שבת בבוקר נפגשים באבו גוש 15.7.2017

נפתח ב: 15/07/2017

הפעם מתחילים מאַבּוּ גוֹשׁ אשר במחוז ירושלים, השוכנת בהרי יהודה, מערבית ליישוב מבשרת ציון, לאורך צדו הצפוני של כביש 1 וברום ממוצע של 800 מ' מעל פני הים. סיפור הדרך השכם בבוקר יצאנו שני רוכבים מירושלים לאבו גוש, התארגנו ויצאנו להתגלגל בהרי ירושלים, דהרנו לכפר עין ראפה שהוא כפר ערבי, ממוקם כ-10 ק"מ מערבית לירושלים, בוואדי שבין כביש 1 ואבו גוש מצפון וצובה מדרום, המשכנו לאורך נחל כסלון עד מערת בני ברית, פה התחלנו בטיפוס אינטנסיבי דרך נוף דרומית עד צומת ה "T " , פגשנו בעליות את תמיר תירוש, ושמעון אמסלם, שני רוכבים מקצועניים עם רמת כושר, "אין דברים כאלה", נפרדו בקצה העלייה, וכול אחד לדרכו. מצומת ה "T" דהרנו לצומת הנחלים, הדרך חזרה הייתה דרך הישוב שואבה, עד תחנת הדלק נווה אילן בקרבת קירית יערים שם אני ופרופסור איתן ערכנו הפסקת ריענון קצרה, המשכנו חזרה לחניון הרכבים ליד המסעדה הלבנוני. תחזית מזג האוויר העירה לנו פנים, בשעות הבוקר המוקדמות היה קר לאורך נחל כסלון, התגמול המלא היה לקראת החזרה הביתה, רכיבה מאתגרת, אושר, עם עוד כמה קילומטרים נוספים לרפרטואר. חזרנו מאושרים לאחר 31.96 ק"מ וטיפוס מצטבר של 535 מטר גובה, ברכיבה של שלוש שעות, ואחד עשרי דקות כולל סיורים והמתנות. איתן תודה על עוד יום של כייף יחד, החסרים........חסרתם לשלמות הכיף. המשך שבוע טוב לכולם, נתראה בשבילים פייר מצ"ב לינק לגלריה: