז אני בא. בשביל הרכיבה.

ונראה גם מה הסיפור של הגמל הזה..

החיים יפים, הכל לטובה והרשות נתונה
נכתב ב - 28/02/2010 10:31:40
תאריך הצטרפות
10/10/2006
נושאים
29
תגובות
497
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 15000 ק'מ בגרופי
ההרשמה בעיצומה - מהרו והבטיחו את השתתפותכם כאן

קשה באימונים...קשה באימונים !
נכתב ב - 28/02/2010 12:02:15
תאריך הצטרפות
19/06/2006
נושאים
83
תגובות
2379
פתח מעל 50 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
כשהמפקח על הביטוח החליט להעלות את הפרמיות של פוליסות ביטוח החובה לאופנוענים - קמה התארגנות והתנגדות עממית,  בהובלת מועדון האופנועים. 
במשך מספר חודשים, אחת לשבועיים נחסמו צירים ראשיים בגוש דן ובמקומות נוספים.
מאבק האופנוענים זכה לאהדה ולהערכה ציבורית נרחבת, נרתמו לעזרתו לא מעט חברי כנסת, בכללם מספר חברים בוועדת הכספים.
המפקח על הביטוח, רגולטור בעל סמכויות וכח אכיפה נמוך משל הרט"ג, עמד בלחצים והמאבק לא נשא פרי.

חלופה למאבק העממי נמצאה בדמות התפקדות מסיבית של אופנוענים לליכוד וזאת ללא כל קשר לדעותיהם הפוליטיות של האנשים. 
התקווה היא, כי לחץ ציבורי אפקטיבי (אלקטורלי), על קובעי מדיניות ומקבלי ההחלטות - ישא בסופו של דבר פרי.

ומדוע הבאתי כאן את אלה הדברים?
כי אני פשוט מופתע לראות כל כך הרבה אנשים חכמים, כאלו שאני מכיר אישית ואף מעריך, מתנהגים כעדת ילדי צופים משולהבים.

רבותי,
מניעיו של אוהד הפקח אינם מעניינים, העובדה הבסיסית והקובעת היא, כי מבחינה חוקית, אסור לרכב במסלול המכונה גמל אדום. 
תתארגנו, תגיעו לנקודת היציאה בהמוניכם וארבעה פקחים יפיצו אתכם לכל רוח כאילו אתם חבורת עכברים.
עצתי: ארגנו את הרכיבה בירושלים, ביום חול רגיל, בקרו במתחם הכנסת ומשרדי הממשלה, בחזית משרדי הרט"ג. ואז,  אולי תגרמו לאיזושהי תהודה ציבורית. ( אשמח להגיע גם אני).
הדבר ידרוש מחלקכם הקרבה של יום חופש או הפסד יום עבודה - ואם לכך אינכם מוכנים, חבל על זמנכם ועל המילים שאתם מבזבזים.

כרגע, אתם סתם חבורה של בכיינים וצווחנים, אשר מעוררת גיחוך וסיפוק בליבם של הפקחים.

לזרום עם כולם, אבל לבד ובקצב שלי .
נכתב ב - 28/02/2010 12:10:29
תאריך הצטרפות
17/11/2004
נושאים
474
תגובות
2465
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
נחיה ונראה.
רכיבה בתואי גמל אדום במדבר יהודה היא בלב הקונצנזוס.
יש תמיד סיכון בדוח, וכפי שאתה יודע יש סיכון מול סיכוי בזימון למשפט.
לחלוטין לא משוכנע שהפקחים "יפיצו אותנו", אם כי יתכן וחלקנו או כולנו נחטוף דוח.

הדרך הקצרה ביותר בין שתי נקודות היא קו ישר
נכתב ב - 28/02/2010 12:24:55
תאריך הצטרפות
01/12/2008
נושאים
132
תגובות
2567

ואז יהיה נחמד לראות את "כולנו" מבקשים להישפט במקום לשלם קנס
מת לראות את זה בשידור חי !


מאוד נחמד להיות חשוב אך יותר חשוב להיות נחמד ! ההנאה הגדולה ביותר של אדם חכם היא, להראות שהוא טמבל מול טמבל שמנסה להראות חכם.
נכתב ב - 28/02/2010 12:35:04
תאריך הצטרפות
19/06/2006
נושאים
83
תגובות
2379
פתח מעל 50 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
ניר, 
השאלה היא, כמה מיכם אכן יקחו את הסיכון ויהיו מוכנים לשלם את המחיר.
ואת זה אומר אחד שנמצא בדיוק במקום אליו אתה משתוקק להגיע.

טל,
הפתעת אותי, עד לרגע זה הנחתי כי (לב) הקונצזוס שלנו הרבה יותר "קיצוני".

לזרום עם כולם, אבל לבד ובקצב שלי .
נכתב ב - 28/02/2010 12:42:04
תאריך הצטרפות
17/11/2004
נושאים
474
תגובות
2465
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
בודאי נכון לגבי. אלא שכדי להגיע למכנה משותף רחב אני מוכן להתפשר.
גם אם מדובר על רכיבה במסלול שכבר רכבתי בו בעבר...

הדרך הקצרה ביותר בין שתי נקודות היא קו ישר
נכתב ב - 28/02/2010 21:34:43
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
טרמפ כבר יש לי אז אני מגיע אם ימצא מימון לקנס
וגם לאזיקים מצופים בקטיפה
מה לעשות אני מפחד מהם

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 28/02/2010 22:21:19
תאריך הצטרפות
30/05/2006
נושאים
35
תגובות
425
מעל 10000 ק'מ בגרופי
כל מחאה מתחילה ממקום כל שהוא . הנק' הזו היא
נקודה טובה להתחלה . לא ניפסול שום צעד ווהצעה 
של רכיבה לאיזור הכנסת היא רעיון לא רע בכלל להמשך
הדרך .

אפשר לחיות , רק שיתנו .
נכתב ב - 28/02/2010 22:59:17
תאריך הצטרפות
29/07/2006
נושאים
165
תגובות
1334
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 15000 ק'מ בגרופי
אני חושב שמחאת רכיבה או רכיבת מחאה אין לה מקום במסלול אסור (לטעמם, אך זה בינתיים המצב).

לא ניתן לשנות מצב באמצעות עבריינות מובהקת. מה גם שלדעתי אתם מסכנים את הפלטפורמה בה אתם פועלים, בהעלאת טיול לא חוקי בעליל, מכוון ומסית.

מחאה? 
רק בכנסת, או מול משרדי רט"ג או מול משרדי השר לאיכות הסביבה (אחראי על רט"ג).

לובינג - כן.
תביעה יצוגית - כן.
מחאה אזרחית - כן.
עברה על החוק במודע, עם קהל רוכבים - ממש לא.

(אישית, עד שישתנו התנאים המקפחים והמטופשים - 
אמשיך לרכב היכן שבא לי, רק לא אציין לאן...)

אם תרכב תמיד איך שתמיד רכבת - תיפול תמיד איך שתמיד נפלת. כלל 1: אם אינך יודע היכן אתה - לעולם לא תוכל להגיע לאיבוד. כלל 2: איבוד נמצא תמיד בכיוון הנגדי למגמת הרכיבה שלך. כלל 3: אם רוכבים - לעולם לא הולכים לאיבוד... Www.1on1marketing.biz
נכתב ב - 01/03/2010 09:01:33
תאריך הצטרפות
10/08/2008
נושאים
239
תגובות
1473
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 15000 ק'מ בגרופי
ערן
דעתי קרובה יותר לשלך מאשר לדעת המארגנים.
אבל זוהי השעה להתייצב גם אם אתה בדעת מיעוט.

אם לא נדע לקבל את רוח הכלל ואת דעת הרוב נסתום את הגולל על רעיון "הכוח של רוכבי האופניים כחבורה מגובשת". נהיה אספסוף חסר עמוד שידרה.
תמיד יהיה מישהו שחושב אחרת. 
לאירוע הזה מצווה להגיע לא רק מי שמאמין שזו הדרך. אלא מי שמאמין שלרוכבי השטח בישראל יש זכות להגיד משהו כקבוצה ושלא דרך האיגוד.

ומי שפתאום מרגיש שבגמל הוא עובר על החוק, שיתייצב ושיעשה אחרי הפתיחה מסלול דרך המנחת ולא את הגמל.

http://aldudi2.wordpress.com/
נכתב ב - 01/03/2010 09:17:04
תאריך הצטרפות
16/05/2004
נושאים
225
תגובות
1564
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 30000 ק'מ בגרופי
איפה כל התותחים של רוכבי הכביש מה הם לא רוכבים בשטח בחורף, או שהם רק שמים גלריות, רבותי זה הזמן של כולם לבוא  ולומר ולהביע את דעתו ברכיבת מחאה ,זה רק יוסיף לנו כבוד ,הטיולים לא יברחו לאף אחד.

אופניים כדרך חיים
נכתב ב - 01/03/2010 09:20:08
תאריך הצטרפות
19/06/2006
נושאים
83
תגובות
2379
פתח מעל 50 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
דודי,

רעיון הרכיבה כפי שהוא מוצג כרגע הינו מכניזם ידוע ובדוק לשילהוב של אספסוף.
האם לאספסוף יש חוט שידרה? זאת  נלמד לאחר שיעמוד מול פקחי הרט"ג.

ולבקשתו של גיא בשירשור השכן אוסיף ואומר כי רכבתי את גמל אדום, רכבתי בשבילים נוספים אשר על פי החוק היבש עדיין אסורים .
יחד עם זאת :
לא אעלה בדעתי לבצע רכיבת מחאה, אשר מתפקידה לייצר הד ולזכות באהדה, כאשר אני צופה את כשלונה מלכתחילה.


