147
1654
שלושת הדגמים הם מעל רמת הבסיס עם מערכת קראנק פלטה בודדת 12 הילוכים – גם המחיר דומה
(הערה באופנים ברמת בסיס היצרים/המותגים דוחפים עדיין מערכות מיושנות - טריפל /דאבל שזמנם עבר)
בנוגע לפוסט כדי להחליט יש מספר קריטריונים עקרוניים כל אחד בוחר וקובע את סדר העדיפויות
כמו : מותג , שנתון , סוג מערכת ההילוכים ... בולמים צבע , וכו' ....
אני הפרז נטור הלא רשמי של (מערכת 12 10-51 ) חושב שהעדיפות הראשונה היא המערכת
בשנה ורבע רכבתי כ 10.000 ק"מ במסלולים מגוונים - עם מערכת 12 10-51 שימנו SLX ...
עד היום באופנים הוחלף רק בלמים ושרשרת ...
יש הבדל משמעותי בין מערכת 12 הילוכים 11-50 למערכת הילוכים 12 10-51 בהרבה מובנים
בחלק הפרקטי בקסטה שיש גל"ש 10 זה נותן תוספת מהירות של כ 10% ברכיבות מישור ....
אבל השימוש העיקרי למהירות זה בקטעי קישור בכבישים או ברכיבה על כבשים / או שבילים לבנים מהודקים.
למערכת 12 10-51 של שימנו יש מספר רמות כנ"ל לסראם ויצרנים נוספים ...
באופנים שאתה מברר ה 12 הלוכים זה ברמת הבסיס - באופנים יקרות מרכבים מערכות 12 ברמות גבוהות יותר ....
אני מצרף תמונה שמראה את סדר העדפות לפי הנימוקים שלי בתגובה ...
זה לא הכרעה ברורה אבל בנקודות Giant לוקח לדעתי - תבדוק עם יש במלאי ...
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות