נגש בירוק

פרטי ההודעה

כריס בורדמן ,  אחד מגדולי רוכבי הנג"ש הסביר פעם
שברכיבת נגד השעון  , אתה צריך לשאול את עצמך 3 שאלות !!!
1 - כמה אני צריך להשקיע כדי להיות הכי מהיר שאני יכול ?
2 - האם השקעתי מספקי עד עכשיו , כדי להיות הכי מהיר שאני יכול ?
3 - האם אני מסוגל להשקיע את אותה עוצמה עד סוף המסלול ?

שלוש שאלות שיש להן מטרה אחת
להיות מסוגל לתת את המקסימום ועדיין להשאר בחיים
את השאלות הללו שואלים בעת רכיבת נגש , אין סוף פעמים

שבת , 6:00 אור ראשון
Cinelli כתומות , חולצה ירוקה
שני קליקים ואני בתנועה
חימום , לא חימום רגוע , חימום , 3 קילומטרים של חימום
פניה שמאלה לכיוון קרית אונו , האטרף מתחיל
עוצר רק ברמזורים וזהו , אין עצירות , אין צילומים , אין הפוגות בדיווש 
עצירות - לחלשים בלבד , הפסקות דיווש , לנמשוות בלבד או בפניות איטיות !!!
צומת סביון מסמן את תחילת האקשן
אני כבר חם יותר , פונה שמאלה לגביש 461 , שקט , קריר , לחץ
מד הדופק מראה 162 , בדיוק במקום
לא מנסה לדחוף יותר מזה , אבל גם לא פחות
התחושה הפנימית היא שזה מה שצריך כדי להגיע למקסימום
השמש מתחילה לזרוח , בדיוק כשאני פונה ימינה ל 412
להבדיל מהרגלי בקודש , הבוקר אין צילומים , אין תמונות , אין זמן לזה
קצת לפני בית דגן , רמזור אדום , עוצר ויוצא ברגע שאני רואה את הירוק
הדופק נשאר גבוהה , בחוץ קריר , בפנים חם
שמאלה בבית דגן , מאיץ חזק ביציאה מהצומת , אין רוכבים נוספים על הכביש , לא הלוך לא חזור
כביש 44 , רולינג הילס לייט , עם נוף של שדות , חלקם ירוקים , חלקם זהובים וכמה שכבר נקצרו
נוף מהמם ולמרות זאת אני שקוע בכביש ובגרמין

מול כפר חבד , מחסום משטרתי ( דיי קבוע )
השוטרים מנופפים לי לשלום , שולח יד , מנופף בחזרה  וממשיך בקצב מלא
החלטי , מדויק , חד , אין שום מקום למשחקים
בודק את עצמי פעם אחר פעם , לוחץ ולא לוחץ , מוודא שאני לוחץ בדיוק כמה שצריך , לא להשרף מוקדם מידי
בכניסה לרמלה שוב רמזור אדום , מוריד טיפה לחץ ועד שאני בצומת , הוא כבר מתחלף לירוק
פונה שמאלה ומיד שוב ימינה
הכל לפי התוכנית
בצומת רמלוד אני רואה סוף סוף רוכבים , פונה שמאלה במחלף , מטפס בקלילות 
הקצב עולה 
קצת אחרי הכניסה לשכונות של לוד , דבוקת רוכבים רצינית ראשונה מולי 
המהירות עולה , התחושה טובה מאד , מעלה את הלחץ וממשיך לחפור בגרמין ובאספלט
בגינתון , שוב רמזור אדום , מרים ראש ונח לחצי שניה , ירוק ואני יוצא בקצב מלא
קדימה מעט אני מזהה רוכב עם ציוד של רכיבות ליילה , הוא רוכב מהר יחסית , נראה מאד ממוקד
חולף אותו מעט לפני צומת אלעל
בצומת שניינו עומדים זה לצד זה
מחליפים חצי מילה ושוב רמזור ירוק
דוחף בכוח מלא 
הכביש פונה שמאלה ואז ימינה , פליפלופ קטן וזריז
דוחף חזק מאד וכמעט לא שמם לב שהשוליים נעלמים לי 
ברגע האחרון , תיקון היגוי זריז ........
ממשיך בצקב שלי
אני רואה את צילו של הרוכב בלבן מאחורי , הצל ממשיך עד לצומת הטייסים
אני יודע שנשארו לי רק עוד 9 קילומטרים
זמן ללחוץ עד הסוף , אין יותר עיניין של להשאיר כוח 
המבט יורד מהגרמין ומרוכז באספלט
שתי דבוקות גדולות מאד , ללא סמלי קבוצה או סדר , חלפות מולי , האחת מול בארוץ ייצחק
השניה מול נחלים
עוד טיפה , עוד קצת
צומת סירקין , הרמזור מתחלף בדיוק כשאני מגיע
פונה שמאלה ומתחיל לטפס לכיוון הבית
עוד 2 קילומטרים
אני בדיוק על הקצה
דוחף כמה שאפשר ונהנה והשניות האחרונות של הנגש
עוד קצת ואני בבית , הרמזורים בדרך , חלקם משתפים פעולה וחלקם לא
העצירות רק מקשות , כל עצירה = אבדן מומנטום
מגיע הבייתה , משחרר קליטים , לוקח נשימה 
הגרמין מראה שעה ו 57 דקות
תענוג של ממש
מרוצה מעצמי מאד מאד מאד

נג"ש
רכיבה מאד מיוחדת
מאד לא פשוטה
ובעיקר מאד מאתגרת

שרון :-)

הוספת תגובה

להוספת הודעה הנך חייב להיות מחובר לאתר