אוטובוס אחרון לירושלים
עם כניסת יום כיפור וצאת המכוניות מכביש מס' 1.
להלן הנתונים:
המדידה התחילה מתחנת הדלק "פז" היציאה מהעיר.
מפז עד מוצה 4.2 ק"מ של
ירידה מטריפה
ממוצה עד קסטל 2.3 ק"מ
עלייה קורעת
מקסטל עד מחלף אבו גוש 2.2 ק"מ
ירידה נעימה
מאבו גוש עד שורש (הערכה 1 ק"מ)
עליה בינונית
משורש עד "פז" שער הגיא 9.3 ק"מ של
ירידה רציפה , ארוכה עם כמה פיתולים לקראת הסוף
מפז שער הגיא עד מחלף לטרון, 6 ק"מ ירידה מתונה מאוד
ממחלף לטרון עד ק"מ 27.6 עוד 2 ק"מ ירידה מתונה
מק"מ 27.6 עד ק"מ 28 , 400 מטר עלייה קלה
מק"מ 28 עד ק"מ 33.1 - 5.1 ק"מ ירידה מתונה
עוד 1.1 ק"מ עלייה מתונה
עוד 3.9 ירידה מתונה עד מחלף דניאל.
יש כאן הרבה יותר קפצנים בחבל מאשר ההוא עם הרולר
ממחלף דניאל אין לי נתונים, המשכשתי לכביש 6 - אותו נשאיר ליום כיפור בשנה הבאה.
זה המקום לאינטלגנטים שבינינו שיעשו קצת מתמטיקה ויתנו סיכום כמה עליות וכמה ירידות. אני זוכר העליות הקשות הן רק שתיים. האחת ממוצה לקסטל 2.3 ק"מ ועוד עליה קשה מאבו גוש לשורש (הערכה 1 ק"מ). קצת עליות עבור הרבה ירידות.
רוכב שלא יודע לרכב אומר שהסינגל עקום.
סינגל עקום שלא מוצא בת זוג אומר שזה בגלל שהוא כל הזמן רוכב.