לגבי כמה עולה, והיכן לקנות כבר נתתי בתשובתי הקודמת.
ברם לגבי בורג הכיוון שהוזכר כאן: מה שניתן לעשות זה לשים בורג כיוון יותר ארוך. זה עובד כמעט בוודאות. הבעיה, שבורג ארוך, מותח מאוד את הקפיץ, ומחליש אותו. כלומר הקפיץ של הגיר בסופו של דבר יישבר. אני בעבר שברתי קפיצים של גיר, בגלל עייפות החומר, אם כי לא מתחתי מעולם את הקפיץ מעבר למינימום. הבורג הדרוש הוא בורג 5M הברגה מילימטרית רגילה. תשימו בורג באורך של 5-10 ממ יותר ארוך מהבורג המקורי, וזה די והותר.
שוב, אני לא ממליץ אבל תדעו, שקיימת אופציה כזאת והרבה רוכבים משתמשים בה. (אין שום קשר בין נפילת הכלוב לשפיצים לבין המתיחה של הקפיץ. מי שכתב כך בפייסבוק- מקשקש. קיים בורג שמטרתו להגביל את הכלוב מליפול לשם. למעשה קיימים שלושה ברגים שגיר אחורי. שניים צמודים שמגבילים את הכלוב, ואחד נוסף מרוחק מהם, שמטרתו למתוח הקפיץ (זה המוזכר לעיל).
מעבר לזה כל השרשור הזה, למעט התחלתו, זה התקשקשות אחת גדולה. פותח השרשור קבל את מבוקשו בסכום מצחיק של חמישה שקלים, אבל עדיין זה לא מספיק לו, ומה שנשאר לו זה
להתבכיין על מר גורלו, כי לא יכול לקבל את זה אקספרס בדואר ונאלץ לחכות חודש. ברם זאת בעיה, שאינה קשורה לפורום אופניים.
נ.ב בורג M5 למי שאין (כמעט לכל רוכבי האופניים יש בביית, כי זה הבורג הכי שימושי באופניים יחד עם ברגי M6 ) ניתן לקנות בחנויות ברגים בדרום תל אביב. אצל העיראקי מול בית הדר, או בסביבות צ'לנוב. ותיקנו בורג אל חלד כמובן. מעבר לזה
ניתן להזמין גם כאן בגרושים כל גודל שתרצו.