נושא: התהפכויות

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 13/02/2019 10:29:08
תאריך הצטרפות
30/04/2018
נושאים
7
תגובות
11
מישהו ילמדנו למה בקפיצונת קטנה הבולם זורק אותי קיבינימט מהאופניים(rockshox-reba) איך עוברים נקי 
את הסלעים הקטנים בשטח מבלי להאט ל"אפס"

תן חיוך - שבור ת'קרח !
נכתב ב - 13/02/2019 12:18:10
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
מידת ההחזר לא מכוונת, הכפתור האדום בתחתית רגל ימין של הבולם.

לחופש נולד
נכתב ב - 13/02/2019 13:27:48
תאריך הצטרפות
24/06/2008
נושאים
45
תגובות
586
פתח מעל 50 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
הכפתור על הבולם נקרא  rebound וכוון אותו ל-slow (כך החזר של הבולם חזרה למצב התחלתי יהיה איטי)

נכתב ב - 13/02/2019 14:11:50
תאריך הצטרפות
30/04/2018
נושאים
7
תגובות
11
תודה חבר'ה נגיע הבייתה נבצע !
דרך אגב במעביר האחורי שלי בהילוך הכי נמוך   (סראם  x9  )  המעביר מתכווץ עד כדי שפשוף של השרשרת אחת עם השניה
האם שייך לכוון בזה או שמדובר בהוצאת חוליה ואם כן על חשבון מה זה יבוא ? תודה .

תן חיוך - שבור ת'קרח !
נכתב ב - 14/02/2019 22:35:18
תאריך הצטרפות
11/06/2009
נושאים
20
תגובות
2488
חונך
לדעתי כולם טועים. התהפכות נובעת מטכניקה לא נכונה.
גם עם אופניים ללא מזלג אפשר לעבור מכשולים מבלי להתהפך.
הטעויות שברוב המקרים גורמות להתהפכות הן מרפקים נעולים, מעבר מכשולים תוך כדי ישיבה על האופניים, שפת גוף נוקשה.
בקיצור במקום להתעסק עם הבולם קח קורס רכיבה, ותעבוד על עמידת המוצא שלך.

נכתב ב - 15/02/2019 13:29:52
תאריך הצטרפות
02/06/2009
נושאים
18
תגובות
240
לכוון ריבאונד לפי ההוראות ולא איטי מדי אחרת הרכיבה תרגיש מסורבלת ואיטית

נכתב ב - 15/02/2019 14:11:07
תאריך הצטרפות
11/06/2009
נושאים
20
תגובות
2488
חונך
ריבאונד צריך להתאים לתנאי השטח וסגנון הרכיבה. מי שאוהב להתגרזן על גינות סלעים צריך ריבאונד מהיר יותר ממי שרוכב בסינגלים זורמים.

נכתב ב - 17/02/2019 09:43:54
תאריך הצטרפות
30/04/2018
נושאים
7
תגובות
11
ההתהפכות קורה שאני מגיע בנסיעה די רגילה ממקום גבוה למקום נמוך וברגע שהגלגל הקדמי נוחת (לא בתוך בור אלא שטח רגיל)במקום שהאופניים
ימשיכו כרגיל הבולם תוקע אותי וממילא אני "סופרמן" קדימה (לכאורה מה זה משנה מהירות החזרת הבולם) דרך אגב למדתי מכאן שאם היו גלגלים יותר
קטנים התמרון וודאי שהיה יותר קל וגם לעצור עצמי מלהתהפך (רוכב כרגע 29)

תן חיוך - שבור ת'קרח !
נכתב ב - 17/02/2019 09:47:31
תאריך הצטרפות
30/04/2018
נושאים
7
תגובות
11
designd   אני אתך צריך ללמוד את השטח( אף על פי כן כיוונתי את הבולם כמו שאמרו הציבור החביב)

תן חיוך - שבור ת'קרח !
נכתב ב - 17/02/2019 10:30:24
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
לא בולמים ולא גלגלים רק טכניקה!
פחד מנפילה הינו גורם ראשי לנפילות.

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 17/02/2019 13:34:28
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719

הכל עניין של טכניקה ושפת גוף....
ברגע שאתה קופץ, אתה חייב למשוך את הגוף אחורה, כדי לתת יותר משקל על הגלגל האחורי. הגלגול קדימה נובע מהעברת משקל קדימה לא נכונה בזמן הקפיצה . ברגע שהגלגל הקדמי מקבל משקל מסיבי בנגיעה הראשונה בקרקע, המזלג יתקפל, ואתה תעוף קדימה.
בקיצור תרגול נכון, וללמוד לדעת לקפוץ. בבסיס זה לא קשור לוויסות הריבאונד.
שים לב כיצד הקופץ טל רוזוב מדריך רכיבה של MTB, מושך את התחת שלו אחורה בזמן הקפיצה. זה המפתח להצלחה.
תתחיל לתרגל...
בהצלחה

נכתב ב - 17/02/2019 13:38:46
תאריך הצטרפות
16/01/2014
נושאים
95
תגובות
684
מעל 5000 ק'מ בגרופי
חונך
תבדוק גם יכול להיות שיש לך לחץ גבוה בבולם או בצמיג
אולי גם בגלל זה

רוכב בשביל לחיות וחי בשביל לרכוב
נכתב ב - 17/02/2019 15:48:34
תאריך הצטרפות
30/04/2018
נושאים
7
תגובות
11
חן חן לאופנוחן  תודה על ההשקעה

תן חיוך - שבור ת'קרח !