לזרום עם כולם, אבל לבד ובקצב שלי .
נכתב ב - 01/03/2010 10:39:07
תאריך הצטרפות
23/10/2005
נושאים
34
תגובות
448
מעל 5000 ק'מ בגרופי
מצטער להוציא את הרוח מהמפרשים אבל רכיבת המחאה המוצעת נדונה לכשלון מהסיבות הבאות:
1. בשעת ה"ש" יגיעו עשרות בודדות של רוכבים אם בכלל.
2. מארגני הפעילות הבלתי חוקית הזו יזכו להגיע לחקירה במשטרת ערד עוד בטרם תחילת הרכיבה ולא אתפלא אם יזומנו מספר ימים לפני הרכיבה, ככה זה שכורזים בראש חוצות " אני הולך להשתין מהמקפצה...."

הערה כללית, את מרבית הציבור מעניינת אכיפת איסור הרכיבה בגמל אדום כמו שאותי מעניין מצב החסה....  היות שכך לא יהיה שום הישג לרכיבת המחאה שלצערי תזיק למאבק.

מה כן צריך לעשות?
רכיבת מחאה חוקית, מתואמת ובאישור, כזו שתיצור קצת פקקי תנועה, כך המאבק יזכה לחשיפה מעבר לקומץ כן, כן, כמות האנשים שזה מעניין אותם ויסכימו לתרום מזמנם למאבק עדיין בגדר קומץ.

בהצלחה,

"אי אפשר להגיע לפסגה אמיתית בלי להתאמץ"
נכתב ב - 01/03/2010 11:09:30
תאריך הצטרפות
05/11/2007
נושאים
87
תגובות
1229
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
חונך

יש אלטרנטיבה חוקית:

פתחתי רכיבת מחאה נוספת. הכוונה ליצור מסה קריטית בכביש על מנת להדגיש כי אנחנו לא מכוניות.

הרכיבה תצא ממבואות ירושלים (תחנה מרכזית) למשרדי רט"ג ומשם לכנסת.

נוכחותכם חיונית.


סייקל-פרו - הכי שווה לרוכבי האופניים. http://cycle-pro.co.il
נכתב ב - 01/03/2010 11:12:46
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
49
תגובות
709

יש נושאים שהציבור חייב להלחם עליהם!!
להלחם, כלומר להפגין, למחות... נגד הרשויות.

אם מחר המשטרה תתחיל לאכוף את החוק האוסר רכיבה על מדרכה, תארוב לילדים ביציאה מבית הספר בדרכם הביתה, תחלק להם דו"חות ותעכב את חלקם שעות לתשאול במשטרה אני בטוח (ומצדיק) שציבור גדול היה יוצא בצעדי מחאה, בין היתר רכיבת מחאה (בלתי חוקית) על המדרכות מבית הספר לעיריה.

למחאה כזאת יצטרפו בוודאי לא רק אותם הורים מאותו ב"ס אלא ציבור רחב בהרבה.

מספיק עם הגישה הגלותית!


מכשירי ניווט, מפות ותוכנות בליגה אחרת www.TwoNav.co.il ... !חדש! מפות שבילנט מעודכנות 10-2016, תצ"א ברזולוציה גבוהה לתכנון במחשב ביתי וגם לניווט בשטח ... פתרונות ניווט לכל מערכות ההפעלה - אנדרואיד, חלונות, אייפון, פוקט, מקינטוש
נכתב ב - 01/03/2010 11:18:31
תאריך הצטרפות
23/11/2004
נושאים
33
תגובות
865
מעל 10000 ק'מ בגרופי
אופיר
מה האפקט של רכיבת מחאה ביום שבת בירושלים?????

נכתב ב - 01/03/2010 11:20:47
תאריך הצטרפות
05/11/2007
נושאים
87
תגובות
1229
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
חונך

יש בזה משהו (אופס).

אני אעביר זאת ליום שישי ואני מקווה שטל יסלח לי שזה נופל על רכיבת המחאה שלו.


סייקל-פרו - הכי שווה לרוכבי האופניים. http://cycle-pro.co.il
נכתב ב - 01/03/2010 11:26:46
תאריך הצטרפות
29/07/2006
נושאים
165
תגובות
1334
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 15000 ק'מ בגרופי
גם לא יעזור.
בפסח כל מוסדות הממשלה בחופשה מרוכזת...

אם תרכב תמיד איך שתמיד רכבת - תיפול תמיד איך שתמיד נפלת. כלל 1: אם אינך יודע היכן אתה - לעולם לא תוכל להגיע לאיבוד. כלל 2: איבוד נמצא תמיד בכיוון הנגדי למגמת הרכיבה שלך. כלל 3: אם רוכבים - לעולם לא הולכים לאיבוד... Www.1on1marketing.biz
נכתב ב - 01/03/2010 11:31:16
תאריך הצטרפות
05/11/2007
נושאים
87
תגובות
1229
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
חונך
הרכיבה נדחתה לאחרי פסח ליום 9.4.2010 זהו, אין יותר תירוצים. יאללה - להירשם.

סייקל-פרו - הכי שווה לרוכבי האופניים. http://cycle-pro.co.il
נכתב ב - 01/03/2010 11:36:47
תאריך הצטרפות
29/07/2006
נושאים
165
תגובות
1334
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 15000 ק'מ בגרופי
גיא,

אתה יודע שאני מהצד הנכון. 
ובכל זאת - מדובר ברכיבת מחאה טפשית, שלא תצליח וגם אסור להציע אותה, מכל אותן סיבות מגוונות שכבר צויינו.

