נושא: חילוץ רוכבים

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 13/08/2008 10:11:19
תאריך הצטרפות
28/07/2008
נושאים
86
תגובות
401
מעל 5000 ק'מ בגרופי
שלום לכולם

ברצוני להעלות נושא שהעליתי בפורם "טכני" וברצוני להעלות את הנושא בפורם כללי.

כפי שהנכם יודעים ישנם תקלות בשטח אשר לא ניתן לתקנ
ם מסיבות שונות כגון: חלקי חילוף חוסר ידע וכו.

הרעיון להעלות בפורם זה ואולי זה מה שיעזור לכולנו - חברת חילוץ אשר יהיו מוכנות לקבל קריאות מהשטח תמורת תשלום או מנוי חודשי.

הרי נפתחים פה באתר עשרות טיולים ואם חברה שמוכנה לקחות פרויקט כזה זה ממש יהיה מצויין.

אם ניקח לדוגמא את ענף האופנועים בארצנו ישנם חברות שנותנות שירותי חילוץ, אז למה שלא יהיה שירותי חילוץ לאופניים?........

מה אתם חושבים ?


תחשבו חיובי :)
נכתב ב - 13/08/2008 13:27:57
תאריך הצטרפות
18/10/2003
נושאים
94
תגובות
675
חונך
כי .....
אם החברה תצטרך להחזיק אנשים בכוננות מבלי שמישהו משלם על הכוננות, החברה תפסיד ומחיר החילוץ בקרה הצורך יהיה כל-כך גבוה שהמחולץ יוותר על החילוץ.
האלטרנטיבה הינה תשלום קבוע עבור "ביטוח חילוץ". האם אתה מוכן לשלם תשלום חודשי עבור זה שמישהו יושב בכוננות חילוץ ? כמה אתה מוכן לשלם ? האם רוכב שרוכב 3 פעמים בשבוע ישלם דומה לרוכב שרוכב פעם בחודש ?

מה שאני מנסה לומר זה שהצורך ברור, ואולי גם יש מי שמוכן לתת את השרות. המודל העסקי בעייתי מאוד.

כלב נובח לא נושך. אם הוא לא נושך ולא נובח, הוא כנראה לא כלב.
נכתב ב - 13/08/2008 15:22:06
תאריך הצטרפות
28/07/2008
נושאים
86
תגובות
401
מעל 5000 ק'מ בגרופי
אכן - המודל העיסקי אכן צריך להיות על בסיס של מנויים, אם תוסיף לעסקה חילוץ רפואי - אז יש לך קהל יעד לא קטן.

תחשבו חיובי :)
נכתב ב - 13/08/2008 21:49:43
תאריך הצטרפות
03/11/2003
נושאים
91
תגובות
628
שלום רב.
כרוכב ואיש טכני, אני חשבתי רבות על בעיה זו, והגעתי למסקנה הבאה.
אני מחלק רכיבות ל2 סוגים.
רכיבות על יד הבית/ אזורי שהגישה קלה אליהם, דהיינו בקירבת מגורים וכדו' לבן רכיבות במדבר יהודה למשל באמצע השום המקום.
ברכיבה הראשונה, אני לוקח בתיק מתחת לכיסא פנימית ספר ומולטי טול מורחב שכולל כלי לשרשרת, חולצים. . . במקרה הכי גרוע אני לוקח בחשבון הליכה וחבירה לכביש וטלפון לחבר\ אישתי. . . . שיבואו ויאספו אותי, כאשר במקרה הכי גרוע מונית לרכב שחנינו.
במקרה השני, לדעתי לצאת לטיול באמצע השום מקום ועוד טיול ארוך ללא רוכב בעל ידע טכני/עזרה ראשונה בסיסית/נושא נשק (לפי צורך האיזור המטויל) לוקה בחוסר אחריות במיוחד ככל שיש יותר רוכבים. בטיולים מעין אלו אני לוקח כבר תיק גב עם מרחב כלים רחב יותר מרפידות , כבלי מעצור והילוכים, שפיצים, פנימיות. . . .
כמובן שנשיאת כלים וחלקים אלו תכסה מגוון רחב יותר של תקלות אבל עדיין לא תתן מענה של 100% לכל הבעיות (כי מן הסתם אין שלמות).
להחזיק צוות חילוץ בסטנד ביי, מן הסתם עלותו תהייה רבה והגעתו לכל מקום מהצפון ועד דרום יקח המון זמן.
זה כנראה ולדעתי דרך הביניים לפתירת התקלה.
****כמובן שכל רוכב שמגיע לטיול אחראי לתקינות אופניו לפני הטיול****
בברכה
גיא

אם קשה, סימן שאנחנו בעלייה.
נכתב ב - 13/08/2008 22:38:47
תאריך הצטרפות
28/07/2008
נושאים
86
תגובות
401
מעל 5000 ק'מ בגרופי
גיא 

כפי שאני מבין אתה רוכב עם ידע טכני רב, אל תשכח שחלק מהרוכבים בעלי ידע בסיסי, מה שמביא את קבוצת הרוכבים לפיתרון של 40% מהבעיות.

יש עדיין 60% שיצטרכו את עזרה כדי לחלץ את עצמם, וזהו פלח לא מבוטל.

יום טוב
ברי

תחשבו חיובי :)
נכתב ב - 13/08/2008 23:05:43
תאריך הצטרפות
16/07/2004
נושאים
38
תגובות
1387
מעל 10000 ק'מ בגרופי
ההבדל המהותי בין אופניים לאופנועים הוא אפשרות החילוץ הרגלי.
חשוב מאוד לטייל עם קבוצת אנשים (רצוי יותר משלושה ולטייל לבד באזור מבודד זו הפקרות של ממש!) במקרה של תקלה שלא ניתן להתגבר עליה הרוכב יחלץ רגלית לכביש הקרוב ואחד הרוכבים יבוא לאסוף אותו ברכב.
באזור מבודד יותר רצוי רכב ליווי. בעיה נוספת של רכב ליווי היא שגם לרכב שטח לא כדאי לטייל לבד באזור מבודד גם בלי שטויות עבירות (ואופניים לא נחשבים רכב נוסף)

רוכב ללא ידע טכני בד"כ ירכב קרוב לבית או שיש ידע טכני בקבוצה.
יש חברות שמלוות טיולי אופניים ולהם יש אופניים חלופיים, כמובן שהטיול בתשלום.

מקרה של פציעה הוא אחר ולמיטב ידיעתי כיום המענה די טוב (הלוואי בכל הארצות!)

מי שלא נופל - לא רוכב ! ומי שלא עובד - רוכב יותר! :)