נושא: החלפת ציר מרכזי : לאיזה סוג?

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 01/07/2018 13:20:43
תאריך הצטרפות
01/07/2018
נושאים
4
תגובות
1
באופני מרידה פירקתי ציר מרכזי ( אחד המיסבים היה פגום) , מצורפת תמונה של הציר המפורק - חיבור מרובע לקראנק.

ראיתי בשופ הרים צירים אטומים UN26 האם אפשר להחליף לאטום ( האם ההברגה תתאים ? )
או שצריך : לרכוש כמו בתמונה או מיסב חדש

תודה

נכתב ב - 01/07/2018 22:36:36
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
UN26 הציר הכי מוצלח בהסטוריה של שימנו. תקמה אותו. ההברגה מתאימה. בכל אופני ההרים ובחלק ניכר מאופני הכביש, ההברגה היא אותה הברגה. המחיר אמור להיות 50-70 ₪ כולל משלוחה.
נ.ב באופני בוטיק כביש איטלקיות יש הברגה אחרת בדרך כלל. תקן איטלקי במקום התקן האנגלי שברוב האופניים.
נ.ב 2 אתה חייב לקנות ציר בדיוק באותו אורך. תבדוק מההאורך. בנוסף אתה צריך לבדוק מה רוחב הגליליבשלדה שהציר יושב בתוכו ולקנות בהתאם. 68 או 73 ממ. בקיצור לא לקנות סתם. UN 26 מגיע במגוון מידות, ואתה חייב לרכוש את הנכון.

נכתב ב - 15/04/2019 23:15:44
תאריך הצטרפות
27/04/2017
נושאים
7
תגובות
32
אלו כלים צריך כדי לפרק ציר כזה?

נכתב ב - 16/04/2019 11:56:37
תאריך הצטרפות
29/04/2010
נושאים
9
תגובות
333
צריך להוריד את הקרנק ואז את הBB.
יש הסברים באתר של PARKTOOLS לרוב הסוגים עם הכלים שצריך וסרטונים. 
https://www.parktool.com/blog/repair-help/how-to-remove-and-install-a-crank
https://www.parktool.com/blog/repair-help/bottom-bracket-standards-1
https://www.parktool.com/blog/repair-help/bottom-bracket-service-cartridge-type

נכתב ב - 17/04/2019 08:13:39
תאריך הצטרפות
27/04/2017
נושאים
7
תגובות
32
תודה!