ביקור בטור של פלנדרס 01/04/2012

פרטי ההודעה

ובכן הכול התחיל ברצון של אשתי לבקר את ביתנו שחיה בבריסל.
התכנון המקורי היה לנסוע בינואר/פברואר לביקור קצר של סוף שבוע.
כיוון שהנסיעה לא יצאה אל הפועל גם במהלך פברואר התחלנו לתכנן על מרץ.
ואז נפל לי האסימון, רצתי למחשב ואמרתי לאשתי אם נדחה לנו עד עכשיו אז נוסעים בסוף מרץ והולכים לראות את הטור של פלנדרס.

שיחה קצרה עם החבר של הבת והוא כבר בעניינים מתחיל לברר עם המקומיים פרטים על הטור.
אני במקביל בארץ קורא באינטרנט על המסלול, היכן כדי לעמוד ועוד מידע שיעזור לנו למצות את הביקור.
ב 29/03 אנחנו ממריאים לבריסל, מגיעים לבריסל קור כלבים אנחנו קופאים ברחובות, ע"פ התחזית ביום ראשון אמור להיות גשום - אני מייד מגיב ברכישת מטריה ב 5 יורו.

בשבת ה 31/03 אנחנו נוסעים לטיל בברוז' - מקום הזינוק של הטור. אנחנו מגיעים לכיכר המרכזית ומתחילים לברר פרטים על הטור, בעיקר היכן כדי לנו לעמוד ע"מ שנראה את הרוכבים עוברים 3 פעמים.

וכעת קצת היסטוריה - השנה שונה המסלול המסורתי של הטור, המטרה העיקרית בשינוי הוא להפוך את הטור למסחרי יותר משמע לאפשר לאנשים לראות את הרוכבים מספר פעמים בקטעים מסוימים של המסלול.

אנחנו הולכים למקום הרישום של הקבוצות ושואלים היכן הכי כדי לנו לעמוד.  הפלמים ששומעים כי באתי מחו"ל ע"מ לראות את הטור התלהבו נורא וסייעו לנו ככל יכולתם. כך למשל אמר לנו אחד האנשים להמתין במקום, הוא רץ למשרדים להביא לנו את החוברת של המסלול - אותה חוברת שראינו אחר כך שמחלקים לנציגי הקבוצות שבאו לאסוף את המספרים והתגים של הקבוצות המשתתפות.

במהלך הסיור שלנו פגש אותנו עיתונאי אשר ביקש לראיין אותנו בנושא הטור - לשאלה מי יזכה במרוץ עניתי לו אחד מארבעה: קאנצלרה, בונן, זילבר או פיטר סאגן.

לאור המידע שאספנו אנחנו מחליטים כי בדרך חזרה לבריסל אנחנו עוברים דרך המסלול במטרה לקבוע את המיקום שלנו למחר.
אנחנו מגיעים לאזור העליות של המסלול - האזור בו יעברו הרוכבים 3 פעמים ורואים עשרות קרוונים החונים לאורך המסלול וממתינים כל הלילה למרוץ של מחר. האנשים מאורגנים פיקס עם גנראטורים, טלוויזיה, משפחות שלמות חונות לאורך המסלול וממתינות למרוץ.

בבוקר המרוץ דניאל אוסף אותי מהמלון בשעה 06:00. בשעה 07:15 אנחנו עומדים במרכז ברוז' מקום הזינוק של הטור וממתינים לרוכבים. בשעה 08:00 מתחילים הרוכבים להגיע לחתום על ההשתתפות במרוץ, אנחנו מצלמים.

בשעה 10:00 מוזנק הטור ואנחנו ממהרים לרכב ויוצאים לנקודת התצפית שלנו.

כחמישה קילומטר לפני ההגעה אנחנו נתקלים בכבישים חסומים, אנחנו מחנים את הרכב ומתחילים ללכת ברגל. בדרך מכווין אותנו מקומי לעליה אחרת אקוורמונט.

כיוון שהמסלול חסום וניתן ללכת רק בשדות הבוציים אנחנו מחליטים לשמוע לעצת האיש שפגשנו ומתמקמים באקוורמונט.

אלפי אנשים עומדים לאורך המסלול וממתינים לרוכבים. האנשים מאורגנים עם מנגלים עושים על האש ושותים בירה ויין - הפנינג אמיתי.

להלן עוד מספר נקודות לגבי הטור:
  • יום לפני הטור מתקיים טור לחובבים, ניתן לרכב את המסלול בשלושה מסלולים באורך שונה וברמת קושי שונה.
  • במקביל למרוץ של הגברים מתקיים מרוץ נשים - המסלול קצר יותר אך מכיל את כל העליות כמו המסלול של הגברים.
לסיכום,

חוויה אמיתית לכל רוכב אופניים.

וכעת ניתן לתמונות לדבר:

כיף לקרוא!
נכתב ב - 19/04/2012 08:40:51

יפה מאוד

התמונות עשו לי חשק להשתתף בתחרות.
נכתב ב - 20/04/2012 18:30:05

וילו

האמת אנחנו גאים בזוגתך. אל תגיד לנו שאחר כך גם הלכת איתה לחנויות אופנים... לקנות בגדים צבעוניים וססגוניים כאלה, אז בכלל תשבור פה את כל הגברים...