428
11304
ראיתי פעם סירטון איך שזה עובד , מבחן הזמן יקבע כמה מהפכני זה
נגיד שזה עומד במבחן השחיקה והשטח האגרסיבי
לא נראה לי שזה מהפכני מבחינת הנתונים על הנייר
מבחינת יחסי העברה זה כמעט כמו איגל של סראם
מבחינת הפסדי כח פיזיקאלים לא יודע אם זה מתעלה על שרשרת מסורתית
הפסדי הכח בשרשרת למייטב זכרוני זה כ 18% כאן יש בעצם בתחפושת שני גלגלי שיניים אבל
לא מצח מצח אלא 90 מעלות אחד בקרנק והשני בקסטה ואני לא יודע כמה הפסדי הכח שם
מה שנכון המגע בניהם הוא ע"י מערך מייסבים שמשפר את הניצולת מצד אחד אבל מצד שני
יש כאן ווקטורים נסתרים של ביזבוזי אנרגיה שמקלקלים את החגיגה
וזה עוד לפני שהגענו לשלב השחיקה ועלויות התחזוקה
בקיצור שיבורכו על הכנסת עניין לחיים המשמימים של הילוכי האופניים
אם תרשו לי לעוף על כנפי הדמיון
אז שרשרת האופניים וגלגלי השיניים הקלאסיים הם כמו כרישים ואלגטורים ,
יצורים פרהיסטוריים שחיים עד היום ושורדים בגלל זה שהם מוצלחים באופן קיצוני
שיני הזמן הפרהיסטורי לא היו צריכים לשנות בהם כלום בכדי להפגין הצלחה הישרדותית יוצאת דופן
הדבר היחיד המטיל צל על השרשרת וגלגלי השיניים בא מהעולם המוטורי בעל מנועי החשמל החדישים
שלא צריכים גיר אלא מסוגלים לייצר כח מבוקר במהירויות שונות , אבל זה בינתיים לא בתחום הדיווש
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .