נכתב ב - 14/07/2018 09:19:36
814
2570
טור דה פראנס 2018 שלב 8
181 ק"מ שטוחים מ Dreux ל Amiens Métropole
בשורה אחת טובה ובשורה אחת רעה, ממה להתחיל? בואו ונתחיל מהרעה - עוד סטייג' אורך שטוח ומשעמם (אבל עם נופים מרהיבים), הבשורה הטובה - 50 ק"מ קצר יותר מאתמול.
הויכוח באם צריך סטייג'ם כ"כ ארוכים ושטוחים בטור דה פראנס (ובכלל בגראנד טורים) ארוך יותר ממספר הק"מ שנרכבו אי פעם בעולם האופניים. המתנגדים טוענים שזה ארוך, משעמם, לא קורה שם כלום וממילא כולם ממתינים לספרינט הסיום כשכל האקשן מתחיל ב 20 ק"מ האחרונים. המצדדים טוענים שהטור הוא מירוץ סיבולת בין היתר וכן הרוכבים צריכים להגיע לקטעים החשובים והקובעים עם ק"מ ועייפות ברגליים ושם להתעלות (ולעלות בחלק מהמקרים ) כי אם היו רוכבים רק את "הקטעים המעניינים" ספרינטים נג"ש ועליות אפשר היה לקצר ל 50 ק"מ ביום מקסימום ואז מה הטעם? ובנוסף קוראים למירוץ "טוד דה פראנס" ולכן צריך להראות כמה שיותר מנופי צרפת כדי שיגיעו יותר תיירים, יכנס יותר כסף וכד', מה דעתכם?
כנראה ואתמול הפלוטון לא כ"כ הסכים עם המארגנים ובמכוון או שלא הייתה הרגשה של שביתה איטלקית - הסטייג' הסתיים חצי שעה מאוחר יותר מהזמן הצפוי.
הסטייג של היום דומה מאוד לזה של אתמול, עם שתי עליות מדורגות 4 מיד בשליש הראשון, הניצחון צפוי כמובן לאחד הספרינטרים כשגבריה וכרוננווגן נראים בכושר הכי טוב. ארנו דמאר הספרינטר של FDJ הוא מתושבי האזור וחלומו לנצח בסטייג הזה מה עוד שבנוסף היום הוא יום הבסטיליה - יום העצמאות הצרפתי אבל הסיכוי לכך קלוש, יש ספרינטרים טובים ממנו.
שידור ישיר החל מ 12:25 ביורוספורט וב 5 פלוס (56 בהוט)
נכתב ב - 15/07/2018 00:55:58
814
2570
|