וההבדלים הרבים בין חוקי הרט"ג, לחוק המדרכות לו היה, 
הינם שזה האחרון מדבר על "גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה" ונוגע בכולם, ואילו כאן, הציבור הינו בסה"כ כ-300 רוכבים, ללא קול ולובי... 
הינם שזה האחרון היה נעצר עוד בכנסת, ואילו זה כבר נקבע מזמן ושרד שנים...
הינם שזה האחרון היה מצריך משאבים רבים, ואילו זה קל מאוד לביצוע ומשתלם...  
הינם שזה האחרון היה מציע ראציונאליזציה, אלטרנטיבה וכן קמפיין סברה וגם יידוע ברור מראש ובשטח, ואילו זה נעשה בתחום האפור, בעמימות, ללא הסבר או הגיון, ללא שילוט ומיפוי מדויקים אם בכלל...
הינם ש...

בקיצור,
אין מה להשוות.

אם היה חוק נגד מדרכות - הייתי מגיע. אולי.


(ועוד דבר - איני מכיר ולו חבר אחד שלי, הרוכב על אופנוע או קטנוע, שנטל חלק מהפגנות הרוכבים בזמנו, כפי שציין יאיר. 
גם אני לא השתתפתי מאלף סיבות (ותירוצים). 
לא מאמין שיגיעו אפילו 50 רוכבים לאירוע כזה בשטח. גם לא במשרדי הממשל).

מעדיף שהעניין יטופל בדרכים יעילות יותר (כמו מרבית החוקים, למי שלא יודע: לובי, לובי ועוד לובי. ישיר, לא מההמון - שאף אחד לא באמת סופר אותו). 

ובינתיים, ארכב לי להנאתי עם חבריי. בשקט.
גם אתה, מן הסתם.

אם תרכב תמיד איך שתמיד רכבת - תיפול תמיד איך שתמיד נפלת. כלל 1: אם אינך יודע היכן אתה - לעולם לא תוכל להגיע לאיבוד. כלל 2: איבוד נמצא תמיד בכיוון הנגדי למגמת הרכיבה שלך. כלל 3: אם רוכבים - לעולם לא הולכים לאיבוד... Www.1on1marketing.biz
נכתב ב - 01/03/2010 12:15:48
תאריך הצטרפות
10/08/2008
נושאים
239
תגובות
1473
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 15000 ק'מ בגרופי
יאיר
אני ממש מסכים איתך.
אבל אני לא מוכן להמשיך להיות מפוצל.
יש פה קריאה לדגל עם קונצנזוס אז אני בא.
אם לא ניתן לרוב לקבוע אין לנו עתיד כגוף עם השפעה.

http://aldudi2.wordpress.com/
נכתב ב - 01/03/2010 13:45:19
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
49
תגובות
709
ערן,

די, חלאס להרפות את אלו שפועלים למענך.
איך היית מרגיש אם היית קורא לציבור לבוא לפעילות שאתה מארגן, עם תגובות "אין טעם לבוא כי זה במילא לא יעזור"

כל פעילות עוזרת, מה יותר ומה פחות.

נושא המדרכות מאד דומה למקרה הזה, כי אין שום חוק שאוסר רכיבה בשמורות. מה שיש זו תקנה שמגדירה אופניים ככלי רכב. ולכלי רכב כידוע אסור לנסוע בשבילים של הולכי רגל.

מכשירי ניווט, מפות ותוכנות בליגה אחרת www.TwoNav.co.il ... !חדש! מפות שבילנט מעודכנות 10-2016, תצ"א ברזולוציה גבוהה לתכנון במחשב ביתי וגם לניווט בשטח ... פתרונות ניווט לכל מערכות ההפעלה - אנדרואיד, חלונות, אייפון, פוקט, מקינטוש
נכתב ב - 01/03/2010 22:47:58
תאריך הצטרפות
29/07/2006
נושאים
165
תגובות
1334
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 15000 ק'מ בגרופי
איש יקר,

כמי שהינו אחד ממובילי המחאה ומהמוחים בשטח, ברגליים ובפדלים, לא ניתן לזהות בי "מרפה ידיים".
זכותי לדעתי.

שנית, הלא אין הבעיה רק בהגדרת אופניים ככלי תחבורה - שהרי זה נכון רק לרכיבות בסינגלים מסומ"שים.
הבעיה גדולה ועמוקה יותר.
הרי חלקנו רוכבים גם בשבילים שכלל אינם מסומנים. כל נאקב בשמורה - הינו אסור לרכיבה (כמו גם להליכה ולנסיעה).
כך שהבעיה הינה בתפיסת הרכיבה כ"לא-ירוקה" ותפישת הרוכבים כעויינים לטבע.

צריך להתיר הכל, מלבד מה שאסור - וזו כבר הגדרה שתלויה בשינוי חוק שמורות הטבע. וזה לא בר השגה ברכיבת מחאה...

וכל מחאה כזו - שסופה יהיה גטו של שמורות מותרות; שילוט וחוסר עמימות - לא נחשב לדידי כ"פעולה למעני". להיפך. זה נוגד את האינטרסים שלי.

שישאר החוק עמום, שישארו האכיפות בשוליים, שהשמורות ישארו לא שילוט, שהמדבר ישאר נקי מאלפי רוכבים שיהרסו אותו בהכרח.

פעם חשבתי אחרת.
היום אני מאמין שללא לובי ישיר בכנסת - המטרות שישוגו אינן בהכרח מטרות טובות שמקדמות אותי.

אם תרכב תמיד איך שתמיד רכבת - תיפול תמיד איך שתמיד נפלת. כלל 1: אם אינך יודע היכן אתה - לעולם לא תוכל להגיע לאיבוד. כלל 2: איבוד נמצא תמיד בכיוון הנגדי למגמת הרכיבה שלך. כלל 3: אם רוכבים - לעולם לא הולכים לאיבוד... Www.1on1marketing.biz
נכתב ב - 01/03/2010 23:08:57
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
49
תגובות
709
ערן,

בכל נושא ובכל דיון יש מגוון דעות.
גם אני לא משוכנע שהטיול לגמל האדום זו הדרך הנכונה.
גם דודי לא משוכנע בכך.

אבל נכון במקרה זה להצטרף לעגלה.

זו גם הזדמנות טובה להנות, להפגש, להחליף דעות :-)

מכשירי ניווט, מפות ותוכנות בליגה אחרת www.TwoNav.co.il ... !חדש! מפות שבילנט מעודכנות 10-2016, תצ"א ברזולוציה גבוהה לתכנון במחשב ביתי וגם לניווט בשטח ... פתרונות ניווט לכל מערכות ההפעלה - אנדרואיד, חלונות, אייפון, פוקט, מקינטוש
נכתב ב - 01/03/2010 23:09:49
תאריך הצטרפות
29/08/2008
נושאים
346
תגובות
728
עד לדצמבר 2009 היינו גאים בכך ש"ראשון הלוביסטים" בכנסת" -  משלנו   http://www.knesset.gov.il/lobbyist/heb/lobbyist.aspx

מאז שאבוהב הצטרף לשדלנים, ירדנו למקום השני

כן, 
לובי בכנסת/ מול הממשלה ושימוש בתקשורת הם בהחלט כלים אופציונאלים. היינו בכנסת, ואנחנו שם בערך פעם בשבוע.  אני מקווה שלא נצליח להגיע לשם גם בנושא זה אבל  אם כן, אנחנו בהחלט יודעים לעשות את העבודה ושומרים, כרגיל, על אופטימיות זהירה לגבי הסיכוי שלנו לשנות את המציאות הקיימת 

ענת
ישראל בשביל אופניים
israel@bike.org.il

נכתב ב - 02/03/2010 01:26:53
תאריך הצטרפות
18/04/2008
נושאים
96
תגובות
1277
טבעם של גופים, מכל תחומי החיים, הוא השאיפה לגדול, להתעצם ולצבור...כסף, השפעה, כוח, שליטה. 
ככל שהארגון גדול או חזק יותר כך הוא דוחף\נדחף להשיג עוד
נסו לקחת לענק כלכלי נתח שוק ותקבלו מלחמת חורמה.
נסו לקחת לפוליטיקאים כוח ושליטה ותקבלו מלחמת עולם.
נסו לקחת לרט"ג כמה סינגלים לנשמה ותקבלו מארבים, קנסות ומשפטים.
מי שרוצה לקבל את ה"גמל האדום" בחזרה או את "דרך הבשמים" האמיתית שרצה ברובה מעל הגדה הצפונית של נחל נקרות ולא בשביל הג'יפים המפגר הזה למטה, וחושב שהרט"ג יגיש לו אותם על מגש ויוותר על חלק מכוחו, שיחכה בישיבה....
מהזווית השלי נראה שדיבורים והידברות לא יזיזו כלום לאף אחד, ואם רוצים באמת לעצור את הסחף ולשנות משהו צריך לעשות מעשה. הרט"ג לא ייתן כלום אלא אם ייאלץ לתת, כך או אחרת. ככל שנצליח ליצור לחץ רב יותר כך יגדל הסיכוי לקבל את מה שאנחנו חושבים שמגיע לנו.
ההיסטוריה מלמדת אותנו שדברים לא משתנים, צריך שמישהו ישנה אותם. ההיסטוריה גם מלמדת שככל שאותם הרוצים לשנות מוכנים לשלם את מחיר בנסיונם לשנות, כך עולים סיכויי ההצלחה.
לשלם אפשר בזמן, בכסף, בתדמית ציבורית וכבוד, בבריאות ואפילו בחיים. לא שאני חלילה חושב שהמאבק הזה צריך אפילו להתקרב לזה אבל רצון לשנות ללא נכונות "לשלם" הוא נאיבי וילדותי.
 אם לאורך ההיסטוריה אנשים לא היו מנסים לשנות כלום כי זה לא חוקי היינו כולנו חוסים תחת צל שחור ארוך של חוקים ותקנות שנועדו להנציח מצב. מה גם שהחוק הוא לא חוק אלא פרשנות מעוותת של תקנה ארכאית.
כל דבר בעולמנו בנוי על איזונים. ככל שהאיזון מתערער כך נדרש כוח חיצוני שיבוא ויאזן אותו. האיזון בין הרט"ג לירוקי האופניים מעורער קשות לרעתנו ויחייב מתישהו כוח שיחזיר את האיזון שאבד. הכוח הזה הוא האנשים שיהיו מוכנים
"לשלם"
מי שחושב להחריש ולחכות עד יעבור זעם, הוא לא יעבור.
ליאיר ואל קפיטן, לפעמים הגיון ושיקול דעת לא מספיקים. לפעמים צריך גם לחשוב מהבטן, מהלב בלי לחשב סיכויים.
רק כך מנצחים באמת.

