BEGIN:VCALENDAR PRODID:-//Microsoft Corporation//Outlook 11.0 MIMEDIR//EN VERSION:1.0 BEGIN:VEVENT DTSTART:20081206T052000Z DTEND:20081206T092000Z LOCATION;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:בכניסה למושב עג'ור - ליד מסעדת ארץ קדם DESCRIPTION;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:*** הערה: חלק מהמסלול טרם רכבתי בעבר על כל המשתמע מכך.בגדול נגיע למקום ונראה לאן תיקח אותנו הרוח, נתחיל ברכיבת ניווט בסינגל היחסית חדש שאורכו כ-13 ק"מ, שיוביל אותנו היכן שהוא לעבר פארק בריטניה. נחצה את הפרק ממערב למזרח דרך כביש 38, ונטפס לעבר הר שוכה. בפסגת ההר נחבור לסינגל עדולם שאורכו כ-11 ק"מ אשר יוביל אותנו אל ח'ירבת עיטרי ובהמשך לח'ירבת בורגין.אם יתאפשר לנו מבחינת הזמן, נדרים לעבר תל גודד, וחזרה לרכבים.הרכיבה תתבצע בקצב סביר.המסלול נתון לשינויים על פי שיקול דעתי ושינויי מזג האוויר.מאחר ואנו נמצאים בתקופת החורף, באחריות כל חבר שנרשם לרכיבה להתעדכן באתר Groopy טרם היציאה מהבית ולודאות שאין שינויים או ביטול של הטיול עקב אילוצי מזג האוויר, או אילוצים אישיים שלי.אופן ההגעה למושב עגורמי שמגיע מכיוון כביש מספר 1, פונה במחלף שער הגיא לכיוון בית-שמש דרך כביש 38, ברמזור הראשון של צומת שמשון ממשיכים ישר, עוברים את פסי הרכבת של בית שמש וממיכים כל הזמן ישר. חולפים על פני צומת עזקה וצומת האלה.  ממשיכים ישר ופונים ימינה בשילוט לעבר שריגים-ליאון ועגור. ממשיכים כ-4 ק"מ לערך עד שנתקלים בשער הכניסה ליישוב, מימינכם תימצא המסעדה.חובה: קסדה, 3 ליטר מים, אופניים תקינות, פנימית רזרבה, עזרה ראשונה אישית.אני רוכב לבדי,  ואין לראות בהודעה זו המלצה כל שהיא לחבור אלי לרכיבה, וכל המשתתף/ת עושה זאת על אחריותו/ה הבלעדית כלפיו/ה וכלפי רכושו/ה SUMMARY;ENCODING=QUOTED-PRINTABLE:Groopy bicycle ride - רכיבת ניווט: סינגל עגור- פארק בריטניה וחבל עדולם PRIORITY:1 END:VEVENT END:VCALENDAR