נושא: החלפת מזלג/בולם קדמי - אורך סטירר

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 27/06/2018 21:44:59
תאריך הצטרפות
08/06/2018
נושאים
9
תגובות
22
היי
קניתי בולם קדמי חדש ואני מעוניין להחליף את הבולם הישן שלי
אורך הסטירר של הבולם הישן הוא 18 סמ
אורך הסטירר של הבולם החדש הוא 21 סמ

האם כדאי לחתוך את הסטירר החדש באותו אורך כמו הישן?
האם להשאיר את הסטירר של הבולם החדש ארוך ולהוסיף ספייסרים?
לפי מה מתאמים אורך של סטירר ? מתי ולפי איזה מדדים מאריכים מקצרים את הסטירר?

יחסית היה לי נוח עם האורך של הסטירר הישן

תודה מראש לכל העונים והעוזרים!

נכתב ב - 28/06/2018 07:58:06
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
עדיף להשאר עם מיקום הגריפים שבו רכבת בהצלחה עד כה 
אני כותב מיקום גריפים בגלל שזה מה שחשוב .
לפני שאתה חותך תבדוק אם אפשר לתמרן את
הרכיבים או להחליפם ולהביא את מיקום הגריפים למיקום הנוכחי לאחר תקופת ניסיון אם
נשאר עודף סטירר מעל הכידון עדיף לחתוך אבל לא חובה 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 28/06/2018 12:16:30
תאריך הצטרפות
08/06/2018
נושאים
9
תגובות
22
כל ההשפעה על מיקום הגריפים בשינוי הנוכחי הוא האורך של הסטירר (הכידון והסטאם לא משתנים ומבנה המזלג הישן והחדש זהה)
מכיוון שאני בנקודת מוצא של אפשרות לקבוע מה האורך של הסטירר החדש, השאלה היא לפי מה קובעים אורך של סטירר?
(מתוך הבנה שהאורך של הסטירר הישן הוא ברירת מחדל שקבלתי ללא יכולת שינוי)
האם נכון להשאיר את הסטירר ארוך ו׳לרפד׳ אותו בספייסרים מעל הסטאם?

תודה!

נכתב ב - 28/06/2018 13:41:12
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
סיבה טובה לא לחתוך אלא לתמרן , תרכיב תרכב תלמד ותשנה לפי הצרכים ... במשך הזמן  לחתוך אפשר תמיד .
אתה לא מצפה שמישהו יגיד לך שעד עכשיו רכבת נכון , או לא נכון 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 28/06/2018 19:39:15
תאריך הצטרפות
08/06/2018
נושאים
9
תגובות
22
yesyesyes