אינדיאני מידברי
נכתב ב - 02/03/2010 06:46:03
תאריך הצטרפות
10/08/2008
נושאים
239
תגובות
1473
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 15000 ק'מ בגרופי
הכנסנו כל מיני קלישאות לשפה ולז'רגון המאבק הזה שבינתיים רק אנחנו הקמנו גיטאות מחשבתיות המגבילות אותנו ואת צעדינו.

ערן...
תנתח רציונאלית
לא הרוכבים יגרמו לתיאור הגיטאות שלך אלא הקידמה והזמן ממילא.

כך או כך עדיין ב 2010 מדובר בשטחי שממה רחבי ידיים עם פיקוח אינפיטיסימאלי.
הנתון הזה ישאר בתוקף עוד הרבה שנים.
בינתיים כדאי שנרחיב לעצמנו את אפשרויות הרכיבה בשטחים הללו.

מנדלור 

http://aldudi2.wordpress.com/
נכתב ב - 02/03/2010 10:20:31
תאריך הצטרפות
29/07/2006
נושאים
165
תגובות
1334
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 15000 ק'מ בגרופי
איב, גיא, דודי.

בוא נסכם שכולנו מסכימים על המטרות (לפחות חלקן), רק חלוקים על הדרך.

בואו נסכם גם שנכון לפצל כוחות ולפעול בשני ראשי חץ: 
מחאתי-תודעתי <> משפטי-פוליטי. 
זה, גם זה - ילווה בראש חץ משלים של יח"צ.

אישית, יש לי הרגשה שהשני יהיה יעיל יותר, מהיר ואפקטיבי יותר, ובעל השלכות קבועות ולא זמניות.

צריך לדעת לזהות מתי יעדים תקשורתיים (יידוע, שינוי עמדות תפישתיות, מחאה ציבורית) הם מטרות הפעילות המיידית, ויספקו את הסחורה גם לטווח הבא; 
ומתי יעדים תוצאתיים (שינוי בשטח, חקיקה) הם העיקר, ובלעדיהם לא יקרה כלום. 
לפעמים התוצאה מגיעה בד בבד עם הפאן התקשורתי, וכהמשך ישיר לו. 
לפעמים הפאן התקשורתי רק מזיק לתוצאות ולהשגתן. 
יש דוגמאות רבות בהיסטוריה הישראלית הקצרה - ומתחומים רבים ומגוונים - לשני המקרים. יש והמחאה עובדת, ויש שהיא מעכבת.

איך אמר איב: צריך לאלץ את הרט"ג להשתנות.
וכשמשהו קורא לעזרה, רואים שהוא במצוקה ורק מנוע מלהשתנות - אשמח לעזור לו...
ושינוי, בהיבט הסמכות, המטרות והמגמות של רט"ג - יגיע רק כהנחתה מלמעלה. כי כל עוד מדובר בכסף, ולא בראיה ירוקה אידיאלסטית - לא יבוא שינוי. ואתם יכולים לבצע עשר רכיבות מחאה...

רט"ג הפך לגוף בירוקרטי. גולם שעלה על יוצרו ומתנהל לשם קיומו.
מגוף ירוק בעל סמכויות פיקוח ושימור למען המדינה ותושביה - הפך לגוף השואף לצמוח כמו גידול, שמשתמש לרעה ולאיפה בסמכויותיו, ונוטל בעלות על המדינה מידי תושביה. 
כמעט ללא דין או דיין. מן הסתם, גם בגלל שהמשרד לאיכות הסביבה הפך למשרד נטול אופי ועמוד שדרה.
לא סתם חל"ט כבר אינם רואים עין בעין את פעילות רט"ג בהרבה מקרים (נחל יתלה ושות', רק דוגמה אחת). כי רט"ג כבר לא בדיוק ירוקים... (הירוק אצל מנכ"ל רט"ג הוא מסוג אחר)... 

במקום להתנהל כמו קק"ל, מעדיפים ברט"ג להתנהל כמו מנהל מקרקעי ישראל.
המשרד לאיכות הסביבה אינו משרד המושפע מהציבור. מחאות ירוקות מעולם לא זכו להצלחות מיוחדות בארץ.
אין על הרט"ג כל השפעה מידי הציבור. גם ללא כל גביה ממטמון או מהגנים - הרט"ג ימשיך להתקיים (כולל תקציב ממשלתי).

