נושא: עצומה הקוראת לסלול שביל רכיבה - שד' סנה באשדוד

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 29/08/2018 16:36:50
תאריך הצטרפות
29/08/2018
נושאים
1
תגובות
0
שד' משה סנה באשדוד הינו ללא ספק עורק מרכזי לכל תושבי אשדוד.
כמות הרכבים העוברים בו מידי יום היא גדולה במיוחד מה שמראה על נחיצות השימוש בו.
בצד הכביש יש שביל המשמש במטרתו התכנונית לטיילת להולכי רגל, בזמן האחרון הרכיבה באופניים ובכללם באופניים חשמליים צוברת תאוצה ענקית והשביל משמש כשביל משולב להולכי רגל ולאופניים ביחד...
ליקוי בטיחותי עצום!!!!
בנוסף לכך שדה הראיה בשביל הוא קצר מאד עקב הפיתולים הרבים והשיטה התכנונית בה היא סלולה.
דוגמא: רוכב אופניים שנע במהירות כ-30 קמ"ש ומולו רוכב אחר במהירות שווה כבר הגענו למהירות ממוצעת של רכב (60 קמ"ש). כאשר המבט של שניהם נפגשים בתוך אותו פיתול יש להם כשניה אחת לבלום...
ואם גם התמזל להולך רגל לעבור שם בזמן זה ....... 
מי שעוד לא נתקל בכמעט תאונות ויותר מזה סימן שלא דרך במקום כנראה...
פתרון: באמצע הכביש יש שטח הפרדה רחב דיו על מנת ליצור בו שביל אופניים דו סטרי בטיחותי ובמבנה ישר.
http://www.atzuma.co.il/sgsg
זה הקישור לחתום על העצומה.

נכתב ב - 29/08/2018 18:56:02
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
פוליטקאים מבינים רק כח ובלאגן.
אני במקומך,הייתי מארגן במשך שבוע רצוף, יום אחרי יום רכחבה המונית עם אופניים בכביש המדובר. 100 רוכבי אופניים לפמות מידי יום אחר הצהריים, תוריד את עכבראש העיר על הברכיים.
אתם רוכבים באיטיות על הכביש הלוך חזור. אף אחד לא יכול להגיד לכםדבר. זה הכל בהתאם לחוק. ככה תשברו את העכבראש מהר מאוד. והכי חשוב להביא את העיתונות המקומית. אמנם היא בדרך כלל מושחתת ומשתפת פעולה עם העכבראש, אבל בהחלט ניתן להפעיל אותה.
לטעמי עצומה זה קשקוש.לא יעיל לחלוטין. צריך להיות יצירתי.

נכתב ב - 30/08/2018 12:22:44
תאריך הצטרפות
26/03/2010
נושאים
48
תגובות
143
מעל 5000 ק'מ בגרופי
חונך
רעיון יצירתי ויפה.
יש כמה מילים, שלא שהן לא יצירתיות, הן מיותרות ולא במקום.

בטיחות בדרכים זה נושא חשוב יותר מכל מקצוע אחר הנלמד בבתיה"ס. בטיחות בדרכים זה מקצוע לחיים! אם נכשלים במבחן בחשבון, יש מועד ב', אם נפגעים בתאונה... אין תיקונים! אין מועד לשיפורים! לפעמים אפילו לא נשארים בחיים! צדק חברתי, לעזור לאחרים לשרוד בחיים, להילחם בבירוקטיה ובעוולות.
נכתב ב - 01/09/2018 10:32:27
תאריך הצטרפות
28/10/2011
נושאים
84
תגובות
1487
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
פרסם את עצומה בפורומים בפייסבוק של אשדוד כולל בדפים של המתמודדים לרשות ...

נכתב ב - 02/09/2018 08:35:20
תאריך הצטרפות
05/02/2016
נושאים
9
תגובות
129
אכן היה מפתיע לגלות שבמסגרת תכנון מסלולי רכיבה של העיר, לא נכלל הציר המדובר. 
לדעתי, הפתרון המוצע כאן לא יעיל וגם די מסוכן. 
להבנתי יש שתי חלופות אפשריות. 

חלופה 1 ; הטעיה של נתיבי הנסיעה המזרחיים על חשבון אותו שטח ההפרדה במרכז. 
כך ניתן לסלול ציר רכיבה לצד המדרכה, מה שיחבר אותו גם ליתר צירי הרכיבה בעיר. 

חלופה 2 ; סלילת ציר רכיבה בצידו המזרחי של הכביש, אשר פנוי לחלוטין.  

חשוב לציין שבשנים האחרונות נסללו מסלולי רכיבה רבים לאורך הצירים המרכזיים של העיר וכבר היום ניתן לנוע בבטחה בחלקים רבים של העיר.
ויחד עם זאת, דווקא בשני המוקדים שבהם יש תנועת הולכי הרגל הרבה ביותר, הסיטי ורוגוזין, אין צירי רכיבה ובכך יש לטפל בהקדם. 

אהה ו... מי שרוכב על מדרכה במהירות של 30 קמ״ש דמו בראשו ויכול לבוא בטענות רק לעצמו. 

I want to ride my bicycle I want to ride my bike I want to ride it where I like