נושא: מתקן לנשיאת אופנים עומדות אשר תלויות מהמזלג ונשענות על הגלגל האחורי.

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 27/11/2019 13:51:41
תאריך הצטרפות
03/09/2004
נושאים
9
תגובות
14
שלום. מישהו מכיר משהו דומה בארץ ?
להביא מחו"ל זה יקר מאוד.
תודה.

נכתב ב - 28/11/2019 18:37:19
תאריך הצטרפות
24/06/2008
נכתב ב - 29/11/2019 10:17:09
תאריך הצטרפות
03/09/2004
נושאים
9
תגובות
14
תודה אולם לא התכוונתי למנשאים כאלה.
הכוונה שממש מעמידים את האופנים.
ז|א גלגל אחורי למטה וגלגל קדמי ממש למעלה.
תודה

לא הצלחתי לשים תמונה אז צרפתי את הקישור
https://www.autoanything.com/bike-racks/yakima-hangover

נכתב ב - 04/12/2019 21:31:17
תאריך הצטרפות
24/06/2008
נושאים
45
תגובות
586
פתח מעל 50 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
מה היתרון בלהוביל את האופנים בצורה הזאת?

נכתב ב - 05/12/2019 07:33:49
תאריך הצטרפות
28/10/2011
נושאים
84
תגובות
1487
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
רוזן מינץ יבואנים של יאקימה, תשאל אותם

נכתב ב - 13/12/2019 21:00:30
תאריך הצטרפות
18/10/2007
נושאים
38
תגובות
548
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 20000 ק'מ בגרופי
יתרון חיסכון בדלק עקב הפחתת הגרר

נכתב ב - 14/12/2019 18:48:32
תאריך הצטרפות
14/05/2010
נושאים
24
תגובות
166
אם מישהו יכול לשלוח תמונה, בדגש על מה שמחבר בין האופניים למנשא, אני אוכל לבנות כזה, בתודה מראש על העזרה.

אין עוד מלבדו.
נכתב ב - 14/12/2019 19:15:43
תאריך הצטרפות
03/09/2004
נושאים
9
תגובות
14
חבר ראה את המתקן בארה"ב והתלהב. אמר שהיתרון בהובלה בצורה זו שהאופנים לא נוגעות אלו באלו.
איך האופנים יושבות - רק להסתכל על הקישור ששלחתי ולנסות להבין ...

נכתב ב - 14/12/2019 19:51:39
תאריך הצטרפות
23/01/2009
נושאים
48
תגובות
579
ההישענות היא של המזלג על הקורה העליונה של המתקן.
היתרון הגדול לדעתי הוא בתליית עד 6 זוגות אופניים בחריגה מינימלית מאחורי הרכב.



 

הגמל לא רואה את דבשתו, והמואר לא רואה את הילתו.
נכתב ב - 14/12/2019 23:16:22
תאריך הצטרפות
14/05/2010
נושאים
24
תגובות
166
לא רואים את המתקן.
אבל האמצ, חשבתי לבנות מתקן שמתלבש על גגון רגיל, בו האופניים יהיו הםוכות, הכסא והכידון יהיו נקודות אחיזה.

אין עוד מלבדו.
נכתב ב - 15/12/2019 12:03:33
תאריך הצטרפות
23/01/2009
נושאים
48
תגובות
579
גונן תראה תמונה מס' 10 בקישור שפותח השירשור צרף
היופי שבפשטות!
לא מתאים לבעלי מזלגות טריפל ולפטי.

 

הגמל לא רואה את דבשתו, והמואר לא רואה את הילתו.
נכתב ב - 15/12/2019 12:54:57
תאריך הצטרפות
07/03/2004
נושאים
55
תגובות
696
אני התלהבתי מתמונות 5 ו 6 :-)

נכתב ב - 17/12/2019 08:52:51
תאריך הצטרפות
02/08/2007
נושאים
16
תגובות
333
פתח מעל 150 רכיבות
מעל 20000 ק'מ בגרופי
לפני כשנה הזמנתי את המתקן הזה.
https://youtu.be/8W05C2lAeZI
איכותי ברמות! לא רואה ממטר את ה- Thule ודומיו הנמכרים בארץ. היו לי שני thule ולא מהזולים, שעלו לי כאן הרבה יותר - הברגות נשחקו שוב, חלקי פלסטיק נסדקו ו/או נשברו. ממש לא אהבתי.
עד שגיליתי את זה.
איכות עבודה וחומרים מרשימה ביותר. העמסת אופניים בשניות. הכל עם ראצ'טים בלי קשירות וכו', מרגיש בנוי היטב מאוד (ומוכח בשנת שימוש), ויפהפה.
קיים גם מנעול אינטגרלי נוח מאוד לשימוש.

הזמנתי מ-REI:
https://tinyurl.com/uslhptw
משלוח רק $35 לארץ (למעשה חינם + עלות ל-oversize). מחיר המוצר יושב בנוחות מתחת ל-$500, כך ששילמתי רק מע"מ ללא מכס.
שים לב שהחיבור הוא ישירות לפתח "ריבוע" וו הגרירה ולא לתפוח. צריך לבחור את המידה הנכונה לפי מה שמותקן ברכב (1.25 או 2 אינטש).
כל מתקן ברמה כזו בארץ (אם יש בכלל) יעלה הרבה הרבה הרבה יותר.

נהנה בכל פעם מחדש כשאני מעמיס אופניים, כביש או שטח.

Tell people an invisible man in the sky created all things, they believe you. Tell them what you've painted is wet, they have to touch it to believe.
נכתב ב - 23/12/2019 05:33:57
תאריך הצטרפות
30/01/2010
נושאים
45
תגובות
925
פתח מעל 500 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
ראשית,
המתקן במדובר אולי חורג מינימלית מאורך הרכב, אבל כששמים את האופניים החריגה היא לפחות זהה או יותר מחריגה של מתקן אופקי גדול.
שנית,
לכל מי שקנה מתקן אחורי שאין לו מקום למספר ואין לא אורות אחוריים (מכל הסוגים הנדרשים לפי החוק), אולי קנה בזול אבל מסתכן שדו"ח בכל פעם שישים אותו. לפעמים הזול עלול להיות יקר.

 

G-B
נכתב ב - 23/12/2019 15:11:51
תאריך הצטרפות
29/12/2012
נושאים
89
תגובות
441
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
אם איני טועה, פותח השירשור התכוון למתקן הזה:

https://www.altaracks.com/product/alta-six-gpr/

או

https://www.rackwarehouse.com/yakima-8002484-hangover-4-bike-vertical-hitch-rack.html

The only easy day was yesterday