אז ברומא - תתנהג כרומאי, 
היכן שיש משמעות לציבור - השתמש בציבור;
והיכן שמדובר בכוחות פוליטיים - השתמש בפוליטיקה.

אם תרכב תמיד איך שתמיד רכבת - תיפול תמיד איך שתמיד נפלת. כלל 1: אם אינך יודע היכן אתה - לעולם לא תוכל להגיע לאיבוד. כלל 2: איבוד נמצא תמיד בכיוון הנגדי למגמת הרכיבה שלך. כלל 3: אם רוכבים - לעולם לא הולכים לאיבוד... Www.1on1marketing.biz
נכתב ב - 02/03/2010 14:16:15
תאריך הצטרפות
04/12/2008
נושאים
227
תגובות
5840
פתח מעל 600 רכיבות
מעל 35000 ק'מ בגרופי
קצת נסחפנו כאן כולנו בלהט והתלהמות .

הרט"ג אינו האויב. זהו גוף המנוהל טוב [או רע, תלוי בנקודת המבט של הבוחן.]
ארגון עם מטרות טובות וברורות ויש בו אנשים טובים ואיכותיים.

אבל זהו אינו גוף אלוהי נטול בעיות וטעויות..
לדעתי, הדרך היחידה והכי מהירה כדי לטפל בקונפליקט הזה היא הידברות וגישור עצמי.

פגישה על כוס קפה ובה  נציגי הרוכבים, נציג או אף ראש הרשות או אפילו השר לאיכות הסביבה בעצמו - זו הדרך המהירה הטובה והיעילה .

יש להם את האינטרס שלהם [והוא הרבה יותר קרוב לאינטרס שלנו ממה שאתם חושבים]
יש לנו את האינטרסים שלנו [והם הרבה יותר קרובים לאינטרסים שלהם] 
זו הזדמנות פז לסינרגיה.  אני באמת מאמין כי כמעט כל רוכב הוא חובב טבע, שומר חוק. זהו פוטנציאל שהרט"ג יכולים למנף. [ולהיפך]


הם יביעו את עמדתם, אנחנו את עמדתנו ויחד נמצא פתרון לפחות חלקי.. שירצה את כולנו.

הבו לי נציג, ואני אארגן את השר בקלות.

[ובלי כל קשר אני אגיע לרכיבה הזו  .. הרי כבר תארתי את הסיבות  :)]

החיים יפים, הכל לטובה והרשות נתונה
נכתב ב - 02/03/2010 19:31:04
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
49
תגובות
709
רפי,

הדרך היחידה והכי מהירה כדי לטפל בקונפליקט הזה היא הידברות וגישור עצמי.

כבר המון שנים מנסים את הדרך הזו. רבים וטובים. אך ללא הואיל.
מדובר בחבורה פאנטית ואין דרך מהירה לשכנע אותה.

לכן צריך גם דרכים אחרות:
 - רכיבת מחאה בגמל האדום 
 - המשך רכיבה יומיומי בסינגלים בכל הארץ
 - מאבק ציבורי
 - מאבק משפטי
 - הדברות
 - ועוד ועוד...

מכשירי ניווט, מפות ותוכנות בליגה אחרת www.TwoNav.co.il ... !חדש! מפות שבילנט מעודכנות 10-2016, תצ"א ברזולוציה גבוהה לתכנון במחשב ביתי וגם לניווט בשטח ... פתרונות ניווט לכל מערכות ההפעלה - אנדרואיד, חלונות, אייפון, פוקט, מקינטוש
נכתב ב - 02/03/2010 20:33:06
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
קרב איסאנדלוואנה, שהתרחש ב-22 בינואר 1879, היה אחד הקרבות החשובים במלחמת הזולו, במהלכו הצליחו בני הזולו החמושים בחניתות להביס כוח בריטי גדול. זהו אחד הקרבות היחידים בהם ילידים החמושים בנשק פרימיטיבי הצליחו להביס כוח אירופי גדול ומצויד היטב.

אם אתם חולמים לנצח את הרט"ג כמו הזולו אז שיבושם לכם
נצחונות כאלו לא קורים אפילו פעם בדור 

אנחנו עומדים מול גוף מתוקצב מנוהל ומאורגן ולנו אפילו אין וועד פעולה 
שלא לדבר על ניהול וקבלת החלטות 
אמנם פנאטיות ונחישות מביאה לעיתים תוצאות אבל במחיר גבוה מידי 
הבה נחדל ממעשה החמורים שמושכים לכיוונים מנוגדים והעגלה לא זזה 

תהיו גברים ותשפילו את עצמכם ותוותרו על ההנהגה לטובת הנבחרים מתוכינו  
אחרת אין טעם

[ המשפט האחרון בסיגנון הגשש החיוור]

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 02/03/2010 20:35:46
תאריך הצטרפות
04/12/2008
נושאים
227
תגובות
5840
פתח מעל 600 רכיבות
מעל 35000 ק'מ בגרופי
חברים, זו לא מלחמה.
ואם כן, אז כדאי שננצח בה.

תנו לי שם של נציגנו- אני אסדר מפגש עם השר.

תנו צ'אנס.


החיים יפים, הכל לטובה והרשות נתונה
נכתב ב - 02/03/2010 21:33:13
תאריך הצטרפות
28/07/2006
נושאים
52
תגובות
578
מעל 5000 ק'מ בגרופי
לאחר מפגש בפורום סגור הוחלט על צעדים שמשום מה לא בוצעו. למידע ניתן לפנות לאלף - עדי. הדרך הטובה ביותר היא משפטית שיקבע סוף סוף לאיזה קטגוריה שייכים האופניים. אם זהו רכב הרי שכל כלי בעל גלגלים -כולל טרולי הוא רכב. כרכב כלים אלה חייבים בבטוח חובה על פי הגדרתם ואולי גם רשיון נהיגה ואין סוף להשוואות. אולי דרך פניה לערכאות , יהיו המחוקק וגופים אחרים חייבים להחליט כצד להגדיר את האופניים ולא כיצור כלאיים אנכרוניסטי. הפגנת מחאה לא תזיק אבל גם לא תזיז לאף אחד. אצטרף לרכיבת המחאה ולו רק ע"מ להפגין שאנו יותר מכמה עשרות או מאות שנושא זה חשוב להם.

נכתב ב - 02/03/2010 22:06:35
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
49
תגובות
709
צביקה,

אנחנו מנצחים את הרט"ג כל יום וכל הזמן.
עצם העובדה שאתה ואני וכולנו ממשיכים לרכוב בסינגלים בכל רחבי המדינה, עצם העובדה שמצטרפים כל יום רוכבים חדשים, עצם העובדה שהם לא מצליחים בטיעון ההזוי שלהם שמשווה אופניים לג'יפ.

הם מגיבים בפאניקה, הם מגיבים בשקרים, וזה הרי צפוי...

מכשירי ניווט, מפות ותוכנות בליגה אחרת www.TwoNav.co.il ... !חדש! מפות שבילנט מעודכנות 10-2016, תצ"א ברזולוציה גבוהה לתכנון במחשב ביתי וגם לניווט בשטח ... פתרונות ניווט לכל מערכות ההפעלה - אנדרואיד, חלונות, אייפון, פוקט, מקינטוש
נכתב ב - 02/03/2010 22:41:26
תאריך הצטרפות
10/08/2008
נושאים
239
תגובות
1473
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 15000 ק'מ בגרופי
צביקה.
אכן קרב היסטורי מדהים העלית על הפוסט.
הזולו ניצחו את הבריטים בגלל שהם היו מסוממים והיו אחוזי טירוף.
הם שטפו את העמק באופן שלבריטים לא היה סיכוי לעצור אותם בקצב היריה שיכלו לייצר. הבריטים גם לא היו מוכנים לכך.
הזולו שטפו את העמק בריצת אמוק כשחלקם נופלים מכדורי הבריטים. ואז כשהגיעו לקו המגע הם שחטו אותם באלות וסכינים.
זה היה קרב מיותר. הבריטים התגרו בזולו ולחצו אותם לפינה סתם בלי כל סיבה ראויה. טמטום של מצביאים.
בסוף מרחץ הדמים הלוחמים משני הצדדים היו מותשים ושבעי דם שהם חלפו אחד ליד השני בשני תורים כל אחד לשיטחו בלי לחשוב אפילו על המשך הלחימה.
הזולו ניצחו בקרב הזה. אבל הפסידו את המערכה. משם והלאה, בשל האבידות העצומות  הם לא היו יותר כוח לוחם בעל משמעות כלשהי למשהו.
מה לנו ולסיפור הזה?
לנו בניגוד לבריטים יש מטרה ראויה.

http://aldudi2.wordpress.com/
נכתב ב - 03/03/2010 07:24:20
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי

העדרות ה של וועדה  מייצגת  פשוט זועקת  לשמיים 
 רוכבי השטח ולא רק של גרופי זקוקים ליצוג משותף 
שיקבל החלטות ואנו נלך אחריו 
 
ברגע שתיפול לידנו הזדמנות של מפגש עם אישיות משפיעה 
נתחיל לריב  ואין טעם למנות את הסיבות לוויכוחים שיתעוררו ברגע האמת 

הכל כתוב בדפי ההיסטוריה 


"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 03/03/2010 08:02:14
תאריך הצטרפות
04/12/2008
נושאים
227
תגובות
5840
פתח מעל 600 רכיבות
מעל 35000 ק'מ בגרופי
וואלה אני לא מבין אותנו.

אנחנו מעדיפים את המלחמה על ההישג?
את ההתגרות על הסכם ?

חשבתי שהבעיה היא שאין הבנה/רצון של הרט"ג לצרכים שלנו.
מסתבר שזו בעיית אגו.

אז להתראות בסינגלים [אלו שיש לגביהם הסכמה ואלו שלא.]

ואם פעם ברבעון אצטרך לשלם קנס או משהו.. סבבה לגמרי. 
שיקנו בזה עוד שלטים ושולחנות קמפינג ותהא זו תרומתי הצנועה.


החיים יפים, הכל לטובה והרשות נתונה